Ідеальний приклад того, як не повинне бути
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 28
Яка довірена особа в цифровому банку?
Найгірший клієнт який тільки може бути і якому не будуть раді в будь якому банку.
Найгірший клієнт який тільки може бути і якому не будуть раді в будь якому банку.
Яка довірена особа в цифровому банку?-Саме та, яка прийде для отримання депо у касі нецифрового банка
Прийде, в банк без відділень. Ага.
Див. на звороті картки моно…Універсал чи а-банк теж без відділень? Ага-ага
А-банк з відділеннями що прямо на відділеннях і написано.
знайди мені хоч одне відділення з написом Монобанк
знайди мені хоч одне відділення з написом Монобанк
Віталя, включай мозок та читай вголос(3 рази)- monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк».
Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.
П. С. Де адреси кас моно?
Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.
П. С. Де адреси кас моно?
monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк».
Я розповідаю тобі про те що Монобанк є продуктом Універсалу вже декілька місяців. Бачу що нарешті ти це засвоїв.
Але мова йшла про відділення. То ти знайшов відділення з вивіскою Монобанк? Бачу що ні.
Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.
А я тобі про що кажу, телепню? Як можна прийти у відділення якщо їх не існує? Вже неважливо чи є довіренність — її нікому показати, бо немає відділення в яких сидять співробітники.
П. С. Де адреси кас моно?
Це як раз ти повинен відповісти
Я розповідаю тобі про те що Монобанк є продуктом Універсалу вже декілька місяців. Бачу що нарешті ти це засвоїв.
Але мова йшла про відділення. То ти знайшов відділення з вивіскою Монобанк? Бачу що ні.
Ти так и не дотямив, що в моно не може бути відділень, апріорі.
А я тобі про що кажу, телепню? Як можна прийти у відділення якщо їх не існує? Вже неважливо чи є довіренність — її нікому показати, бо немає відділення в яких сидять співробітники.
П. С. Де адреси кас моно?
Це як раз ти повинен відповісти
відділення з вивіскою Монобанк, Монобанк є продуктом Універсалу-
сам питаешь-сам відповідаешь?
Як можна прийти у відділення якщо їх не існує?-monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк», у якого є відділення.
Дійшло, телепню?
Де адреси кас моно?
6 октября 2022, 14:16
я-У моно не может быть касс априори
3л-У Моно можуть бути каси бо каси є не тільки у банків.
сам питаешь-сам відповідаешь?
Як можна прийти у відділення якщо їх не існує?-monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк», у якого є відділення.
Дійшло, телепню?
Де адреси кас моно?
6 октября 2022, 14:16
я-У моно не может быть касс априори
3л-У Моно можуть бути каси бо каси є не тільки у банків.
Відділення Універсалбанка не є відділеннями Монобанку.
Тебе зачекались ось тут
https://minfin.com.ua/2022/12/07/96821987/#com4411789
Розкажи Даніличу що відділення Універсала то відділення Моно
Тебе зачекались ось тут
https://minfin.com.ua/2022/12/07/96821987/#com4411789
Розкажи Даніличу що відділення Універсала то відділення Моно
Відділення Універсалбанка не є відділеннями Монобанку- вголос, 5 разів-У моно не може бути відділень априори, т.я. це проект Універсалбанку.
Розкажи Даніличу...-ну що, здувся, Віталя?
Розкажи Даніличу...-ну що, здувся, Віталя?
Ні, здувся ти гоняючи по кругу від «йдіть у відділення» до «відділень не існує» та назад.
При тому що про відсутність відділень я в чергове нагав тобі в цій темі
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/309587/#com4411664
Прийде, в банк без відділень. Ага.
При тому що про відсутність відділень я в чергове нагав тобі в цій темі
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/309587/#com4411664
Прийде, в банк без відділень. Ага.
