Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не видача готівки банкоматом

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ludmila1957 10 февраля 2023, 14:38
Сьогодні, 10.02.2023 року о 13 годині 07 хвилин, була не повністю проведена транзакція в сумі 3000 грн у місті Остер, Чернігівської області у банкоматі банку Raiffeisen за адресою вул.Незалежності 25)1, номер банкомату АО101998. В результаті на телефон у мобільний додаток прийшло повідомлення про успішне знаяття коштів та такох був виданий чек, але коли я хотіла забрати кошти вони повернулися назад в банкомат і я їх не отримала. Коли зателефонувала на гарячу лінію банку в якому знімала кошти, вони порадили звернутись на гарячу лінію монобанку, де я могла б написати заяву на повернення цих коштів. Але протягом 40 хвилин моїх безрезультатних дзвінків до вашого банку, я вирішила написати сюди.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 февраля 2023, 16:52
Дуже шкода, що склалась така ситуація
Через масштабну тривогу та необхідність перейти в укриття можливий ажіотаж на лінії, та тривале очікування у підтримці.
Вибачте, будь ласка.
На поточний момент ми бачимо, що колеги в підтримці прийняли ваше звернення
Заявка по транзакції від 10.02.23, знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 22.02.23. Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження транзакції. Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов'язково з вами зв'яжемося.

Комментарии - 6

+
+13
Три літри
Три літри
10 февраля 2023, 16:16
#
А написати підтримці в чат що завадило?
+
0
RaiffaizenAlex
RaiffaizenAlex
10 февраля 2023, 16:33
#
Доброго дня!
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і передали запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+69
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 февраля 2023, 7:21
#
1. Під час тривоги, яка супроводжується проблемами енергосистеми, знімати кеш.
2. Не отримати готівку в банкоматі іншого банку.
3. Поставити одиницю власному банку.

Л- логіка!
+
0
Alex19821982
Alex19821982
11 марта 2023, 14:17
#
У мене такаж саме ситуація.банкомат райфайзен не видав гроші 2.02.2023.я звернувся до монобанку власником картки якого я є і отримав відповідь що гроші повернуть до 17.02.звісно грошей ніяких я не отримав.11.02 мені прийшло повідомлення що монобанк подав заявку до міжнародної платіжної системи для оскарження транзакції і я повинен чекати 60 днів для отримання відповіді!!!на моє запитання чому 60 днів, а не наприклад 60 місяців в чаті моно відповіли що це така процедура і вони нічого зробити не можуть поки не надійде відповідь від платіжної системи.так я чекаю поверення своїх коштів вже більше 40 днів
+
0
Alex19821982
Alex19821982
11 марта 2023, 14:24
#
Пишу в службу підтримки клієнтів монобанк кожні 4−5 днів з проханням надати мені інформацію про стан моєї заявки на повернення коштів, но що весь час отримую стандартні відписки і пораду чекати.не розумію чому мені не можуть допомогти.надалі буду відмовлятися від послуг цього банку і не буду радити знайомим та друзям
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 марта 2023, 18:45
#
А може варто увімкнути голову?
Райф не визнав помилку банкомату, таке часто бува. Моно тут безсилий.
Вам запустили процедуру chargeback — перший етап дійсно триває до 60 днів, які сторона на яку скаржаться має на надання відповіді. Будьте готові, що Райф відмовить і запуститься другий період — до 40 днів здається — після якого нарешті буде рішення платіжної системи.
Вважайте, що позичіли гроші без відсотків Райфу.
Скоріше процес не буде, хоч лусни
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Не видача готівки банкоматом