Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк, який не вміє рахувати свої гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
akblnr 8 февраля 2023, 19:41
Принципово вирішив написати цей відгук, щоб люди знали, з ким мають справу, якщо ще мають. А якщо не мають — то щоб навіть і не думали звертатися до цього недобанку.

Факт перший, пару років тому, коли в країні все було краще, аніж зараз, я оформив кредитну картку в Монобанку. Взагалі я дуже дисциплінована і фінансово грамотна людина, але сталося таке, що і мені кредит знадобився.

Потім сталось декілька неприємних речей в моєму житті, тому закриття кредиту розтягнулося на декілька років.

Факт другий. З мого боку жодного разу не було допущено ані натяку на прострочення мінімально необхідного платежу. В мене в житті були якісь не дуже райдужні події, в країні взагалі війна почалася. Війна, під час якої люди взагалі позбувалися всього, що завгодно, і звісно ж, ситуація з погашенням кредитів, згідно з аналітикою, була і є надто важкою. Тобто, в країні — біда. Людям немає чим погашати кредити, борги ростуть і таке інше. Але під час всього цього — я не допустив жодної просрочки платежу. Позичав поперезичав у родичів, десь підпрацьовував, щось попродав — все зробив, щоб з боку банку до мене не було ніяких претензій.

Факт третій. В якийсь момент в застосунку з’явилась цікава «фіча», не дивлячись на мою максимальну дисципліну і регулярні поповнення кредитної картки, ліміт на ній почав зменшуватися. При чому зменшуватися якось «негарно». Приклад, припустимо, в мене ліміт 10000 гривень на початок місяця. Я поповнюю на 500 гривень картку, щоб ці 500 гривень були зараховані у мінімально необхідну суму щомісячного платежу. Але на наступний день, цей ліміт автоматично змінюється до 9500 грн. Тобто, мені потрібно ще раз довнести якусь суму, щоб з картки було що списати, коли прийде час оплати відсотків (бо якщо не поповнити, то відсотки за логікою ‎будуть відмінусовані від установленого банком ліміту в 9500 грн., баланс на картці піде в мінус). А якщо баланс на картці піде в мінус, то, наскільки мені відомо, до позичальника можуть бути застосовані пені, штрафи і таке інше.

Тобто, до чого я веду. Я розрахував, що мені потрібно поповнити баланс картки на необхідну суму для сплати відсотків і тіла кредиту, але банк навмисне знижує ліміт, «зїдаючи» це поповнення і вимушуючи позичальника додавати на баланс нову порцію коштів, щоб не влетіти в мінусовий баланс на карті в кінці місяца.

Факт четвертий. Наразі в мене з’явилась можливість закрити кредит повністю. Що я і зробив. Я написав до техпідтримки з питанням, «чи немає в мене заборогованностей, чи все окей?». Тобто, мало того, що я регулярно поповнював всі платежі у цей непростий час, колі багато хто взагалі забуває про своє кредитні зобов’язання, так я ще й проявляю проактивність, сам пишу до техпідтримки «чи все в мене гаразд, чи немає ніяких претензій?». Мені відповіли, що заборгованності немає, що все окей. Я пишу «Окей, дякую, питань більше не маю, гарного дня», і закриваю чат.

Факт п’ятий. Від гріха подалі, я вже і сам налаштований був перестати користуватися послугами Монобанку, бо в принципі, всі питання у нас з ним вже начебто були закриті. Проте, я все-таки хотів почекати місяць, щоб упевнитися, що на балансі не виникне ніяких мінусів і все буде окей. Сьогодні вирішив зняти ті три копійки на балансі, що залишилися, поповнивши мобільний рахунок. Намагаюсь в один раз, в другий — ніяк. Намагаюсь перевести на свою картку — ніяк. Видається повідомлення, щось накшталт «На вашу картку накладені обмеження, тому операцію здійснити неможливо». Ну окей, нічого страшного, думаю я, 8 гривень невелика втрата, іду до техпідтримки, щоб з’ясувати це питання і поцікавитися процедурою закриття рахунку. І о диво, що я бачу: мені надіслали повідомлення, що «Ми скористувалися якоюсь там інформацією з якихось там джерел, і нажаль вимушені повідомити, що ви більше не можете бути нашим клієнтом.»

Тобто, я і так хотів закрити рахунок, а вони мене випередили, як у класичній історії стосунків — якщо ти дівчина, і знаєш, що хлопець хоче порвати з тобою, порви з ним першою. Тобто Монобанк — це така елітна установа, яка щось там дослідила, і «Ми хочемо вас повідомити, що ви більше не можете бути нашим кліентом.», бо ви «холоп, не нашого поля ягода».

