Минфин - Курсы валют Украины

Установить

відмовили в обслуговуванні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
dronator 3 января 2023, 14:42
Користувався послугами моно близько 3−4 років.
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.

Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).

Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.

Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.

Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.

Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».

Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.

P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
monobank
Ответ банка
3 января 2023, 16:36
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank

Комментарии - 35

+
0
zig4free
zig4free
3 января 2023, 16:26
#
Вопрос скорее всего в другом — почему раньше не начали чпокать?
+
0
dronator
dronator
3 января 2023, 16:42
#
Так да, я даже не спорю, виновен. Вопрос другой — сто с остальными клиентами банка, у которых вообще нету законного источника доходов? Что это за избирательность.
+
0
zig4free
zig4free
3 января 2023, 16:55
#
Если не гонять туда-сюда деньги — так называемый «оборот» — трогать 100% не будут.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
4 января 2023, 6:29
#
Зависит от оборотов по карте. Если у тебя до 5к гривен в месяц то банку все равно на твои доходы. Если 20−40к то скорее всего потребуют справку о доходах. При чем её могут не принять. Монобанк не любит крипту и «публичных личностей» особенно с некоторых партий, если у тебя отец политик то может быть это и к лучшему на данный момент. Но вероятнее всего блок из-за крипты.
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 15:28
#
Публичная личность — это не политик, там большой перечень гос служащих, судей и т. д.
Крипта никак не фигурировала в транзакциях, никак. Мне платили за продажу крипты на карту люди переводами.
Я только показал, что у меня на на бирже есть баланс с разными валютами и что я получаю туда зп.

+
+15
Володимир ІТ
Володимир ІТ
4 января 2023, 18:07
#
Не в криптобиржах напрямую проблема я думаю, а в «Мне платили за продажу крипты на карту люди переводами.»

Какой-нибудь мутный тип (а скорее не один) с судимостью за мошенничество/отмыв денег например вам попереводил денег, вот банк вас и заблочил чтобы не нарываться на финмон или чего похуже.
+
0
dronator
dronator
5 января 2023, 12:13
#
Продавал людям на бинансе, у них не одна транзакция, положительные отзывы на платформе — вряд ли мутные типы с судимостью. Кроме того, я причем тут тогда?)
+
0
dronator
dronator
3 января 2023, 16:43
#
Монобанк, цей темплітік я вже читав, пиишліть щось нове
+
0
aliwka3
aliwka3
3 января 2023, 16:44
#
Так, а что вы хотите услышать если вам дают единственно верный ответ?) банк захотел — банк отказал, почему он должен вам что-то объяснять?)
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 8:16
#
Как минимум потому что я годами его юзал, а тут они взяли и за раз все перечеркнули, дверь закрыли без адекватных объяснений и второго шанса. С клиентом так нельзя.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 января 2023, 13:26
#
… По факту банк все правильно зробив. Я працюю повністю на біло, сплачую податки, майже не користуюсь готівкою і дуже зацікавлений, щоб таких клієнтів, що мають родичів, крипту та «як усі українці» не декларують доходи — гнали з банку поганою мітлою. На все добре =)
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 15:19
#
Погоджуюсь, як я написав вище — оукей, винен.
Але, чому така вибірковість? Там сотні тисяч таких клієнтів.
Я теж зацікавлений у білому працевлаштуванні, ніби як до нього прийшов. Але рінаше такого вибору не було, бо саме працедавець диктує тобі свої умови.

Знову ж таки, чому немає другого шансу? Якщо я починаю працювати в «білу»?

З такої логіки всі люди, які мають дохід в готівці, якусь допомогу від рідних чи ще когось — треба виганяти з банківскьої системи?

+
+25
Danilich
Danilich
3 января 2023, 18:43
#
Эта шарага умеет вытереть ноги об клиента, прикрываясь сотней жалобных извинений и слез, значит не судьба, а может и к лучшему. Куча других онлайн банков есть. У меня куча банков, даже не чувствую никакой потери в виде шманябанка
+
0
zig4free
zig4free
3 января 2023, 19:03
#
Да ну? Раз в монобанке тебя чпокнули — то скорее всего в ближайшем времени ты пойдешь по кругу и в других банках.

Не говори ГОП…

У меня лично много претензий к монобанку — но пока они решимы, и приемущества обслуживания пока перевешивают минусы. :(
+
+1
Danilich
Danilich
3 января 2023, 22:42
#
Не надо ля-ля, после отказа в щмонябанке за 3 года еще ни один банк не выкинул на улицу, куча банок налила кредитного лимита по уши и щас держу несколько конвертдепо — все четко, кроме тупорылого упоротого котобанка. И суммы за месяц порой проходили побольше порога финмона с 400к
+
0
zig4free
zig4free
3 января 2023, 22:45
#
Как жеж ты так накосячил?

Что за ля ля у тебя там приключились?

