Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Постоянные мучения людей при снятии валютных депозитов

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 14 ноября 2022, 17:53
Сейчас в банках стали очень популярны валютные депозиты, при которых люди покупают доллары за гривны по льготному курсу и получают свою валюту через 3 месяца, после окончания срока депозита. Заманчивые условия депозита.

Но уж ОЧЕНЬ МНОГО ОТЗЫВОВ о том как Моно кидает людей с возвратом валюты по этому депозиту. Однозначно в Монобанке этот депозит размещать не буду. Просто заморозить свои деньги на три месяца, потрепать нервы с возвратом валюты и по итогу получить предложение забрать свои деньги гривной, причем по тому же курсу, что и покупал — это не по мне.

Монобанк хорош своим удобством при «оплате частями», коммунальными платежами, кешбеками, удобное приложение. То есть это только какие то небольшие бытовые платежи и на этом все.

НО ДЕПОЗИТЫ В МОНО — ЭТО ОДОЗНАЧНО «ТАБУ» Причем как валютные, как мы уже убедились, так и гривневые. Гривневый депозит в Монобанке на 2 года под 8 % сейчас выглядит просто смешно и издевательски. Особенно когда банки конкуренты предлагают годовой гривневый депозит под 16−18%

Ни в коем случае не призываю уходить из Моно. Просто надо понимать, что Монобанк надо использовать строго в его узких рамках, где он неплох. И НЕ РАЗМЕЩАТЬ ТАМ ДЕПОЗИТЫ. Ни валютные, ни гривневые
monobank
Ответ банка
monobankua 14 ноября 2022, 18:35
Нам жаль, что у вас сложилось такое мнение.
Мы пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал у клиентов затруднений, однако война вносит свои коррективы.
Надеемся, что в дальнейшем будем только радовать вас

Комментарии - 54

+
+23
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 18:37
#
Но уж ОЧЕНЬ МНОГО ОТЗЫВОВ о том как Моно кидает людей с возвратом валюты по этому депозиту.

Вранье. Валюта с депозита доступна сразу же после его окончания.

Однозначно в Монобанке этот депозит размещать не буду.

Если ты не размещал депозит то почему ты пишешь отзыв?
+
+34
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 18:46
#
Валюта с депозита доступна сразу же после его окончания- на карте или в евро, но наличные $$ в получить проблемно и об этом ты знаешь, но 3л такой 3 л…
Виталя, автор дал свою оценку/отзыв о депозите на новых условиях и это отзыв о реалиях и целесообразности вклада в $$ в моно.
Кстати, я тоже в моно гривн. и $$ депо размещать более не буду.
+
+19
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 19:52
#
на карте или в евро, но наличные $$ в получить проблемно и об этом ты знаешь, но 3л такой 3 л…

Ти пишеш так ніби твої слова якось заперечують те що я сказав. Хіба банківська карта не є основним інструментом доступа до грошей? Хіба з карти не можна зняти готівку якщо вже тобі так потрібка саме готіка?

Виталя, автор дал свою оценку/отзыв

Відгук має містити власті враження від користування, а не переказ чужих баек людей яки не були щирі коли писали свої «відгуки».
+
+15
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 20:33
#
Ні, зняти з картки також не можна. А-Банк каже, що фізично немає валюти в касі, коли ти хочеш зняти з депозиту, або з картки Монобанку.
Крім того, умовами договору визначено порядок повернення депозиту, відповідно до якого, депозит повертається на рахунок «до запитання», а з рахунку «до запитання» його можна отримати в касі Банку/банку-партнеру. Так, мені потрібна готівка.
І я не вимагаю чогось нереального, а просто хочу, щоб банк виконав умови договору, текст якого сам і складав.
+
+30
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 21:40
#
Ні, зняти з картки також не можна. А-Банк каже, що фізично немає валюти в касі,

Зніми гривню. Або не знимай готівку і плати картою. Чуваче, 2022 рік на дворі, а ти знимаєш готівку так ніби зараз 2001 і ти тільки-но в перше побачив банківську карту, а термінал для оплати є тільки в міліонниках та й тих штук десять на все місто.
+
+49
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 22:06
#
Ти на приколі? Я хочу валюту готівкою. Для розрахунку карткою в мене є гривневі картки. Чи ти пропонуєш мені доларовою карткою розраховуватися в супермаркеті? Зняти гривню? А який тоді сенс було взагалі оформлювати цей депозит? Знаєш що таке валютні заощадження?
Ти взагалі не в'їхав в «цимес» цієї ситуації - банк тупо не виконує умови договору, які сам прописав.
+
+15
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 22:21
#
Чи ти пропонуєш мені доларовою карткою розраховуватися в супермаркеті?

