Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Розчарування та обурення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tamara565 4 октября 2022, 18:46
Доброго дня! В своєму житті практично ніколи не писала негативних відгуків про будь-що чи будь-кого, але, як кажуть, все колись буває вперше. Можливо, мій недовготривалий досвід співпраці з monobank допоможе комусь не помилитись у виборі банку.
Отже. Про monobank до цього часу в мене було дость непогане враження- протягом двох років я користувалась мобільним додатком, розраховувалась в торгівельній мережі та сплачувала за комунальні послуги. Все зручно, чітко, прогресивно. Часто рекомедувала monobank знайомим та колегам.
У вересні 2022 року я зареєструвалась як фізична особа- підприємець. Навіть на мить не вагаючись, я відкрила рахунок в monobank!
А ось далі було не все так просто…Коли на поточний рахунок надійшли кошти від покупця як попередня оплата за товар, у банку з’явились запитання з приводу підтверджуючих документів щодо цих коштів. Ну, ОК, фінмоніторинг- справа не нова і важлива, тому я оперативно надіслала в чат-бот monobank копії рахунку на оплату, договору з покупцем та сертифікатів на товар. Працівник банку подякував за оперативність та зазначив, що наразі запитання відсутні. Алілуйя.
Але вже після того, як я 12 вересня 2022 року здійснила попередню оплату постачальнику за товар, працівники банку знову попросили мене надати наступну інформацію: договір з постачальником, рахунок на оплату, видаткові накладні, ТТН. Всі вимоги я постаралась одразу задовільнити, крім видаткових та ТТН, тому що поставка товару планувалась після 100% попередньої оплати. Через 10 днів- 22 вересня 2022 року працівники банку ще додатково попросили повідомити їм КВЕД та розповісти про суть моєї діяльності, яким чином я знаходжу клієнтів (?) і т.д і т.п. Все надала, майже все пояснила, працівник банку у письмовій формі подякував і повідомив, що запитань більше немає, все добре.
Не повірите, але 26 вересня від працівників банку знову надійшли вимоги щодо надання рахунків на оплату, договорів, сертифікатів, накладних та ТТН. Я відписала, що така інформація вже була надана. І от результат- 29 вересня 2022 року мені в додаток несподівано надходить повідомлення. Цитую: «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення, і телефонувала на службу підтримки, але так і не змогла дізнатись «велику таємницю монобанку», в чому ж суть тієї «секретної накопиченої інформації з різних джерел»!?!
Питання ще й в наступному- чому мені, клієнту банку, заблокували одночасно рахунки як фізичної особи- підприємця, так і рахунок фізичної особи? Якщо у працівників банку виникла якась нездорова «фобія» щодо походження коштів, які надійшли на рахунок ФОП, то може хтось мені пояснити мені причину закриття карткового рахунку фізичної особи, яким я користувалась майже протягом 2-х років?
Далі почались проблеми з пошуку коштів покупця, які так і не надійшли на мій поточний рахунок…
Наразі банк надав мені зразки 2-х заяв і запропонував мені їх просто підписати. Згідно із цими заявами я ніби то «прошу» перерахувати всі належні мені кошти на особисту «чорну» картку монобанку, а звідти- за вказаними реквізитами на особисту картку будь-якого іншого банку. ЧОМУ БАНК ВІДМОВЛЯЄ мені у вимозі перерахувати кошти фізичної особи- підприємця на рахунок фізичної особи-підприємця в іншому банку, а кошти фізичної особи- на інший картковий рахунок фізичної особи?
Хочу відмітити, що сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення. Думаю, нікого не треба переконувати, що в умовах війни, коли розірвано багато логістичних ланцюжків, закупівля і вчасна доставка медпрепаратів є надзвичайно важливою для своєчасної діагностики та надання допомоги нашим захисникам.
Впевнена, що працівники monobank звернули увагу, що в рахунку на оплату були вказані саме такі товари фармацевтичного призначення і оплата надійшла від благодійної громадської організації, яка в подальшому в силу своєї діяльності мала б розподіляти ці медичні товари між госпіталями та медичними установам України. Виникає логічне запитання, можливо, деякі працівники монобанку не просто не компетентні у проведенні фінансового моніторингу, а спеціально перешкоджають діяльності, пов’язаної з забезпеченням ЗСУ та Медичних сил України?
Прошу:
1.Надати мені відповідь про причину відмови в обслуговуванні,;
2.Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі — підприємцю на вказаний мною рахунок іншого більш адекватного банку;
3. Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі, на вказаний картковий рахунок іншого банку.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 октября 2022, 14:58
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Переказ коштів можна зробити за вказаними реквізитами згідно з заявами, що були відправлені вам у додаток.
Також колеги готують вам офіційну відповідь за вашим запитом

Комментарии - 11

+
0
Три літри
Три літри
4 октября 2022, 22:32
#
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення

А нам, як читачам відгуку, було б цікаво дізнатись те що знає банк але чого немає у відгуку — який саме товар купувався-продавася.

Нерозголошення детальних причин відмови в обслуговуванні прописано у законі про фінмон, причому це навіть не право, а якщо не помиляюсь обов’язок банка.

Без інформації о суті бізнеса ми не можемо склакти свое враження про те хто звас двох правий. Бо проводити фінмон та закривати рахунок — це право і обов’язок банка.

Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.

Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.
+
0
Anrey12
Anrey12
5 октября 2022, 11:21
#
Який саме товар купувався-продавася-«сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення»
Віталя, якщо б ти спробував подумати на цим, то мабуть через пів-години і сам зміг би це зрозумити…
Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.-ось напиши про це свій відгук та не забруднить інши відгуки.
+
+8
Три літри
Три літри
5 октября 2022, 12:32
#
Віталя, якщо б ти спробував подумати на цим,… ось напиши про це свій відгук та не забруднить інши відгуки.

Чувак, якби ти відкрив мою сторінку то побачив вже декілька десятків відгуків про різні банки, в тому числі і про Монобанк. Але ж це треба вміти думати щоб відкрити чужі відгуки перед тим як писати про їх відсутність, чи не так?
+
0
Anrey12
Anrey12
5 октября 2022, 13:30
#
Хлопче, до тебе так й не доходить сенс написаного…Свої відгуки пиши скількі тебе заманеться, але навіщо мені відкривати твою сторінку, якщо я читаю відгук іншої людини, у якому ти ще не усвідомлюєш прочитаного…
ПС. Ключове-не забруднить інши відгуки.Та й хто писав про відсутність твоїх відгуків, ґа?
+
0
Три літри
Три літри
5 октября 2022, 13:36
#
Свої відгуки пиши скількі тебе заманеться

дякую що дозволив

навіщо мені відкривати твою сторінку, якщо я читаю відгук іншої людини

бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав
+
0
Anrey12
Anrey12
5 октября 2022, 14:21
#
Повторюю: Ключове-не забруднить інши відгуки.

бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав- брехня.Сенс був у тому, що авторка написала чим займаеться, але ти- який саме товар купувався-продавася.
+
+8
Три літри
Три літри
5 октября 2022, 14:28
#
Так не забруднюй відгук про банк обговоренням моїх відгуків, а також порадами мені яких я в тебе не питав.
+
+7
Anrey12
Anrey12
5 октября 2022, 14:44
#
Ти ж це робиш, чому я не в змозі?Де ти поради побачив?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
4 октября 2022, 23:50
#
1.Ваша деятельность связана с снабжением армии, это высокорисковые операции для банка У вас торговля мед препаратами + деньги приходят с Громадських організацій для банка это рисковые операции и очень легко получить отказ в обслуживании. Я никак не связан с монобанком.
+
0
Tamara565
Tamara565
13 октября 2022, 12:55
#
Доброго дня. На своє звернення, як завжди отримала просто відписку банку. Але історія цим не закінчилася. Банк заблокував мої кошти і не повертає. Я просила перерахувати кошти з рахунку ФОП на мій інший рахунок ФОП (в іншому банку). Мені повідомили, що це не можливо. Я погодилася на умови, які висунув банк, а саме переказ з рахунку ФОП на чорну карту, а потім на карту іншого банку. Я оформила заявку 06.10.22 року, банк повідомив, що заявка прийнята Регламент до 3х робочих днів. Сьогодні вже 13.10.22 року гроші так і не повернулися. На мої запити мені повідомили, що не можуть сказати коли повернуть мені кошти. І це навіть не переказ на карту іншого банку, а переказ на чорну карту монобанку. Тобто 6 робочих днів банк не може переказати кошти в своїй системі і навіть повідомити не може скільки це займе часу. Потім буде переказ на карту іншого банку (не зрозуміло скільки це займе часу). Банк своїми діями вз’яв мене в «заручники». Скільки ще Ви будете користуватися моїми коштами???
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
20 октября 2022, 17:10
#
Видно что этот «банк» просто кидалово, лучше письменно ведите обращения, чтоб через суд убытки компенсировать потом
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Розчарування та обурення