Взагалі, якби не було цього повідомлення від банку, то не було б і цього відгуку. Бо, як я казав раніше, я і сам хотів закрити всі питання і рахунок також. Але, припустимо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанку були б важливі. Нагадаю, в звичайний часи люди допускають прострочки, а в мене не було жодного разу. А тут війна в країні, час, коли люди ставлять питання погашення кредиту на останнє місце. Не дивлячись на це скрутне становище в країні, я дисципліновано погашав все, що було потрібно протягом двох років. А якраз зараз декількома платежами погасив вже все, що залишалося.

Так от, уявімо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанка були б важливі. Чи адекватно це з боку фінансової установи писати «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» тому клієнту, який регулярно погашав борг і не допустив жодної просрочки? Чи можна назвати фінансову установу адекватною, якщо вона пише таке після того, як людина декількома платежами покрила весь залишок заборгованості? Тобто, адекватний банк зробив би припущення, що можливо у цього клієнта, який мені регулярно погашав заборгованість, трохи покращилось становище, раз він ось так швиденько все закрив. Можливо припиняти співпрацю з ним — не дуже розумне рішення, зважаючи на такі обставини.

Але судячи з описаної ситуації, поняття «Монобанк» і «Адекватна фінансова установа» — це антоніми. Тому всіх потенційних клієнтів, всіх нинішніх клієнтів від щирого серця закликаю задуматися, а чи варто мати справу з установою, яка:
а‎) не вміє рахувати свої прибутки
б‎) має нульовий рівень клієнторієнтованості
в‎) може одного чудового разу несподівано написати вам «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» з якихось невідомих причин, хоча можливо вам банківськи послуги цієї установи все ж таки важливі.

Єдиною перевагою цієї установи є вміння гарно малювати котиків. Але у нормальному діловому світі — це не дуже велике досягнення.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 февраля 2023, 16:02
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.

Комментарии - 25

+
0
smishno
smishno
8 февраля 2023, 20:50
#
Так, це адекватно з боку фінансової установи дотримуватись умов і правил, які підписував кожен користувач цієї установи.
+
+41
akblnr
akblnr
8 февраля 2023, 21:29
#
При чому тут правила і умови? Ви про що взагалі? По-перше ваш коментар ні к селу ні к городу, бо якщо ви таке пишете, то натякаєте на те, що я якісь умови і правила порушив. Ви маєте підтвердження, що я щось порушив? Дуже сумніваюсь. Тож навіщо писати оте, що ви написали?

По друге, ніяких умов я не порушував. Регулярне поповненя кредитної картки з метою якомога швидше прикрити той кредит. Ось таке моє правило було протягом останніх двох років. Чи є ця дія порушенням правил і умов? Якщо так — ну тоді да, «винуватий». Але якщо поповнюючи кредитну картку своєчасно можна порушити «правила» до рівня «ми закриємо ваш рахунок», то це вже виходить за межі здорового глузду.
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
8 февраля 2023, 23:40
#
Прочитай ДКБО внимательно и найдешь пункт что БАНК В ЛЮБОЙ МОМЕНТ МОЖЕТ КАК УБРАТЬ ЛИМИТ ТАК ЕГО И ПОСТАВИТЬ НА КАРТУ без обьяснения причины… зачем ты подписывал такой кабальный договор вопрос открытый. Хотя какой открытый это же во всех банках так …

Второе в ДКБО есть пункт о том что БАНК в любой момент может перестать обслуживать клиента… Самое забавное что причину отказа обслуживания можно только узнать в суде … Такая у нас система хорошая.

P/S… Ты хоть читал ДКБО этого банка в котором ты обслуживаешся? Наверное нет. Потому что такого отзыва бы здесь не было…
+
0
akblnr
akblnr
9 февраля 2023, 17:17
#
Проблема не в ДКБО, и не в том, что банк «Отказал в обслуживании». Я сам хотел отказаться от них. И если бы отказался я от их услуг — то это одна история. А другая история, когда ты исправно пополняешь кредит, не допускаешь просрочек. Потом быстро закрываешь кредит, как только появилась возможность, и тут тебе прилетает «Идите лесом» от банка.

Поражает отсутствие здравого смысла у подобного учреждения.

Отзыв был как раз об этом.

Вот вам простой пример: есть человек, который регулярно приносит вам прибыль. Причем, как уже не единожды было сказано, в очень плохое время. Вот подтверждение:

https://biz.ligazakon.net/news/217329_obsyag-nepratsyuyuchikh-kreditv-u-bankakh-zrs-za-2022-rk-na-87-mlrd-grn

Какой смысл отправлять этого человека лесом? Вам что, деньги не нужны?
Еще раз подчеркну, что здравым смыслом от этой ситуации и не пахнет.