А чому ні?
Взагалі то одне з призначень банківських карт це саме подолання валютних бар'єрів: коли ти не обмніюючи своєї валюти на валюту країни в яку ти приїхав можеш заплатит в супермаркеті чи на АЗС.

А який тоді сенс було взагалі оформлювати цей депозит?

Так це ж ти його оформив. Ти зараз чесно зізнаєшься що не подумав «нащо я відкриваю валютний депозит саме в Монобанку».

Якби я відкривав такий депозит в Монобанку то робив би це лише у випадку коли мені треба заплатити десь в інтернеті валютою, наприклад купити щось на Амазоні чи Apple. Або якби я збирався купити квитки на pegasus.
Але точно не в випадку коли я хочу пограти в валютного спекулянта який відкриває депозит, знімає готівкову валюту, несе її в обмінку щоб потім на більшу кількість гривні відкрити наступний валютний депозит. Для цього є інші банки, їх майже 70 штук!
+
+24
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 23:05
#
А чому ні?- тому що це, як орати на Ферарі
+
0
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 22:25
#
Ти взагалі не в'їхав в «цимес» цієї ситуації - банк тупо не виконує умови договору, які сам прописав.

У банка немає кас. Взагалі немає. Про які умови ти пишеш? Зняти готівку ти можеш в інших банках, але чи вийде це — залежить від них, а не від Монобанка.
+
+34
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 22:29
#
Банк за договором зобов’язався видати валюту через касу Банку-партнеру. Відносини між Моно та А-Банком мене як клієнта взагалі не чіпають. Моно взявся — нехай виконує. Хоч пішки в каси А-Банку валюту носить. Тут питання ставлення до клієнтів.
+
0
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 22:48
#
Банк за договором зобов’язався видати валюту через касу Банку-партнеру.

Банк відмовився це робити? Ні.
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 23:07
#
Та хай би спробував відмовитись…
+
+19
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 23:10
#
Так. Оскільки маю відповідь А-Банку, що Моно не замовив для мене валюту. Забезпечити наявність валюти для задоволення вимог клієнта — обов’язок Банку.
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 7:58
#
Оскільки маю відповідь А-Банку, що Моно не замовив для мене валюту

Яким боком це невиконання договору? Замов сам.
+
+29
SergeyNina
SergeyNina
15 ноября 2022, 1:06
#
Многим людям нужен наличный доллар для расчётов так как часть продавцов дорогого товара требуют оплату наличными долларом. Тоже самое с арендой недвижимости.
+
+7
Lolik1837
Lolik1837
15 ноября 2022, 5:20
#
«
Зніми гривню. Або не знимай готівку і плати картою.»

Три литра, снять гривну с долларовой карты по курсу 37,5? По тому же курсу , что и положил? А какой смысл тогда вообще в этом депозите? Люди им и пользовались, что бы приобрести реальный наличный доллар по льготному курсу.
А воспользоваться вашим «советом» это фактически отдать бесплатно свои гривны на 3 месяца банку и ничего не заработать . Вы реально «на приколе»?
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 8:00
#
Три литра, снять гривну с долларовой карты по курсу 37,5? По тому же курсу , что и положил? А какой смысл тогда вообще в этом депозите?

Про це треба було думати тоді коли ти збирався його відкривати. Монобанк не ховав від тебе інформацію про те як він працює. Це ти не думаючи вибрав Монобанк для валютних спекуляцій в той час як сам банк позіціонує себе як банк для сучасих людей що використовують онлайн-оплати.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 ноября 2022, 8:40
#
«Це Ти не думаючи вибрав Монобанк» И опять вы в очередной раз мимо, Три литра, я как раз подумал и предпочитаю учиться на чужих ошибках. Я увидел на примере многих своих знакомых и родственников , что получить свою наличную валюту с депозита Монобанка дело крайне затруднительное. Плюс ещё и на «минфине» просто море отзывов , что получить валюту у моно очень сложно. Поэтому я как раз выбрал для такого депозита один из банков конкурентов Моно. Я вот не пойму, Три литра, — зачем вы так упорно «чёрное» называете «белым»? Вы что? Реально на зарплате у Моно? У Моно есть достоинства, но к чему оправдывать его явные недостатки? Вы будете отрицать , что долгосрочные гривневые депозиты у моно всего лишь под 8% годовых в то время как у конкурентов 15−18%? Или вы будете отрицать , что получить наличную валюту с депозитов Моно очень проблематично? К чему отрицать очевидное? Неужели настолько хорошо платят , что уже откровенно врёте?
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 9:52
#
Просто за три дні вже підзабув що ти написав не відгук, а просто переказав чужі байки.

