Не видача готівки банкоматом
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- RaiffaizenAlex
- 10 февраля 2023, 16:33
- #
Доброго дня!
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і передали запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і передали запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +69
- Oleksii Ch
- 11 февраля 2023, 7:21
- #
1. Під час тривоги, яка супроводжується проблемами енергосистеми, знімати кеш.
2. Не отримати готівку в банкоматі іншого банку.
3. Поставити одиницю власному банку.
Л- логіка!
2. Не отримати готівку в банкоматі іншого банку.
3. Поставити одиницю власному банку.
Л- логіка!
- +
- 0
- Alex19821982
- 11 марта 2023, 14:17
- #
У мене такаж саме ситуація.банкомат райфайзен не видав гроші 2.02.2023.я звернувся до монобанку власником картки якого я є і отримав відповідь що гроші повернуть до 17.02.звісно грошей ніяких я не отримав.11.02 мені прийшло повідомлення що монобанк подав заявку до міжнародної платіжної системи для оскарження транзакції і я повинен чекати 60 днів для отримання відповіді!!!на моє запитання чому 60 днів, а не наприклад 60 місяців в чаті моно відповіли що це така процедура і вони нічого зробити не можуть поки не надійде відповідь від платіжної системи.так я чекаю поверення своїх коштів вже більше 40 днів
- +
- 0
- Alex19821982
- 11 марта 2023, 14:24
- #
Пишу в службу підтримки клієнтів монобанк кожні 4−5 днів з проханням надати мені інформацію про стан моєї заявки на повернення коштів, но що весь час отримую стандартні відписки і пораду чекати.не розумію чому мені не можуть допомогти.надалі буду відмовлятися від послуг цього банку і не буду радити знайомим та друзям
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 11 марта 2023, 18:45
- #
А може варто увімкнути голову?
Райф не визнав помилку банкомату, таке часто бува. Моно тут безсилий.
Вам запустили процедуру chargeback — перший етап дійсно триває до 60 днів, які сторона на яку скаржаться має на надання відповіді. Будьте готові, що Райф відмовить і запуститься другий період — до 40 днів здається — після якого нарешті буде рішення платіжної системи.
Вважайте, що позичіли гроші без відсотків Райфу.
Скоріше процес не буде, хоч лусни
Райф не визнав помилку банкомату, таке часто бува. Моно тут безсилий.
Вам запустили процедуру chargeback — перший етап дійсно триває до 60 днів, які сторона на яку скаржаться має на надання відповіді. Будьте готові, що Райф відмовить і запуститься другий період — до 40 днів здається — після якого нарешті буде рішення платіжної системи.
Вважайте, що позичіли гроші без відсотків Райфу.
Скоріше процес не буде, хоч лусни
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.34 | 44.0005 |
Все курсы банка |
Через масштабну тривогу та необхідність перейти в укриття можливий ажіотаж на лінії, та тривале очікування у підтримці.
Вибачте, будь ласка.
На поточний момент ми бачимо, що колеги в підтримці прийняли ваше звернення
Заявка по транзакції від 10.02.23, знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 22.02.23. Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження транзакції. Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов'язково з вами зв'яжемося.