Закрили рахунок без пояснення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Хотя би мали б попередити.
Ні.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
99,99% жалобщіків говорять те саме. Потім в коментарях деякі зізнаються що займались наприклад заробітком на крипті у великих обсягах.
Ні.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
99,99% жалобщіків говорять те саме. Потім в коментарях деякі зізнаються що займались наприклад заробітком на крипті у великих обсягах.
Не маю в чому зізнаватися
Криптою не займаюсь
Якби ви уважно прочитали бачили що я два місяця не користувалася карткою
Якби я вела якісь нелегальний бізнес то карткою я б постійно користувалася
Банк міг прийти до цього висновку не вчора, а 60 днів тому як раз після останньої операції. Просто як приклад. Те що Ви не користувались карткою два місяці — в данному випадку взагалі ні на що не впливає. Є люди в яких карта лежить без діла по півроку бо їх не влаштовують проценти кешбека чи ще щось — і їм нічого не закривають.
Жодний банк ніколи не пояснює чому закрив рахунок, це не якесь особливе хамство з боку Монобанку.
П.С.
Мої слова не означають що банк на 100% прав що закрив Вам рахунок. Але в данному випадку немає можливості дізнатись що саме стало причиною.
Жодний банк ніколи не пояснює чому закрив рахунок, це не якесь особливе хамство з боку Монобанку.
П.С.
Мої слова не означають що банк на 100% прав що закрив Вам рахунок. Але в данному випадку немає можливості дізнатись що саме стало причиною.
- +
- 0
-
- Олексій Герасименко
- 15 ноября 2022, 8:34
- #
Ну для чогось тактй пункт є вмдоговорі?А я скажу для срго він,щоб відбити без пояснень бо ми так хочии,тому договір односторонній на майбутнє не повинен бути ніколи,що не подобається аичеркуєш що треба дописати дописувачів тоді толк буде з цих шарашкиних контор, а якщо самі відмовляться авд підписання то нехай сидять самі з собою рівно на дупі і не щукають журників
- +
- 0
-
- Олексій Герасименко
- 15 ноября 2022, 8:29
- #
А був би в договорі штраф ща цей шаблон віповіді не зрозумілий для недобанка то може по іншому замурчвали, а так по безприделу зараз виступає ця контора, нічого не рояснюючи блокує додатки, картки і т.д обісоались короче котики ро повній
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Я звертаюся у підтримку і приймаю таку відповідь «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.»
Яке рішення з яких джерел якщо я не користувалася карткою
І знову така цікава відповідь «Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Хотя би мали б попередити.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
Я дуже розчарована…
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку