Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ідеальний приклад того, як не повинне бути

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
peterzelenskyy 7 декабря 2022, 12:47
Банк з найгіршим сервісом серед тих, з ким мені доводилось співпрацювати. Через некомпетентність та недбалість втратив кошти. А мій останній діалог зі службою підтримки можна взагалі розібрати на скриншоти та показувати працівникам інших банків на предмет того, як НЕ ТРЕБА робити.
Моя довірена особа не змогла зняти валюту НА ПРОТЯЗІ МІСЯЦЯ. МІСЯЦЯ, КАРЛ. Працівники банку постійно проявляли у діях лише байдужість та відсутність хоч якоїсь компетенції. То вони забули, що валюту взагалі знімати буде довірена особа, а не я. Потім — раптово — почали перевірку мого рахунку, та мені довелось підготувати купу документів. При тому, що про це (перевірку) мені взагалі не змогли повідомити! Людина приїхала у відділення банку, а валюти немає, транзакція заблокована… Більш того, мені навіть саппорт не зміг сказати, що є перевірка! Я втратив кошти, втратив час! Втратив нерви!
А що далі? А далі я вкотре замовив валюту для зняття, чекав довго, поки настануть потрібні дати. Але до останнього було відчуття, що банк знову щось придумає, щоб не дати зняти валюту. Було вже враження, що «банк» проти цього, але не може сказати прямо про це. Виявилося, що я був правий — «банк» відмінив зняття. Інформація про це з’явилася ввечері перед зняттям! Це нормально? А знаєте, що «банк» зробив наступного дня, коли також повинне було бути зняття? — правильно! — відмінив ввечері, перед зняттям!
Все. Баста! Я втратив ще раз гроші. Не можливо комфортно себе почувати з банком, котрий на стільки не компетентний та не надійний.
Вивів усі кошти, закриваю рахунки.
Вибачте за емоції, але я краще обмажсь увесь варенням за залізу у мурашник, ніж колись повернусь до вашого вкрай некомпетентного «банку».
P. S. Ще виявилось, що довіреність у довіреної особи забирають. А в неї вона лише одна. «спеціалісти» свідомо «забули» заздалегідь про це повідомити, коли була можливість та ми її оформляли.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 14:20
Нам шкода, що процес зняття валюти викликав у вас негативні емоції.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало у клієнтів та довірених осіб труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Тому іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
В цій ситуації з боку співробітників дійсно були затримки у відповідях через ажіотаж, але консультації були проведені коректно, згідно з процесами банку.
Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції

Комментарии - 28

+
0
Три літри
Три літри
7 декабря 2022, 13:36
#
Яка довірена особа в цифровому банку?

Найгірший клієнт який тільки може бути і якому не будуть раді в будь якому банку.
+
+5
Anrey12
Anrey12
7 декабря 2022, 14:03
#
Яка довірена особа в цифровому банку?-Саме та, яка прийде для отримання депо у касі нецифрового банка
+
0
Три літри
Три літри
7 декабря 2022, 14:25
#
Прийде, в банк без відділень. Ага.
+
+2
Anrey12
Anrey12
7 декабря 2022, 14:38
#
Див. на звороті картки моно…Універсал чи а-банк теж без відділень? Ага-ага
+
0
Три літри
Три літри
7 декабря 2022, 19:24
#
А-банк з відділеннями що прямо на відділеннях і написано.

знайди мені хоч одне відділення з написом Монобанк
+
+1
Anrey12
Anrey12
8 декабря 2022, 10:09
#
Віталя, включай мозок та читай вголос(3 рази)- monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк».
Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.
П. С. Де адреси кас моно?
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2022, 12:08
#
monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк».

Я розповідаю тобі про те що Монобанк є продуктом Універсалу вже декілька місяців. Бачу що нарешті ти це засвоїв.

Але мова йшла про відділення. То ти знайшов відділення з вивіскою Монобанк? Бачу що ні.

Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.

А я тобі про що кажу, телепню? Як можна прийти у відділення якщо їх не існує? Вже неважливо чи є довіренність — її нікому показати, бо немає відділення в яких сидять співробітники.


П. С. Де адреси кас моно?

Це як раз ти повинен відповісти
+
+2
Anrey12
Anrey12
8 декабря 2022, 13:04
#
відділення з вивіскою Монобанк, Монобанк є продуктом Універсалу-
сам питаешь-сам відповідаешь?

Як можна прийти у відділення якщо їх не існує?-monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк», у якого є відділення.
Дійшло, телепню?

Де адреси кас моно?
6 октября 2022, 14:16
я-У моно не может быть касс априори
-У Моно можуть бути каси бо каси є не тільки у банків.
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2022, 13:15
#
Відділення Універсалбанка не є відділеннями Монобанку.

Тебе зачекались ось тут
https://minfin.com.ua/2022/12/07/96821987/#com4411789
Розкажи Даніличу що відділення Універсала то відділення Моно
+
+2
Anrey12
Anrey12
8 декабря 2022, 13:40
#
Відділення Універсалбанка не є відділеннями Монобанку- вголос, 5 разів-У моно не може бути відділень априори, т.я. це проект Універсалбанку.

Розкажи Даніличу...-ну що, здувся, Віталя?
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2022, 14:19
#
Ні, здувся ти гоняючи по кругу від «йдіть у відділення» до «відділень не існує» та назад.