Розжовую-у відділення банку, продуктом діяльності котрого є моно
Он просто в одном месте несет одно, а в другом другое я честно говоря, его комментарии даже не читаю, откровенная пурга. Была б возможность поставить игнор и скрыть сообщения — поставил бы
Он просто в одном месте несет одно
каже людина яка сама писала що у відділеннях Універсала клієнтів Моно розгортають.
каже людина яка сама писала що у відділеннях Універсала клієнтів Моно розгортають.
- +
- +30
- peterzelenskyy
- 7 декабря 2022, 16:29
- #
Я можу лише поспівчувати Трьом Літрам та зачекати, коли вони (3 л.) з нього вийдуть та інтоксикація спаде.
Інакше таку необізнанність комментувати важко.
Інакше таку необізнанність комментувати важко.
- +
- +1
- peterzelenskyy
- 7 декабря 2022, 16:50
- #
Стосовно відповіді монобанку.
Я не хочу називати інші банки, т.к. не впевнений, що маю на це право, але не треба розказувати про те, як війна вам заважає. З іншими банками, скажемо так, таких проблем нема. Всі ці балачки більше нагадують намагання зробити добре лице при поганій грі.
Особливо викликає посмішку ваше стверджування, що консультації були проведені коректно. Значить, для вашого банку то є нормою, коли:
1. Згадка двічи про те, що кошти забирає довірена особа проігнорована та тільки випадково довірена особа дізнається, що кошти готувались для зняття мною особисто
2. Відповідь на питання «що треба, щоб довірена особа мала змогу раз на місяць знімати кошти» не має в собі достатньої інформації, як про те, що довіреність можуть забрати у відділенні і тому треба мати завірені копії
3. Консультант забуває представитись
4. Консультант називає не коректну причину того, що гроші не поступили на проміжний рахунок Юніверсал банку і ми дізнаємось про фінансову перевірку… від співробітника Юніверсал банку, котрий бачить листування співробітників монобанку. Більше того, коли вже я особисто кажу консультанту, що, скоріше за все, запустився процес фін. моніторінгу, консультант продовжує це заперечувати та надавати не коректну інформацію.
Це так, на вскидку. Ну, що поробиш — от такі в монобанка стандарти якості.
Я не хочу називати інші банки, т.к. не впевнений, що маю на це право, але не треба розказувати про те, як війна вам заважає. З іншими банками, скажемо так, таких проблем нема. Всі ці балачки більше нагадують намагання зробити добре лице при поганій грі.
Особливо викликає посмішку ваше стверджування, що консультації були проведені коректно. Значить, для вашого банку то є нормою, коли:
1. Згадка двічи про те, що кошти забирає довірена особа проігнорована та тільки випадково довірена особа дізнається, що кошти готувались для зняття мною особисто
2. Відповідь на питання «що треба, щоб довірена особа мала змогу раз на місяць знімати кошти» не має в собі достатньої інформації, як про те, що довіреність можуть забрати у відділенні і тому треба мати завірені копії
3. Консультант забуває представитись
4. Консультант називає не коректну причину того, що гроші не поступили на проміжний рахунок Юніверсал банку і ми дізнаємось про фінансову перевірку… від співробітника Юніверсал банку, котрий бачить листування співробітників монобанку. Більше того, коли вже я особисто кажу консультанту, що, скоріше за все, запустився процес фін. моніторінгу, консультант продовжує це заперечувати та надавати не коректну інформацію.
Це так, на вскидку. Ну, що поробиш — от такі в монобанка стандарти якості.
А стоило хранить деньги не в виртуальном банке, а в нормальном системно важном банке с отделениями (кроме альфы) и вашей проблемы бы не было. То что в саппорте там сидят школьники-кнопкодавы с телеграмом без экономического образования, какого Вы качества обслуживания хотели?
- +
- +1
- peterzelenskyy
- 7 декабря 2022, 18:10
- #
І ви повністю праві. Дякуючи Богу, це не єдиний банк, яким я користуюсь.