Мой отзыв, если внимательно вдуматься о том, что банк ведет себя, противореча своим же интересам. Не мои интересы были ущемлены. А сам же банк себя нае… Извините за французский.

НО предположим, что гипотетически какому-то человеку, все-таки хотелось бы пользоваться услугами этого банка. Его ведь тоже могут послать лесом по таким же надуманным причинам. Возникает вопрос. Что же это за банк, который стреляет себе же в ногу? Где причина этой дико странной ситуации?
+
+30
smishno
smishno
9 февраля 2023, 9:32
#
Умови і правила тут при тому, що ви їх підписали, коли ставали клієнтом банку. Там вказано, що договір може бути розірваний або за вашим бажанням, або за бажанням банку. У вашому випадку це сталось за бажанням банку. Що в цьому неадекватного?
+
+12
Danilich
Danilich
9 февраля 2023, 10:18
#
Это давно у них такое — когда забирают кр лимит и есть незакрытый грейс период, следующее пополнение понижает сумму лимита. Не расстраивайтесь, полно адекватных мобильных банков. У меня в шмоно год был 0 лимит, бесполезно было пробовать повышать, пока не распрощался с этой шарагой. У щмонобанка просто нет лишних денег давать в кредит, контора нищая.
Щас куча банков налила кр лимита позарез:
приват — 100К, абанк 40к, в остальных банках уже просто поотключал его
+
0
zig4free
zig4free
9 февраля 2023, 11:25
#
Халва-халва
+
+11
akblnr
akblnr
9 февраля 2023, 17:36
#
Це коментар на відповідь банка.

«Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.»

Ну окей, приймайте рішення, що протиречать здоровому глузду. У мене складається враження, що якщо гіпотетична фінансова установа веде себе подібним чином, то існує дуже ненульова вірогідність, що ця гіпотетична фінансова установа може прослідувати за Дельтабанком. Якщо гіпотетична фінансова установа переслідує ціль розлякати своїх клієнтів та лишитися прибутку, то окей, тоді зрозуміло.

Пункт другий. В техпідтримці мені озвучили, що залишок, який був на карті Моно, буде переведено на ту картку, реквізити якої я надав в чаті, протягом одного робочого дня.

Робочий день вже майже добіг кінця. Питання: де гроші?

Суть питання не в самих грошах, бо там копійки, а це вже діло принципу. Якщо ви так бодро відганяєте клієнтів, то з кешем у вас повинно бути все окей. Тож чому до цих пір немає надходження? Якщо ви не знайшли коштів, щоб перевести ті копійки, то що вже казати за ситуацію, якщо у людини була б якась значна сумма?

Я не полінуюся, і трохи згодом напишу ще один відгук стосовно вже цього конкретного моменту, що чомусь банк не виконує зобов’язання по поверненню грошей, хоча сам же озвучив терміни виконання.
+
+21
akblnr
akblnr
9 февраля 2023, 18:00
#
І ще такий момент «із різних перевірених джерел». А мене немає ні в яких «перевірених джерелах». В реєстрах боржників не значусь. ФОП було закрите давно, і ніяких питань по ньому немає. Із соціальних мереж я давно видалився. Кредитний рейтинг — вище за середній, проте, згідно з UBKI ви його нещодавно не перевіряли, тобто не в ньому діло.

Висновок — ця відписка — це якась навіжена маячня.
+
0
zig4free
zig4free
9 февраля 2023, 21:35
#
Вот именно, откуда у клиента такие деньги, если нет официальных подтверждений источников дохода, вот такая маячня, гады какие.

В школе вроде учился? Слышал про способ доказательства от противного?
+
+13
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
10 февраля 2023, 8:44
#
А шо тут видумувати вон набрали 6 лямів дурників, а тепер хто їм не подобається або не вигідний відшивають, тому ті хто ще з ними нехай ловлять момент і кидають їх пешими поки не кинули їх
+
0
Danilich
Danilich
10 февраля 2023, 17:18
#
Я думаю там из 6млн мертвых душ больше намного больше, чем активных клиентов, нарисовать что угодно можно
+
+15
Три літри
Три літри
9 февраля 2023, 21:18
#
Взагалі я дуже дисциплінована і фінансово грамотна людина, але сталося таке, що і мені кредит знадобився.

Потім сталось декілька неприємних речей в моєму житті, тому закриття кредиту розтягнулося на декілька років.



Перше речення суперечить наступному. Фінансово грамонта та дисциплінована людина не влізе в борг який не може повернути. Це може зробити тільки неосвідчена людина яка робить покупки через сплеск емоцій не продумуючи чим же вона буде повертати вартість нового айфона коли в неї зарплата лише дві мінімалки.
+
+15
Три літри
Три літри
9 февраля 2023, 21:19
#
В мене в житті були якісь не дуже райдужні події, в країні взагалі війна почалася.