При тому що про відсутність відділень я в чергове нагав тобі в цій темі
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/309587/#com4411664
Прийде, в банк без відділень. Ага.
+
+2
Anrey12
Anrey12
8 декабря 2022, 14:27
#
Розжовую-у відділення банку, продуктом діяльності котрого є моно
+
0
Danilich
Danilich
8 декабря 2022, 15:25
#
Он просто в одном месте несет одно, а в другом другое я честно говоря, его комментарии даже не читаю, откровенная пурга. Была б возможность поставить игнор и скрыть сообщения — поставил бы
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2022, 15:43
#
Он просто в одном месте несет одно

каже людина яка сама писала що у відділеннях Універсала клієнтів Моно розгортають.
+
+13
Anrey12
Anrey12
8 декабря 2022, 15:49
#
Я это увидел давно и реагирую на него, дабы поржать от скуки, ведь он на стёб ведется, как в первый раз и так уже который год…
Была б возможность поставить игнор и скрыть сообщения-5+
+
+30
peterzelenskyy
peterzelenskyy
7 декабря 2022, 16:29
#
Я можу лише поспівчувати Трьом Літрам та зачекати, коли вони (3 л.) з нього вийдуть та інтоксикація спаде.
Інакше таку необізнанність комментувати важко.
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2022, 0:44
#
Твої асоціації розповідають про тебе, а не ображають мене ;)

Ти там обережніше з рідинами що визивають інтоксікацію. Кажуть що деяки можуть і сліпоту визвати.
+
+1
peterzelenskyy
peterzelenskyy
7 декабря 2022, 16:50
#
Стосовно відповіді монобанку.
Я не хочу називати інші банки, т.к. не впевнений, що маю на це право, але не треба розказувати про те, як війна вам заважає. З іншими банками, скажемо так, таких проблем нема. Всі ці балачки більше нагадують намагання зробити добре лице при поганій грі.
Особливо викликає посмішку ваше стверджування, що консультації були проведені коректно. Значить, для вашого банку то є нормою, коли:
1. Згадка двічи про те, що кошти забирає довірена особа проігнорована та тільки випадково довірена особа дізнається, що кошти готувались для зняття мною особисто
2. Відповідь на питання «що треба, щоб довірена особа мала змогу раз на місяць знімати кошти» не має в собі достатньої інформації, як про те, що довіреність можуть забрати у відділенні і тому треба мати завірені копії
3. Консультант забуває представитись
4. Консультант називає не коректну причину того, що гроші не поступили на проміжний рахунок Юніверсал банку і ми дізнаємось про фінансову перевірку… від співробітника Юніверсал банку, котрий бачить листування співробітників монобанку. Більше того, коли вже я особисто кажу консультанту, що, скоріше за все, запустився процес фін. моніторінгу, консультант продовжує це заперечувати та надавати не коректну інформацію.

Це так, на вскидку. Ну, що поробиш — от такі в монобанка стандарти якості.
+
+2
Danilich
Danilich
7 декабря 2022, 17:49
#
А стоило хранить деньги не в виртуальном банке, а в нормальном системно важном банке с отделениями (кроме альфы) и вашей проблемы бы не было. То что в саппорте там сидят школьники-кнопкодавы с телеграмом без экономического образования, какого Вы качества обслуживания хотели?
+
+1
peterzelenskyy
peterzelenskyy
7 декабря 2022, 18:10
#
І ви повністю праві. Дякуючи Богу, це не єдиний банк, яким я користуюсь.
У моно мене «підкупили» нижчий відсоток при виводі коштів з Пайонір, інтеграція додатку з цим Пайонір та переказ коштів на інші банки без комісії. Але, як виявилося, воно того не варте.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
8 декабря 2022, 7:05
#
У меня в отделении, а банка (не могу сказать какое чтобы не спалить кассира) вообще один из кассиров не спрашивает паспорт при снятии валюты с карт монобанка если она есть в наличии . Приложил карту моно к считывателю , подтверждение, пин код, возможно звонок на фин номер нажать цифру и все. Может быть стоило пробовать сделать так, а не говорить о доверенности вообще
+
0
Володимир ІТ
Володимир ІТ
8 декабря 2022, 11:58
#
У меня так же, только в первый раз паспорт был нужен когда в а-банке транзитный счет открывался для таких операций. И на номер не звонят, только в приложении подтверждение на снятие и все.
+
0
peterzelenskyy
peterzelenskyy
11 декабря 2022, 21:40
#
Може й варте було так зробити. Але э одне «але»: монобанк не дав можливості зняти кошти жодного разу! Прописом: ЖОДНОГО. На протязі місяця. То вони заблокували кошти, то вони відмінили саме зняття валюти… Ну, плюс ще інші сюрпризи, про які я написав вище.
+
+20
RobinG
RobinG
7 декабря 2022, 22:18
#
Не связывайтесь с этим ДноБанком. Поговаривают, что скоро продадут.
+
0
dollaryen
dollaryen
7 декабря 2022, 22:30
#
Сошлитесь на статью где почитать
+
+45
Oleksii Ch
Oleksii Ch
8 декабря 2022, 8:50
#
То голоса в його голові
+
+3
Danilich
Danilich
8 декабря 2022, 15:26
#
Могут не только продать, а и ввести временную администрацию за систематическое нарушение сроков возврата депозитов
+
0
Три літри
Три літри
11 декабря 2022, 22:56
#
Халва-халва-халва
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Ідеальний приклад того, як не повинне бути