Непоганий банк, але…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
А потребность в оплате частями аж такая большая?
А другие банки сейчас имеют сопоставимые программы оплаты частями?
А другие банки сейчас имеют сопоставимые программы оплаты частями?
- +
- 0
-
- SnakeCased
- 7 августа 2022, 18:53
- #
Приват має таку можливість у вигляді миттєвої розстрочки. І так, це зараз дуже потрібна функція, враховуючи, що в країні війна. Краще платити 2−4 місяці по 3 тисячі гривень ніж один раз 10 віддати, бо хто його зна, що буде завтра, мужуть раптово гроші знадобитись, якщо не дай Боже щось трапиться.
Так если аварийного запаса нет — то может и с покупкой повременить? Как по мне рассрочка это просто способ оттянуть оплату, но не застраховаться от каких-то аварийных ситуаций.
Если случится трудная ситуация в жизни требующая денег — рассрочка не спасет, ведь её всё равно надо будет выплачивать, а все деньги потрачены на больницу/ремонт/подставь_свой_вариант.
Если случится трудная ситуация в жизни требующая денег — рассрочка не спасет, ведь её всё равно надо будет выплачивать, а все деньги потрачены на больницу/ремонт/подставь_свой_вариант.
Це особиста думка, наприклад людина має статус ВПО та отримує допомогу та + має ще якийсь дохід, не важливо офіційний чи ходе підробляє по людях наприклад, неважливо розмір цього доходу головне щоб хватало нажиття, також людина має заощадження в валюті яку зараз продавати ну ніяк не на часі, людина розбила телефон наприклад і вона має ліміт в Моно, розумна людина візьме новий телефон в оплату частинами та 100% виплатить його вчасно. Якось так, ліміту нема але є негативні відгуки. До речі, звертайтесь в кредитний відділ по тел. стосовно ліміту, і я гадаю що вам його надатуть, тел див. в додатку +38044… Такі наразі реалії.
Ви влучно оцінили кілька років користування — це такий самий банк, як і інші. Як що ви готові за інтерфейс і фішки терпіти «але» то значить не такий вже він і поганий. Поки вам не почнуть радити …поки що не купувати, …не їздити… не лікувати бо зараз у всіх така складна ситуація
До слова, можливо це і так відомо, але все ж нагадаю.
В Монобанку є якийсь не дуже чітко позначений період на протязі которого не приймаюстся заяви на зміну кредитних лімітів чи то власне самого кредитного ліміту, чи то ліміту на розстрочку. Десь два місяці подачи заявок поеднаних зі спілкуванням з підтримкою пішло на те щоб зробити більш-меньш зручний для мене баланс між кредитним лімітом та розстрочкою.
Банк можна зрозуміти: дуже багато робінгудів не бажають повертати гроші під соусом «ви що не знаєте що в країні війна!!!111». Тож вони зараз дуже обережно надають кредитні гроші і минулі заслуги мало чого вартують бо важливіше який фінансовий стан у людини зараз. Якщо наприклад прогоняти 70 тисяч переказами то це не додасть банку впевненности у кредитоспроможності. А от витрати з карту — додадуть. Це звісно банальні істини, але може передивитись розподіл витрати між чорною картою та якою небудь червоною, чи там зеленою.
В Монобанку є якийсь не дуже чітко позначений період на протязі которого не приймаюстся заяви на зміну кредитних лімітів чи то власне самого кредитного ліміту, чи то ліміту на розстрочку. Десь два місяці подачи заявок поеднаних зі спілкуванням з підтримкою пішло на те щоб зробити більш-меньш зручний для мене баланс між кредитним лімітом та розстрочкою.
Банк можна зрозуміти: дуже багато робінгудів не бажають повертати гроші під соусом «ви що не знаєте що в країні війна!!!111». Тож вони зараз дуже обережно надають кредитні гроші і минулі заслуги мало чого вартують бо важливіше який фінансовий стан у людини зараз. Якщо наприклад прогоняти 70 тисяч переказами то це не додасть банку впевненности у кредитоспроможності. А от витрати з карту — додадуть. Це звісно банальні істини, але може передивитись розподіл витрати між чорною картою та якою небудь червоною, чи там зеленою.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 8 августа 2022, 2:01
- #
10 000 это ещё очень хорошо. Банк боится увеличивать кредитный лимит так как очень многие не возвращают деньги вообще
Пробуй дать банку свою справку о доходах за этот год и не подавай заявку на повышения кредитного лимита чаще раз в месяц если был отказ.
- +
- 0
-
- Неправдивый Отзыв
- 9 августа 2022, 16:08
- #
Не увеличивают из-за постановление НБУ
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.33 | 41.8305 |
EUR | 44.75 | 45.4504 |
Все курсы банка |
Але за ці роки я дещо зрозумів. Хоч у банка і класна підтримка, яка дуже швидко відповідає, «під капотом» це такий самий банк як і інші. Від початку війни банк зменшив кредитний ліміт з до 10 тисяч і то в принципі було зрозуміло, бо ніхто не знав, що буде далі. Але зараз склалась дуже не приємна ситуація. Вже 4 місяці mono не дозволяють підвищити кредитний ліміт по карті або хочаб створити ліміт на покупку частинами (до війни було 10к, які я один раз використав і достроково погасив). В мене по карті щомісячно проходить близько 70−90 тисяч гривень, я постійно користуюсь кредитним лімітом та використовую картку як найменьш раз на день, але це все не має жодного значення для систем банку, тк на кожен мій запит про підвищення кредитного ліміту я отримую відмову. Дуже не приємна ситуація, коли ти обрав цей банк як основний та довіряєш йому на 100 відсотків, проводиш виплати ФОП через нього, але банк по якимось незрозумілим причинам тобі не довіряє. Підтримка очікувано посилається на те, що алгоритми враховують близько тисячі факторів та бла бла бла… Може настав час шукати якийсь інший банк, який нехай буде не таким зручним та user-friendly, але я якнайменш буду відчувати, що банк мені довіряє.