Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
miffeliz 16 октября 2022, 20:19
20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2022, 17:44
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.

Комментарии - 19

+
0
Denisep
Denisep
17 октября 2022, 0:17
#
Аналогічная ситуація. В офіційному листі моно визнав «технічний збій», а далі - лише мої проблеми
+
0
miffeliz
miffeliz
17 октября 2022, 20:08
#
Що будете робити?
+
0
Denisep
Denisep
17 октября 2022, 23:52
#
Для початку буду консультуватись з адвокатами
+
0
Три літри
Три літри
17 октября 2022, 17:13
#
Так, а гроші дішли до отримувача?
+
0
miffeliz
miffeliz
17 октября 2022, 20:08
#
Гроші дійшли,але я не отримав за них послугу.
+
0
Три літри
Три літри
17 октября 2022, 22:12
#
Так звертайся до отримувача грошей. Банк надає тобі послугу переказу грошей. Те що ти відправляєш гроші шахраям — це твій особистий вібир.
+
+6
Bezuslovno
Bezuslovno
21 октября 2022, 19:52
#
Человек хотел оплатить что-то в один день, платеж не прошел, он мог за те дни оплатить уже это в другом месте, не? А че не через неделю провели платеж или вообще через год? Ты тут не видишь ошибки банка?
+
+21
Anrey12
Anrey12
17 октября 2022, 17:42
#
Гарний відгук!
-А мона клієнта на гроші розвести?
-Моно!
+
0
Три літри
Три літри
17 октября 2022, 17:53
#
Гроші були перераховані відповідно до попереднього бажання клієнта.
+
0
miffeliz
miffeliz
17 октября 2022, 20:13
#
Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ". Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
+
0
Три літри
Три літри
17 октября 2022, 22:11
#
Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі.

Після цього платіж було проведено.
Ти сам про це написав далі: «А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.».
А потім ще підвердив коментарем що не просто були списані з карти, а дійшли до отримувача: «Гроші дійшли, але я не отримав за них послугу.».
+
+15
Anrey12
Anrey12
18 октября 2022, 12:47
#
Віталя, ти знов не читаєш чи не усвідомлюєш текст-Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.


Після цього платіж було проведено-Навіщо, якщо платіж був відхилений, а не відкладений+заблокована Монобанком картка.
+
0
Три літри
Три літри
18 октября 2022, 13:19
#
Віталя, ти знов не читаєш чи не усвідомлюєш текст

Я не сприймаю вигаданий автором «час платежа» як щось реальне. Ти сприймаєш — це твоє ламерське право вірити у нісенітниці.

Що маємо в остатку: платіж пройшов, отримувач шахрай.

Єдтну реальну проблему ти як раз і не помітив. Мабуть тому що автор добре замаскував її своїм косноязичієм.

Навіщо, якщо платіж був відхилений

Платіж не був відхилений бо і не може бути відхилений якщо всі необхідні дані для платежа валідні. Це як лист у поштовому ящику: марка є і на потрібну суму, адреса є — лист відправляється.
+
0
Anrey12
Anrey12
18 октября 2022, 14:05
#
платіж пройшов- його ж моно відхилив спочатку, а потім передумав?
Платіж не був відхилений-Моно: Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ.
Це все, що треба знати про моно та його «захисника»…

Про заблоковану картку знову не дойшло?

Що за русизм- косноязичієм? Не забруднюй мову, це ж не відгуки про моно…
+
0
Три літри
Три літри
18 октября 2022, 17:21
#
платіж пройшов- його ж моно відхилив спочатку, а потім передумав?
Платіж не був відхилений-Моно


Це повідомлення від банку якось відміняє той факт що платіж був проведений і що ніякого «часу платежу» не існує в принципі?

Про заблоковану картку знову не дойшло?

Заблокованість ніяк не вплинула на кінцевий факт — платіж проведено, отримувач отримав гроші.

Що за русизм- косноязичієм?

Ти крім того що ні грама не шариш у платежах ще вирішив пограти у філолога?
+
0
Anrey12
Anrey12
19 октября 2022, 11:20
#
Це повідомлення від банку якось відміняє той факт що платіж був проведений- не плутай тепле з солодким-банк запропонував автору зробити ще один платіж.
И по цьому приводу автор тобі нижче написав про перекручування, але ж ти вважаєш себе д`Артаньяном.

Заблокованість ніяк не вплинула на кінцевий факт- моно діяв нелогично-сразу платіж не провів, запропонував ще раз сплатити, ну, а потім сам цей платіж провів.

ні грама не шариш у платежах ще вирішив пограти у філолога-смішно…
И що там з адресами кас моно- ще довго чекати?

Бачу, що чукча — не читач, чукча — письменник.
+
0
miffeliz
miffeliz
18 октября 2022, 20:47
#
Ти просто перекручуеш факти. Платіж провели с заблокованоі банком картки,без попередження. Я знаю картка заблокована. І чекаю завершення перевірки.Переказ теж заблокованний. Крапка.
+
0
miffeliz
miffeliz
17 октября 2022, 20:04
#
«що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.»
В зазначений період картка мною НЕ БЛОКУВАЛАСЯ і НЕ РАЗБЛОКОВУЛАСЯ!
Вона була заблоковано Монобанком і він робив по ній перевірку. Вашому ценізму нема меж (м'який вираз).
+
0
SergeyNina
SergeyNina
20 октября 2022, 1:57
#
Обратитесь к получателю, если он не хочет возвращать — идите в суд. У вас чисто технический сбой.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.