Війна в країні «почалася» меньше року тому, а ти пишеш що ти не міг погасити кредит і платив мінімальні платежі роками.
+
+15
Три літри
Три літри
9 февраля 2023, 21:21
#
В якийсь момент в застосунку з’явилась цікава «фіча», не дивлячись на мою максимальну дисципліну і регулярні поповнення кредитної картки, ліміт на ній почав зменшуватися.

Якщо ти гасишь кредит дуууужеее довго то яка тобі різниця який кредитний ліміт на карці? Використовуючи його знов ти лише ще більше відтягуєш погашення боргу. Що в чергове каже про твою фінансову безграмотність
+
+15
Три літри
Три літри
9 февраля 2023, 21:23
#
з ким мають справу, якщо ще мають.

Люди мають справу з відгуком обуреного клієнта яки взяв гроші в борг але розтягнув його погашення на роки. Про що сам і написав. Очікуванно що банк не хоче мати такого клієнта. І сам клієнт пише що не хоче користуватись банком. Але все одно ниє що йому закрили рахунок.
+
+13
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
10 февраля 2023, 8:45
#
Недобанки тільки і живуть за рахунок таких хто лізе в кредити і довго їх виплачує, чи ти хх агент з перевіених джерел?
+
+15
Три літри
Три літри
12 февраля 2023, 19:57
#
Олексій, якщо лізеш в кредити то в мене для тебе погані новини: ти будеш переплачувати в будь-якому банку, необанкі зовсім не унікальні в плані кредитування і класичні банки давали гроші таким як ти коли ще ніяких необанків не було в проекті. Згадай Дельту та Приват.
+
+45
zig4free
zig4free
9 февраля 2023, 21:54
#
Вот гонево — «финансова грамотна и дицпилинована людина» — возвращает кредит несколько лет!?? — это вообще взаимо-исключение!

Я вот вообще-то как финансово грамотный человек — беру кредиты только, когда это выгодно — а именно только с льготным условием обслуживания, и только при гарантированной возможностью выполнять условия льготного обслуживания (свои деньги всегда с запасом) или на депозите в том же банке лежат.

ИМХО — КГАМ. Много пустой писанины — от какого-то!
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
10 февраля 2023, 8:47
#
Грамоттний чи не грамотний то таке, головне що банку такі грамотні вигідні які лізуть на довго в кредит і сплачують відсотки, не вигідні ті хто зрозумів життя і посилає їх за російським кораблем, не віддаючи того що взяв не те що відсотки)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 февраля 2023, 21:58
#
Це не той хто зрозумів життя, а ганебні блазні на чолі з тобою =)
+
+13
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
10 февраля 2023, 8:42
#
Ну не вишло першим c їх першими послати за російським кораблем не біда головне що здихались і більше не зможете на себе оформити каhnre недобанка, а якщо так горить то можна на когось оформити та користуватися і робити свої справи, але я не рекомендував би цю шарашкину кантору взагалі бо завтра кинуь без жодних пояснеь,тут не треба багато аналіза з різних джерел щоб намалювати собі картинку про цей недобанк,чого коштує тільки почитати відгуки на сайті мінфін
+
+43
smishno
smishno
10 февраля 2023, 10:15
#
Я б не рекомендував читати коментарі і відгуки цього покинутого льоші, який під кожним відгуком ниє, що йому відмовили (згідно умов і правил, які він же і сам підписав) і не аргументовано пише всяку муйню. В монобанку майже 7 млн клієнтів, відгуків всього 4157, які 90% тут лишають лише покинуті (згідно умов і правил) / мамкіни арбітражники, які попали на фінмон (згідно законам України) / перенесеним (скасованим) замовленням валюти, що були місяць тому (ті самі мамкіни арбітражники, які хочуть нажертись з банку без відділень, і через яких виник великий попит на готівку).
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 февраля 2023, 7:35
#
Нічого дивного не бачу.
Скорінг присвоїв клієнту високі ризики, то ж клієнта за першою ж нагодою попросили на мороз.
Будь-який банк — не благодійна організація, а зараз ще й НБУ тисне збільшувати резерви та позбавлятися ризикованих активіві.
То ж автора позбулись як ризикованого активу.

Єдиний момент про поступове зменшення кредитного ліміту на суму поповнення. Якщо це правда, парктика «рубати собаці хвіст шматками та поступово» мені теж не подобається.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 февраля 2023, 7:38
#
Доречі, виплачувати картковий кредит роками то не фінансова грамотність, а фантастична тупість. Вже б краще перекредитуватись деінде з меншим відсотком та кращіми умовами та погасити овердрафт одночасно.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.65 44.3498
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.65 44.3498
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банк, який не вміє рахувати свої гроші