Якщо людина купує ферарі і чипляє до нього плуг щоб орати город — проблема непристасованності ферарі для орання не в самому ферарі.

Все так само з валютними депозитами: якщо єдине для чого тобі потрібен валютний депозит че відразу віднести його до обмінки — обирай інший банк, бо Моно зроблен для тих кто купує чи переказує гроші онлайн, а не для мамкіних валютних спекулянтів.
+
+26
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 21:27
#
Тобі автор усе розжував…Різницю меж $ на картці та у гаманці бачишь? Але вона є.

Відгук має містити...-авжеж, роби свій сайт та встановлюй свої вимоги та побажання.
+
+15
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 21:41
#
Тобі автор усе розжував

Ні, автор продовжує говорити про готівку при тому що гроші можно використовувати в безготівковій формі.

Я це як раз я йому розжував що не готівкою єдиною…
+
+26
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 22:06
#
Та буль ласка, користуйся. А я хочу валюту готівкою і під подушкою. Маю право?
+
0
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 22:16
#
А я хочу валюту готівкою і під подушкою. Маю право?

Звісно маєш. Але для цього треба обирати банк з відділеннями, касами та той який працює з великими обсягами готівки. Наприклад Приват. Я вже наводив приклад: на ферарі не чивляють плуг, на мотоплузі не їздять в місто за покупками.
+
+26
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 22:26
#
А моно не працює з великими обсягами готівки?))
Переді мною в черзі сьогодні попвнювали картки моно на 70000 грн. та на 50000 грн.)))
В договорі на депощит зазначено, що банківський вклад можна отримати готівкою у відділенні універсал-банку чи банку-партнера (А-Банку).
Що протизаконного та нелогічного вимагаю?
Ти ж прекрасно розумієш, що ці депозити на 3 місяці оформлювались тому що різниця з курсом в обміннику була десь 4 грн. і Моно прекрасно розумів, що 80% клієнтів захоче отримати кеш по закінченню депозитів.
Твоє порівняння — десь на рівні п’ятого класу.
+
+15
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 22:49
#
А моно не працює з великими обсягами готівки?))

Моно взагалі не працює з готівкою. Вза-га-лі.
+
0
melkiym
melkiym
14 ноября 2022, 23:13
#
Ага. Ок. «Яснопонятно».
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 8:01
#
Нарешті ти це зрозумів.
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 22:55
#
Ти свої використовуй, як тобі заманеться, а свої бажання залишай при собі.
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 23:15
#
Ти знов не дотямив прочитане-мова про отримання готівки. гроші можно використовувати…-ще можна з них робити кораблики та літаки
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 23:40
#
Вранье. Валюта с депозита доступна сразу же после его окончания-
много людей здесь врут про получение наличных, а ты один с маниакальным упрямством несёшь правду о безпроблемном получении наличных в а- банке в райцентрах и облцентрах?
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 18:42
#
Ответ банка, разве в других банках другие реалии? У них негативных отзывов по получению на руки своих $$ в разы меньше…

Чтобытолько радовать надо бы Ого! не заниматься дешевым ура-патриотизмом, но сосредоточиться на выполнении обязательств перед вкладчиками.

ПС.Если из приложения Ого! убрал рус.язык, то Ваши ответы не на укр.языке идут вопреки воле учредителя.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
14 ноября 2022, 18:46
#
«Вранье. Валюта с депозита доступна сразу же после его окончания.»

Поверил бы вам, если бы не знал о проблемах получения валюты с депозитов. И как вижу- не один я знаю об этом, просто МОРЕ отзывов от людей именно о проблемах в Монобанке с получением валюты с депозитов

«Если Т Ы не размещал»

Что у вас за манера «тыкать» людям ?
+
+15
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 18:54
#
Он Вам напишет, что в интернете все на ты, но по сути хам, он и на минфине хам.Или недовоспитали…

3 л, есть тренинг по обращениям к незнакомым людям, недорого, но по предоплате...-)
+
0
Lolik1837
Lolik1837
14 ноября 2022, 18:55
#
Скорее всего так и есть
+
+15
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 19:57
#
Что у вас за манера «тыкать» людям ?

