Після поповнення зняли кошти з рахунку, бездіяльність фахівців банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Ірина Писарєва-Закарлюка
- 10 декабря 2022, 13:00
- #
Замість того щоб розбиратися в проблемі зникнення коштів від представників банку ідуть лише звинувачення.
Можу надати підтверджуючу переписку.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 11 декабря 2022, 13:09
- #
Я думаю глюкнул процессинг платежей. Или кто-то дублировал вашу карту/добавил в смартфон, но за пару сотен гривен этим заниматься нет смысла.
- +
- 0
-
- Ірина Писарєва-Закарлюка
- 14 декабря 2022, 12:13
- #
Тоді 200 грн, потім ще 200 грн, потім ще 1000, так може одразу з/п скинути?
Я хочу, щоб банк визнав свою помилку і вибачився. А не писали, що це родичам дали картку, це вони зняли. Якщо картка була в руках і її поповнювали 1 хвилину тому.
Я хочу, щоб банк визнав свою помилку і вибачився. А не писали, що це родичам дали картку, це вони зняли. Якщо картка була в руках і її поповнювали 1 хвилину тому.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Сума не велика 200 грн. Але сьогодні 200, завтра 200, післязавтра 500 — 1000 грн.
Прошу розібратися та вирішити ситуацію.
На поточний момент питання знаходиться у відповідальних колег у роботі
Як і обіцяли вам, щойно у нас буде інформація — зв'яжемося з вами
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки