Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Робота додатку, переказ коштів і вирішення проблем

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Heorhii Stelmakh 21 мая 2022, 18:06
Майстер виконав роботу, завантажив картку у додатку Monobank. Я зі своєї сторони зчитав номер картки також через додаток Monobank. Здійснили переказ узгодженої суми. Після 30 хвилин, коли гроші не прийшли, надіслав майстру квитанцію. З’ясувалось, що одна цифра картки при переказі невірна. На запит банк пообіцяв розібратися з ситуацією. У підсумку: ми нічого не знаємо, то ви все самі, якщо переказ невірний, звертайтеся у суд. Ніякі доводи з цивільного кодексу не працюють, кліент у банку ідіот. Дуже крутий client service.
П.С: до судового позову, як відповідач буде додано Monobank за нанесену моральну шкоду.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 мая 2022, 17:48
Нам шкода, що виникла така ситуація.
На якість зчитування номера карти впливає безліч факторів, такі як роздільна здатність камери, подряпини, пошкодження на картці, яку сканують, світло, відблиски, тіні.
Тому ми рекомендуємо звіряти номер перед здійсненням переказу.
Ми зі свого боку зробили все можливе, на жаль, клієнт, який отримав помилкове поповнення, не виходить з нами на зв'язок. Без згоди клієнта який отримав помилкове поповнення, ми на жаль не можемо списати кошти і провести повернення вам на карту. Для вирішення цього питання рекомендуємо вам звернутися до цивільного суду, ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1 212 Цивільного кодексу України. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні або подати позов онлайн можна на сайті «Судової влади України» https://court.gov.ua/.
У будь-якому випадку, якщо до нас звернеться помилковий одержувач і надасть згоду на повернення, ми з вами обов'язково зв'яжемося.

Комментарии - 16

+
+22
Три літри
Три літри
21 мая 2022, 18:33
#
Після 30 хвилин, коли гроші не прийшли, надіслав майстру квитанцію. З’ясувалось, що одна цифра картки при переказі невірна.

Так, а чего ты не проверил номер карты перед отправкой денег?

Банк правильно поступил — он не собираетс быть арбитром между тобой и получателем, откуда ему знать за что именно ты отправлял ему деньги тем более ещё и способом перевода денег с карты на карту которые не предназначен для оплаты товаров и услуг.

до судового позову, як відповідач буде додано Monobank за нанесену моральну шкоду.

Моральный ущерб причинён лишь работнику службы поддержки которые вынужден общаться с такими недалекими и необразованными людьми.
+
+51
Qwerty1999
Qwerty1999
21 мая 2022, 19:07
#
Вот же высосали проблему из пальца…

Отошлите на тот же номер карты одну гривну, а в комментариях напишите о том, что первая сумма была перечислена ошибочно и попросите получателя её вернуть вам, конечно же без хамства и угроз.
У меня так срабатывало и люди возвращали ошибочно переведённые им суммы. Возможно и вам вернут, если культурно попросите…

P.S. Монобанк действительно
не при чём и он не обязан
проводить переговоры с одним
клиентом от имени другого клиента…
+
0
Heorhii Stelmakh
Heorhii Stelmakh
22 мая 2022, 9:08
#
Дякую за пораду. Спробую скористатися. Проблема була не з пальця — я показував майстру номер карти який зчитав додаток і він підтвердив, що все ок, робіть переказ. Зараз я вирішую вже не свою проблему навіть, чи частково свою, бо я оплатив, майстер мене просить допомогти вирішити проблему, а він не отримав гроші. Ніхто спочатку не сварився з банком, попередили про лаг додатку, коли з’ясувалося, що гроші не дійшли. Банк пообіцяв вирішити проблему і перевірити записи камер та екрану переказу. А потім вони почали дуже не чемно говорити. І бачу що люди тут не дуже ввічливі. Бо в громадянському кодексі наведені трохи інші аргументи як повертати гроші. Вам дякую за приклад як спробувати повернути.
+
+9
Три літри
Три літри
22 мая 2022, 9:25
#
Бо в громадянському кодексі наведені трохи інші аргументи як повертати гроші.

Наприклад? До слова — кодекс цивільний, а не громодянський.

І бачу що люди тут не дуже ввічливі.

Коли людина верзе дурниці про моральну шкоду в ситуації коли вона не перевірила номер картки перед переказом — відповідна реакція виникає.

Якщо майстер підтвердив (а цієї інформації в відгуку не було і це погано) то взагалі то то тепер його проблема як отримати ті гроші — він підтвердив тож і віповідальність за цивільним кодексом його.

Звісно можна через почуття співчуття та милосеедя намагатись йому допомогти, але це вже з морального кодексу, а не цивільного. А у банка в данному випаду взагалі ніяких обов'язків немає.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 мая 2022, 13:49
#
Heorhii Stelmakh

Действительно, интересно узнать
результат после отправки одной
гривны…
+
+24
kingcity
kingcity
22 мая 2022, 14:11
#
«я показував майстру номер карти який зчитав додаток і він підтвердив, що все ок» — у такому випадку це дійсно проблема майстра, який не звірив номер карти, а не автора відгуку.

Номер після зчитування завжди потрібно перевіряти, він може бути зчитаний некоректно, є декілька факторів, які на це впливають. Такі випадки регулярно трапляються.
+
0
kingcity
kingcity
22 мая 2022, 14:13
#
Qwerty1999

«У меня так срабатывало и люди возвращали ошибочно переведённые им суммы» — і часто з вами таке траплялось ? :))
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 мая 2022, 16:51
#
Пару раз вполне достаточно
и всегда деньги возвращались…
+
0
kingcity
kingcity
22 мая 2022, 17:06
#
Пару раз — на вас не подібне :))

Але, зрештою, щастило вам — порядні люди попадались…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 мая 2022, 17:20
#
Когда работаю с приложением Монобанка
в транспорте, который периодически трясёт —
ошибки возможны.

Когда набираю тексты на Минфине — ошибки
почти не избежны.

Но это не повод радоваться
чужим проблемам…
+
0
kingcity
kingcity
22 мая 2022, 17:33
#
А хто проявив радість з приводу ваших проблем ?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 мая 2022, 17:48
#
:))
+
+28
Lolik1837
Lolik1837
21 мая 2022, 21:14
#
???
Браво !!! Сами налажали. Но, как обычно, виноват банк.
Небольшой вопрос — а банку «единицу» поставили в отзыве, за то, что он у вас одну цифру перепутал ?)))
И еще вопрос- а откуда банк знает перепутали вы там что-то или может сперва действительно заплатили, а потом передумали? С чего вы решили, что банк обязан влазить в ваши разборки?

Это вообще не проблема банка!!!
+
+24
aliwka3
aliwka3
22 мая 2022, 0:11
#
Что может быть более странным находясь рядом, чем считывать карты для переводов?)

Перевод по номеру телефону, перевод shake to pay? Не, не слышали

Да хотя бы элементарно после считывания сверить номер или имя. В чем вина банка вообще не пойму
+
+41
Jokets
Jokets
22 мая 2022, 1:02
#
Думаю моно с удовольствием за ваш счёт поговорит в суде им терять нечего ведь с их стороны всё ок, а вот вы грязь из-под ногтей которую гнать надо вообще из списка клиентов
+
+28
Qwerty1999
Qwerty1999
22 мая 2022, 16:55
#
До суда дело не дойдёт…
Исковое заявление не примут…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Робота додатку, переказ коштів і вирішення проблем