У моно мене «підкупили» нижчий відсоток при виводі коштів з Пайонір, інтеграція додатку з цим Пайонір та переказ коштів на інші банки без комісії. Але, як виявилося, воно того не варте.
У моно мене «підкупили» нижчий відсоток при виводі коштів з Пайонір, інтеграція додатку з цим Пайонір та переказ коштів на інші банки без комісії. Але, як виявилося, воно того не варте.
- +
- +15
- SergeyNina
- 8 декабря 2022, 7:05
- #
У меня в отделении, а банка (не могу сказать какое чтобы не спалить кассира) вообще один из кассиров не спрашивает паспорт при снятии валюты с карт монобанка если она есть в наличии . Приложил карту моно к считывателю , подтверждение, пин код, возможно звонок на фин номер нажать цифру и все. Может быть стоило пробовать сделать так, а не говорить о доверенности вообще
- +
- 0
- Володимир ІТ
- 8 декабря 2022, 11:58
- #
У меня так же, только в первый раз паспорт был нужен когда в а-банке транзитный счет открывался для таких операций. И на номер не звонят, только в приложении подтверждение на снятие и все.
- +
- 0
- peterzelenskyy
- 11 декабря 2022, 21:40
- #
Може й варте було так зробити. Але э одне «але»: монобанк не дав можливості зняти кошти жодного разу! Прописом: ЖОДНОГО. На протязі місяця. То вони заблокували кошти, то вони відмінили саме зняття валюти… Ну, плюс ще інші сюрпризи, про які я написав вище.
Не связывайтесь с этим ДноБанком. Поговаривают, что скоро продадут.
Сошлитесь на статью где почитать
- +
- +45
- Oleksii Ch
- 8 декабря 2022, 8:50
- #
То голоса в його голові
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.2 | 41.6597 |
EUR | 44.35 | 45.0005 |
Все курсы банка |
Моя довірена особа не змогла зняти валюту НА ПРОТЯЗІ МІСЯЦЯ. МІСЯЦЯ, КАРЛ. Працівники банку постійно проявляли у діях лише байдужість та відсутність хоч якоїсь компетенції. То вони забули, що валюту взагалі знімати буде довірена особа, а не я. Потім — раптово — почали перевірку мого рахунку, та мені довелось підготувати купу документів. При тому, що про це (перевірку) мені взагалі не змогли повідомити! Людина приїхала у відділення банку, а валюти немає, транзакція заблокована… Більш того, мені навіть саппорт не зміг сказати, що є перевірка! Я втратив кошти, втратив час! Втратив нерви!
А що далі? А далі я вкотре замовив валюту для зняття, чекав довго, поки настануть потрібні дати. Але до останнього було відчуття, що банк знову щось придумає, щоб не дати зняти валюту. Було вже враження, що «банк» проти цього, але не може сказати прямо про це. Виявилося, що я був правий — «банк» відмінив зняття. Інформація про це з’явилася ввечері перед зняттям! Це нормально? А знаєте, що «банк» зробив наступного дня, коли також повинне було бути зняття? — правильно! — відмінив ввечері, перед зняттям!
Все. Баста! Я втратив ще раз гроші. Не можливо комфортно себе почувати з банком, котрий на стільки не компетентний та не надійний.
Вивів усі кошти, закриваю рахунки.
Вибачте за емоції, але я краще обмажсь увесь варенням за залізу у мурашник, ніж колись повернусь до вашого вкрай некомпетентного «банку».
P. S. Ще виявилось, що довіреність у довіреної особи забирають. А в неї вона лише одна. «спеціалісти» свідомо «забули» заздалегідь про це повідомити, коли була можливість та ми її оформляли.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало у клієнтів та довірених осіб труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Тому іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
В цій ситуації з боку співробітників дійсно були затримки у відповідях через ажіотаж, але консультації були проведені коректно, згідно з процесами банку.
Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції