Розчарування та обурення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення
А нам, як читачам відгуку, було б цікаво дізнатись те що знає банк але чого немає у відгуку — який саме товар купувався-продавася.
Нерозголошення детальних причин відмови в обслуговуванні прописано у законі про фінмон, причому це навіть не право, а якщо не помиляюсь обов’язок банка.
Без інформації о суті бізнеса ми не можемо склакти свое враження про те хто звас двох правий. Бо проводити фінмон та закривати рахунок — це право і обов’язок банка.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.
А нам, як читачам відгуку, було б цікаво дізнатись те що знає банк але чого немає у відгуку — який саме товар купувався-продавася.
Нерозголошення детальних причин відмови в обслуговуванні прописано у законі про фінмон, причому це навіть не право, а якщо не помиляюсь обов’язок банка.
Без інформації о суті бізнеса ми не можемо склакти свое враження про те хто звас двох правий. Бо проводити фінмон та закривати рахунок — це право і обов’язок банка.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.
Який саме товар купувався-продавася-«сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення»
Віталя, якщо б ти спробував подумати на цим, то мабуть через пів-години і сам зміг би це зрозумити…
Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.-ось напиши про це свій відгук та не забруднить інши відгуки.
Віталя, якщо б ти спробував подумати на цим, то мабуть через пів-години і сам зміг би це зрозумити…
Вже більше року користуюсь послугами Монобанку як ФОП і не маю жодних запитань від банка. Знаю людей котрі користуються підприємницьким рахунок ще з моменту появи ціх рахунків у червні 2020 року.-ось напиши про це свій відгук та не забруднить інши відгуки.
Віталя, якщо б ти спробував подумати на цим,… ось напиши про це свій відгук та не забруднить інши відгуки.
Чувак, якби ти відкрив мою сторінку то побачив вже декілька десятків відгуків про різні банки, в тому числі і про Монобанк. Але ж це треба вміти думати щоб відкрити чужі відгуки перед тим як писати про їх відсутність, чи не так?
Чувак, якби ти відкрив мою сторінку то побачив вже декілька десятків відгуків про різні банки, в тому числі і про Монобанк. Але ж це треба вміти думати щоб відкрити чужі відгуки перед тим як писати про їх відсутність, чи не так?
Хлопче, до тебе так й не доходить сенс написаного…Свої відгуки пиши скількі тебе заманеться, але навіщо мені відкривати твою сторінку, якщо я читаю відгук іншої людини, у якому ти ще не усвідомлюєш прочитаного…
ПС. Ключове-не забруднить інши відгуки.Та й хто писав про відсутність твоїх відгуків, ґа?
ПС. Ключове-не забруднить інши відгуки.Та й хто писав про відсутність твоїх відгуків, ґа?
Свої відгуки пиши скількі тебе заманеться
дякую що дозволив
навіщо мені відкривати твою сторінку, якщо я читаю відгук іншої людини
бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав
дякую що дозволив
навіщо мені відкривати твою сторінку, якщо я читаю відгук іншої людини
бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав
Повторюю: Ключове-не забруднить інши відгуки.
бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав- брехня.Сенс був у тому, що авторка написала чим займаеться, але ти- який саме товар купувався-продавася.
бо ти чомусь почав обговорювати що я про щось не написав- брехня.Сенс був у тому, що авторка написала чим займаеться, але ти- який саме товар купувався-продавася.
- +
- 0
- SergeyNina
- 4 октября 2022, 23:50
- #
1.Ваша деятельность связана с снабжением армии, это высокорисковые операции для банка У вас торговля мед препаратами + деньги приходят с Громадських організацій для банка это рисковые операции и очень легко получить отказ в обслуживании.
Я никак не связан с монобанком.
Доброго дня. На своє звернення, як завжди отримала просто відписку банку. Але історія цим не закінчилася. Банк заблокував мої кошти і не повертає. Я просила перерахувати кошти з рахунку ФОП на мій інший рахунок ФОП (в іншому банку). Мені повідомили, що це не можливо. Я погодилася на умови, які висунув банк, а саме переказ з рахунку ФОП на чорну карту, а потім на карту іншого банку. Я оформила заявку 06.10.22 року, банк повідомив, що заявка прийнята Регламент до 3х робочих днів. Сьогодні вже 13.10.22 року гроші так і не повернулися. На мої запити мені повідомили, що не можуть сказати коли повернуть мені кошти. І це навіть не переказ на карту іншого банку, а переказ на чорну карту монобанку. Тобто 6 робочих днів банк не може переказати кошти в своїй системі і навіть повідомити не може скільки це займе часу. Потім буде переказ на карту іншого банку (не зрозуміло скільки це займе часу). Банк своїми діями вз’яв мене в «заручники». Скільки ще Ви будете користуватися моїми коштами???
