Заблокували рахунок за перевипуск фізичних карт
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 29
У Моно немає окремої послуги «поточний рахунок», це невідємна частина платіжної картки. Тому не можна закрити окремо карту і залишити рахунок.
Є окрема послуга «рахунок ФОП», але тут не про це.
Дивно що банк закриває рахунок за такі «веселощи» при тому що раніше хвастався як його клієнти купують поштучно кирпичи щоб набити покупки для нагород.
Є окрема послуга «рахунок ФОП», але тут не про це.
Дивно що банк закриває рахунок за такі «веселощи» при тому що раніше хвастався як його клієнти купують поштучно кирпичи щоб набити покупки для нагород.
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 21 февраля 2023, 0:10
- #
Вам поддержка неверно ответила. Лимиты есть. Точно не скажу, но не больше десяти в год было до войны далее можно было легко получить блокировку перевыпуска карты или вообще отказ в обслуживании.
Ну, на моє питання: «Доброго дня! Скільки разів я можу перевипускати фізичну картку монобанка (купляти нову та перевипускати)?», мені відповіли: «Дякую за очікування, 1 раз в 7 днів можна перевипускати віртуальну карту, обмежень в перевипуску фізичної немає». Ні про які 10 карт в рік мене не попередили, навіть за 2 дзвінка від банку з питанням: «Чи багато ще разів ви збираєтесь перевипускати картки». Я, все-таки, вважаю, що алгоритми банку (чи якісь співробітник) подумали, що я продаю дані від картки 3-ім особам для подальшого використання. На що я можу надати докази, що картки я нікому не передавав та робив транзакції з них я
Вы ничего не потеряли в этом гнилом финтех-проекте, который не предоставляет полноценных банковских услуг, то что это огрызок банка.
Полно норм банков — абанк и куча еще банков впридачу, все тоже самое есть с кэшбеком и бесплатными переводами в разумных пределах
Полно норм банков — абанк и куча еще банков впридачу, все тоже самое есть с кэшбеком и бесплатными переводами в разумных пределах
Тобто, щоб вирішити питання, треба йти на мінфін і просити, щоб банк сам зв’язувався?
А самому відразу звернутись до банку, ні?
А самому відразу звернутись до банку, ні?
Для банку ризик тримати такого клієнта.
1. Дії які проводиться можуть для банку не нести жодної школи, але якщо це буде робити не одна людина, а наприклад 1000 клієнтів, то не можливо буде визначити хто це робить для себе, а хто для цього хлопця.
2. Тому краще заблокувати кілька тих хто починає перевіряти реакцію банку чим блокувати в подальшому тисячі тих, хто почне робити так само.
3. Якщо робиться одна операція по карті на 6 грн. То по суті цей пластик для банку не приносить вигоди, лише втрати, тому такі клієнти для банку є економічно не вигідні.
4. Ніхто не буде з вами контактувати, шаблонна відповідь і бан на все життя.
1. Я з вами згоден, але якщо вже банити всіх
Підряд — треба залишати можливість оскаржити рішення, щоб нормальні клієнти мали можливість оскаржити закриття рахунку, а не відповідати: «Ні, не можете», як для банку, який виставляє себе «прогресивним» та «молодіжним, народним банком» неможливість оскаржити закриття рахунку — це дикість.
2. А не краще поставити обмеження на перевипуск (так само, як і з віртуальними картками) та не блокувати клієнтів?
3. Монобанку зверху за кожен перевипуск переводиться 50 грн, я не впевнений в тому, що упаковка та пластик може коштувати більше цієї суми, а якщо коштує більше — навіщо робити таку ціну. Та яку вигоду має банк з переводів по картки, якщо комісію за переводи не знімають?) Тобто кожна картка «не вигідна для банку» та у любий момент банк може закрити рахунок будь-якому клієнту? Та знову-ж скажу, що банк може поставити ліміт на перевипуск фізичних карток, а не відповідати «на перевипуск фізичних карток немає лімітів», після чого просто блокувати.
Якщо банк буде кожному повідомляти точну причину відмови в обслуговуванні, то всі шахраї будуть цим користуватись і знаходити інші варіанти шахрайства в цьому ж банку
Я же не говорю про кожне закриття рахунків. Я мав на увазі у таких випадках, як у мене, що рахунок допомагає закривати якісь алгоритм (який може помилятися). Шахраїв розгядає команда монобанку та блокує їх сама, в таких випадках навіть не може бути слова про оскарження рішення. Але коли закривається рахунок в також випадка, як: зміна телефона, перевипуск карток (підозра в продажі даних) і схожих — має бути хочаб можливість зв’язатися з банком і не отримати заскриптовону відповідь, а хочаб оформити заявку на розгляд закриття рахунку з перспективою співпраці з банком для відкритя рахунку знову.
Пластикова картка коштує пару гривень, наліпки та упаковка також. Логістика також не буде коштувати дуже багато через те, що в одну машину можно загрузити десятки тисяч упаковок з картоками через їх маленьких розмір. Виробництво також не вийде дуже дорого. В сумі дай Бог вийде 25грн. Де тут може бути «мінус» для банку?
А де тут «плюс» для банку в такому клієнті?
Картки не використовуються для чогось «незаконного», проста оплата в самому відомому та великому магазині комп’ютерних ігр. Де тут плюс? Картинки реалізовуються та приходять гроші за Їх перевипуск (навіть 25грн — велика сума, для банку 1 картка коштую 10−15грн, а получають вони з неї 50 грн). Навіть заробіток в 100%(якщо брати ціну для банку в 25грн) — це «мінус»?
Банку проще отказаться от обслуживания таких кадров
Вирішується публічним встановленням лімітів на операції.
Ставить лимиты в индивидуальном порядке задолбаешься, а менять общие лимиты — может вылезти боком для нормальных клиентов.
Проще таких индивидуалов отсекать — чтобы нормальных клиентов обслуживать в нормальных условиях.
Проще таких индивидуалов отсекать — чтобы нормальных клиентов обслуживать в нормальных условиях.
Мова про ліміти «для всіх», індивідуальних і на думці не було.
Я цілком розумію логіку банка, але з іншого боку клієнт не робив нічого протизаконного та не намагався нашкодити банку. Просто в нього був якийсь свій бзик. Це лікується попередженням чи становленням умов коли це невигідно.
Я цілком розумію логіку банка, але з іншого боку клієнт не робив нічого протизаконного та не намагався нашкодити банку. Просто в нього був якийсь свій бзик. Це лікується попередженням чи становленням умов коли це невигідно.
Это не банк, а скудный финтех проект, у которого нет даже лишних денег на перевыпуск карт из гнилого пластика.
В привате например 6 карт бесплатно в год и банк не скупится за свой счет выпустить пластик.
Действительно, зачем держать лишнего клиента, если от него можно тупо избавиться
В привате например 6 карт бесплатно в год и банк не скупится за свой счет выпустить пластик.
Действительно, зачем держать лишнего клиента, если от него можно тупо избавиться
Попробуй провернуть подобный фокус, как автар отзыва в другом банке — ждем отзыва.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
На кожну картку було всього 4 транзакції: 50 грн — повернення грошей за купівлю картки, купівля к сервісі STEAM (цифрові товари) на суму 6 грн, перевод з білої картки на суму 56грн та зняття 100 грн для перевипуску картки.
До мене телефонували 2 рази та питали навіщо я перевипускаю картки, після моєї відповіді: «для оплати у сервісі Steam» та відповіді «так» на питання: «чи сплачуєте ви для власних потреб», бажали гарного дня.
У мене є підозра, що я підпав під пункт 6.3.6, ІІ. Загальні умови випуску та обслуговування Платіжних карток, а саме: «в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного застосунку третім особам);»
Але при такому розкладі закривають картку! А не весь рахунок.
Прошу монобанк зв’язатися зі мною та розібратися в цій ситуації, я можу дати повну інформацію та докази, що дані картки нікому не передавались (саме ті, які треба для оплати) та картки не використовувались для чогось «незаконного».
Також можу наочно показати, навіщо мені треба перевипускати картки та що саме я з ними роблю