Выплаты по депозитам в $ — ну я их порешал — да уж говено Монобанк тут поступил — но сабж решаем при нужной сноровке + суммы нормальные — при которых траблы любой банк сделает частным клиентам…

По да уж монобанк остается основным, ну с валютой монобанк говн…

Те же кредиты — бесплатные рассрочки — ну приватбанк — мимо — из-за % при списании в кредит… альфа-сенс — мимо из-за абон-платы… другие не очень популярны — беру моно из-за простоты
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 15:21
#
У меня есть приват, уже очень много лет.
Я готов к такому, хотя им я пользовался гораздо меньше.
Но там обороты были куда меньше, поэтому вряд ли.
+
0
Drap .
Drap .
6 января 2023, 15:01
#
Да, есть куча других онлайн банков, вот только нормальных нет
+
+30
Jokets
Jokets
3 января 2023, 20:56
#
Читал, читал, но так и не понял чем банк плохой? автор не прав, получил блок который логичный и сам это знает, но  *** все равно умудряется быть не довольным чемто)
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 15:24
#
Объясню кратко — блок ничем не аргументирован. Доход я показал, насколько это было возможным. Насколько я знаю, криптобиржи у нас не запрещены, как и операции на них.
Неофициальное трудоустройство — тоже очень актуально.
Поэтому один из вопросов — почему тогда такая практика применяется избирательно? Почему только сейчас зашевелились?
+
0
Jokets
Jokets
5 января 2023, 11:53
#
Почитайте отзывы ниже и увидите что вы не один кому моно поставил блок из-за денег которые никак финансово не аргументированы легально
+
0
Три літри
Три літри
4 января 2023, 12:37
#
Більшість громодян України має суто білий доход у вигляді зарплати.
+
0
dronator
dronator
4 января 2023, 15:24
#
Хіба держслужбовці.
Я знаю сам багатьох людей, що отримують мінімальну зп, або взагалі не оформлюють свій бізнес і тд. І ніяких проблем.
+
0
Три літри
Три літри
4 января 2023, 16:49
#
Хіба більшість найманих працівників. А от як раз серед держслужбовців доволі великий процент тих хто має тіньові, дуже часто нелегальні доходи.
+
0
dronator
dronator
5 января 2023, 12:11
#
Н от, а найманих працівників в нас більше, ніж держслужбовців, от самі і рахуйте.
+
0
Jokets
Jokets
5 января 2023, 11:54
#
И это нормально? В шею гнать таких надо.
+
+11
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
6 января 2023, 20:46
#
Я думаю клієнти недобанка теж прийдуть правильне рішення, взявши інформацію з різних джерел,хоча тут і сайта мінфін достатньо
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
8 января 2023, 14:07
#
Олексій, ви можете бути лише джерелом тупості, на жаль.
+
+10
dronator
dronator
11 января 2023, 17:20
#
Аргументуйте
Крім того, бачу шо одні й ті ж виправдовують монобанк в усіх негативних відгуках. Схоже на роботу своєї ж підтримки.

До слова, вже пройшо більше ніж 3 рорбочі дні - гроші так і не повернуто на мій рахунок після блоку картки моно
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 января 2023, 21:49
#
Можу аргументувати: той персонаж ходить та залишає послід під кожним відгуком про Моно. Його як і вас виперли копняком з лав клієнтів, а він поводиться як покинута дівка — скаржиться, пише про колишнього дурниці, мріє як він помре в злиднях, тощо.

P. S.: Я волонтер Монобанку.
P. P. S.: Насправді ні. Мені платять за кожний комент з коштів, що стягують з бідних боржників, з затриманих депозитів валютних спекулів та особливо з утриманих балансів небажаних клієнтів. =)
+
0
dronator
dronator
12 января 2023, 10:06
#
Я не мрію, як моно помре в злиднях, але знаючи дещо про внутрішню кухню можу заявити одне — з таким підходом моно може добре втратити клієнтів.

ну і питання відкрите — чому інших клієнтів із «підозрілими» операціями не випирають?
Не знаю, чи користуєтесь ви криптобіржами, однак на них юагато так званих «обмінників», де люди міняють криптовалюту на гривню, багато з них працюють по ФОПу. І операції там такі ж самі, які були в мене — тобі кидають крипту, ти поповнюєш карту людини, або навпаки.
І не треба надрачувати на свій «білий бізнес», якби зараз всіх клієнтів моно взяти — не думаю, що саме більшість займається чистим бізнесом. Або не оформлені працівники, або частково біла зп, або бізнес без реєстрації і тд.
Але вирішують позбутись не всіх.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
12 января 2023, 12:39
#
Я взагалі не бачу сенсу з вами щось обговорювати.
Особливо в контексті «а чого ім можна, а мені не дозволяють?»
Напевне, навіть обмінники вміють вести справи з високою фінансовою та правовою гігієною, а «родич особи, що підлягає моніторингу» не вміє =)
+
0
dronator
dronator
1 февраля 2023, 17:32
#
Та сама думка про вас

П.С. вже маю фоп і рахунок в банкуі навіть отримав вже ЗП туди. І ніяких проблем. Але йобаний монобанк досі не вертає всраті 3к. і ви ще будете його захищати?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 февраля 2023, 21:38
#
Ви спеціально зайшли сказати, що я вам байдужий? Хоч не бігом?
+
0
dronator
dronator
2 февраля 2023, 19:07
#
Ні, вирішив написати ще один коментар про неповернення коштів. А тут побачив відповіді на свої коменти, от і відповів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.5 44.2008
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.5 44.2008
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / відмовили в обслуговуванні