А що не так? Ти натякаєш на Викання? Так при звертанні на Ви треба писати Ви з великої, а при першому зверненні використовувати ім'я. Ти нічого з цього не зробив, але вважаєш себе ввічливою людиною.

Я навпаки спілкуюсь з тобою без будь яких лівих звинувачень. Та й ти сам коли на ти спілкуєшься це не є виразом образи, чи не так? То в чому власне проблема?
+
+15
Три літри
Три літри
14 ноября 2022, 20:03
#
если бы не знал о проблемах получения валюты с депозитов

Це онлайн-банк, те що отримати готівку напряму без використання карти проблема — написано в тарифах та мається на увазі коли банк називає себе як онлайн-банк. Ти ж не будеш на ферарі орати город, чи не так? Так нащо ти займаєшься створенням собі проблем через отримання готівки з депозиту? Переводь гроші на картку і користуйся — саме для цього і робився Монобанк. Треба багато готівки — йди в Ощад
+
0
Anrey12
Anrey12
14 ноября 2022, 23:27
#
Отримати готівку напряму без використання карти проблема —написано в тарифах та мається на увазі коли банк…- дай цитату з тарифів про цю маячню.
Там вказано, що виплата депо упродовж 5 днів, мається на увазі-як на карту, так і готівкою
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
15 ноября 2022, 8:02
#
Треба бути дурнем щоб вмнедобанк нести свої кошти, у них ніяких зобов’язань взагалі не ає перед клієнтами, що захочуть то і роблять, а були б якісь штрафи щоб хі свого карману виплачували тоді б може і був би сенс якийсь бути її клієнтом, а так не рекомендую
+
+19
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 ноября 2022, 9:56
#
Красунечко, тобі треба відпустити ситуацію та жити далі.
Він тебе покинув і не повернеться. Досить вже переслідувати колишнього =)
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 ноября 2022, 14:33
#
«Все так само з валютними депозитами: якщо єдине для чого тобі потрібен валютний депозит че відразу віднести його до обмінки — обирай інший банк, бо Моно зроблен для тих кто купує чи переказує гроші онлайн, а не для мамкіних валютних спекулянтів.»

Наконец-то, Три литра, даже вам дошло, что Монобанк имеет очень узконаправленное русло, где его выгодно использовать. Перевезти деньги онлайн — да! Через Монобанк это можно сделать. Хотя, впрочем, как и через множество банков конкурентов. Получать кешбеки за покупки — тоже да!.. Хотя опять же — все так же как и у множества банка конкурентов.

Но вот например снять наличные (если нужны именно наличные) с карты Моно даже свои личные — это только с процентом, хотя полно банков где снятие наличных с личных средств бесплатно.

Депозиты Моно это вообще смех. 8% за годовой гривневый депозит — вы реально, Три литра, думаете, что это хорошо? При том, что у банков конкурентов в 2 раза больше.
Про валютные депозиты — это вообще пипец, свою наличную валюту вы будете выбивать с огромным геморроем у Моно.

В общем- Моно стал таким себе усеченным банком со строго ограниченным набором функций, которые удобны и выгодны клиенту
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 15:00
#
Наконец-то, Три литра, даже вам дошло, что Монобанк имеет очень узконаправленное русло,

Це я тобі та іншим розповідаю і ти пишеш що до мене дійшло? :D

В общем- Моно стал таким себе усеченным банком со строго ограниченным набором функций

Ну якщо для тебе банк це тільки місце де ти купиєш долари щоб складати їх в постирану наволочку — то це у тебе узконаправленно життя зі строго обмеженим набором функцій. А завдяки Моно я можу багато чого, серед іншого заплатити за проїзд в лонднонському метро. Хочу подивитись куди ти в тому метро будеш пхати свої доляри.
https://0x0.st/oIci.png
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 ноября 2022, 15:08
#
Три литра, скажите — вы считаете условия депозитов в Монобанке выгодными или нет ?
+
+15
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 15:10
#
Чуваче, ми обговорюємо те що ти та купа інших протипули і відкривали депозити не з метою використання валюти на свої потреби, а з метою валютних спекуляцій.