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 20 октября 2022, 17:10
- #
Видно что этот «банк» просто кидалово, лучше письменно ведите обращения, чтоб через суд убытки компенсировать потом
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Отже. Про monobank до цього часу в мене було дость непогане враження- протягом двох років я користувалась мобільним додатком, розраховувалась в торгівельній мережі та сплачувала за комунальні послуги. Все зручно, чітко, прогресивно. Часто рекомедувала monobank знайомим та колегам.
У вересні 2022 року я зареєструвалась як фізична особа- підприємець. Навіть на мить не вагаючись, я відкрила рахунок в monobank!
А ось далі було не все так просто…Коли на поточний рахунок надійшли кошти від покупця як попередня оплата за товар, у банку з’явились запитання з приводу підтверджуючих документів щодо цих коштів. Ну, ОК, фінмоніторинг- справа не нова і важлива, тому я оперативно надіслала в чат-бот monobank копії рахунку на оплату, договору з покупцем та сертифікатів на товар. Працівник банку подякував за оперативність та зазначив, що наразі запитання відсутні. Алілуйя.
Але вже після того, як я 12 вересня 2022 року здійснила попередню оплату постачальнику за товар, працівники банку знову попросили мене надати наступну інформацію: договір з постачальником, рахунок на оплату, видаткові накладні, ТТН. Всі вимоги я постаралась одразу задовільнити, крім видаткових та ТТН, тому що поставка товару планувалась після 100% попередньої оплати. Через 10 днів- 22 вересня 2022 року працівники банку ще додатково попросили повідомити їм КВЕД та розповісти про суть моєї діяльності, яким чином я знаходжу клієнтів (?) і т.д і т.п. Все надала, майже все пояснила, працівник банку у письмовій формі подякував і повідомив, що запитань більше немає, все добре.
Не повірите, але 26 вересня від працівників банку знову надійшли вимоги щодо надання рахунків на оплату, договорів, сертифікатів, накладних та ТТН. Я відписала, що така інформація вже була надана. І от результат- 29 вересня 2022 року мені в додаток несподівано надходить повідомлення. Цитую: «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення, і телефонувала на службу підтримки, але так і не змогла дізнатись «велику таємницю монобанку», в чому ж суть тієї «секретної накопиченої інформації з різних джерел»!?!
Питання ще й в наступному- чому мені, клієнту банку, заблокували одночасно рахунки як фізичної особи- підприємця, так і рахунок фізичної особи? Якщо у працівників банку виникла якась нездорова «фобія» щодо походження коштів, які надійшли на рахунок ФОП, то може хтось мені пояснити мені причину закриття карткового рахунку фізичної особи, яким я користувалась майже протягом 2-х років?
Далі почались проблеми з пошуку коштів покупця, які так і не надійшли на мій поточний рахунок…
Наразі банк надав мені зразки 2-х заяв і запропонував мені їх просто підписати. Згідно із цими заявами я ніби то «прошу» перерахувати всі належні мені кошти на особисту «чорну» картку монобанку, а звідти- за вказаними реквізитами на особисту картку будь-якого іншого банку. ЧОМУ БАНК ВІДМОВЛЯЄ мені у вимозі перерахувати кошти фізичної особи- підприємця на рахунок фізичної особи-підприємця в іншому банку, а кошти фізичної особи- на інший картковий рахунок фізичної особи?
Хочу відмітити, що сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення. Думаю, нікого не треба переконувати, що в умовах війни, коли розірвано багато логістичних ланцюжків, закупівля і вчасна доставка медпрепаратів є надзвичайно важливою для своєчасної діагностики та надання допомоги нашим захисникам.
Впевнена, що працівники monobank звернули увагу, що в рахунку на оплату були вказані саме такі товари фармацевтичного призначення і оплата надійшла від благодійної громадської організації, яка в подальшому в силу своєї діяльності мала б розподіляти ці медичні товари між госпіталями та медичними установам України. Виникає логічне запитання, можливо, деякі працівники монобанку не просто не компетентні у проведенні фінансового моніторингу, а спеціально перешкоджають діяльності, пов’язаної з забезпеченням ЗСУ та Медичних сил України?
Прошу:
1.Надати мені відповідь про причину відмови в обслуговуванні,;
2.Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі — підприємцю на вказаний мною рахунок іншого більш адекватного банку;
3. Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі, на вказаний картковий рахунок іншого банку.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Переказ коштів можна зробити за вказаними реквізитами згідно з заявами, що були відправлені вам у додаток.
Також колеги готують вам офіційну відповідь за вашим запитом