Хіба ти відкривав депозит заради процентів? Звісно що ні., тебе проценти взагалі не цікавили. То до чого тут моя оцінка вигідності чи не вигідності депозитів?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
16 ноября 2022, 17:10
#
«ти та купа інших протипули і відкривали депозити не з метою використання валюти на свої потреби, а з метою валютних спекуляцій.»

Браво. Вы просто кладезь приколов, Три литра. Оказывается класть деньги на депозит — «это валютные спекуляции» Представьте себе, Три литра, люди кладут деньги на депозиты ИМЕННО С ЦЕЛЬЮ ЗАРАБОТАТЬ, а не просто положить по принципу «шоб було».

А вы, 3 литра, как будто какой то пещерный человек — «ноль» финансовой грамотности, «депозиты -это спекуляция», «деньги должны лежать на карточке, просто шоб було»

Вы знаете, Три литра, миллионы людей в Украине положили деньги на этот валютный депозит с целью получить разницу между курсом 37,5 и 40,5. А если они не получат своей наличной валюты и получат от Моно вместо наличного доллара гривны, то получат ее по курсу 36,5 за доллар. И в случае оплаты гривневых покупок этой валютной картой, Моно посчитает им доллар по 36,5 Так какой смысл им открывать такой депозит в Моно, после которого одни убытки?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 ноября 2022, 15:15
#
А насчет лондонского метро, то я спокойно заплачу там и , например, картой ПУМБа, только я с карты ПУМБа и деньги онлайн переведу бесплатно, и депозит открою под 16 % а не под 8 % как у Моно и валюту наличную получу без таких проблем как у Моно . И за оплату коммунальных получу кэшбек от 2 до 5 % а не  *** целых фиг десятых как у Моно. И наличные (если они мне нужны) сниму бесплатно а не так как в Моно платить процент даже если личные снимаешь.

Так, что ваш Монобанк как-то не в этом плане вообще «не взлетает»
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 16:25
#
А ми вже порівнюємо ПУМБ і Моно? Бо відпочатку мова була про інше: мамкіни спекулянти обрали не той банк для купівлі доларів.
+
+15
melkiym
melkiym
15 ноября 2022, 18:45
#
Друже, ти будь ласка не ображай оточуючих. Ніхто не спекулює нічим, а намагається максимально заощадити. Треба бути більш людяним.
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 20:01
#
Спекуляція валютою не є формою заощадження., це по-перше.
По-друге якщо ти в чомусь помилився то майже мужність визнати власну помилку. А не займайся розповсюдженням брехні про людей які роблять для тебе якусь корисну роботу.
+
+15
melkiym
melkiym
15 ноября 2022, 20:08
#
1. Ти можеж довести в моїх діях спекуляцію? Чи особисті образи інших це для тебе форма психологічного захисту?
2. Брехні? Сьогодні отримав від Моно тут, на Мінфіні повідомлення, що Банк замовив мені валюту до видачі. Подивимся чи вдасться її отримати.
Але якби Банк не був зобов’язаний це робити — він би цього не робив.
І роблять люди це не безкоштовно, тому не треба з Моно робити благодійників.
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 20:20
#
Легко

ось мета ваших операцій: Три литра, снять гривну с долларовой карты по курсу 37,5? По тому же курсу, что и положил?
+
0
melkiym
melkiym
15 ноября 2022, 20:29
#
Не влучив)) Це не мій комент))
+
0
Три літри
Три літри
15 ноября 2022, 20:41
#
Не твій, хіба я сказав що він твій?

Але всю схему автор виклав як на блюдці. А ти питав саме про це.
+
+15
Danilich
Danilich
15 ноября 2022, 21:13
#
Давно пора нбу уже заняться этим «продуктом без отделений» и навести порядок, постоянные проблемы с наличкой, тот кто работает под банковской лицензией универсала массово не выполняет обязательства вовремя.
пишити массово жалобы нбу на задержки выдачи налички, чтоб впаял хороший штраф хотя бы за невыдачу гривну, а не только валюты
+
0
Три літри
Три літри
16 ноября 2022, 0:17
#
постоянные проблемы с наличкой

Є банки які взагалі не оперують готівкою — це не заважає їм працювати аж ніяк. До того ж проблеми з готівкою не в Моно, у якого і кас немає, а в інших банків-партнерів. Але ж такі самі проблеми з готівкою і в інших банків які взагалі ніякого відношення не мають до Моно.

А що, коли вже обіцяне у 2019 введення тимчасової адміністрації? Скільки це років пройшло?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Постоянные мучения людей при снятии валютных депозитов