Це і є той самий передовий додаток?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
5. Элементарно Ватсон, программа не держит все в памяти, она каждый твой шаг передает на бекенд, как и любая иная программа работающая с пошаговой процедурой. Вернуть тебя на последний успешный шаг легче лёгкого.
Каким боком тут торговля данными клиентов — понять ещё сложней чем понять логику рашистов.
Каким боком тут торговля данными клиентов — понять ещё сложней чем понять логику рашистов.
На який попередній крок? Я успішно активував картку за допомогою Андроід телефону. Це очевидний баг додатку, який прив`язується до ЕплІд чи до чогось ше, не робив додатки для iOS ніколи. Проте на Андроіді програма не прив`язується ні до жодної «ентіті», завдяки чому кожен інстал — унікальний.
Вчора цілий день не запитував додаток номер, сьогодні почав нарешті номер запитувати. Завдяки цьому + Андроїд активації, вдалося повноцінно користуватися.
Те, що додатки мають баги — це зрозуміло. Обурений лише саппортом, який замість того, щоб перевести мене на багрепорт, давав абсурдні поради, які ніяк би не вирішили проблему. Надіюся, в банку врахують це і створять окрему інструкцію на випадок «багів» додатку.
Вчора цілий день не запитував додаток номер, сьогодні почав нарешті номер запитувати. Завдяки цьому + Андроїд активації, вдалося повноцінно користуватися.
Те, що додатки мають баги — це зрозуміло. Обурений лише саппортом, який замість того, щоб перевести мене на багрепорт, давав абсурдні поради, які ніяк би не вирішили проблему. Надіюся, в банку врахують це і створять окрему інструкцію на випадок «багів» додатку.
На який попередній крок?
Де ти побачив слово попередній? Останній успішний шаг який ти виконав.
Це очевидний баг додатку
Как раз это не баг, а очень полезная фича позволяющая не начинать регистрацию по новой если она пройдена до какого-то зафиксированного момента. Это как если бы ты звонил в банк, звонок обрывался и ты снова звонил и работнки банка помнил суть разговора, и тебе не приходилось бы повторять всё сначала после каждого обрыва связи.
Те, що додатки мають баги — це зрозуміло.
Ти перейшов до обговорення багів та плавно злив тему продажу банком даних: «а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»???». Тож вибачатись і навіть просто визнавати помилки ти не вмієш, правильно я розумію?
Де ти побачив слово попередній? Останній успішний шаг який ти виконав.
Це очевидний баг додатку
Как раз это не баг, а очень полезная фича позволяющая не начинать регистрацию по новой если она пройдена до какого-то зафиксированного момента. Это как если бы ты звонил в банк, звонок обрывался и ты снова звонил и работнки банка помнил суть разговора, и тебе не приходилось бы повторять всё сначала после каждого обрыва связи.
Те, що додатки мають баги — це зрозуміло.
Ти перейшов до обговорення багів та плавно злив тему продажу банком даних: «а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»???». Тож вибачатись і навіть просто визнавати помилки ти не вмієш, правильно я розумію?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.75 | 40.1494 |
EUR | 43.05 | 43.6491 |
Все курсы банка |
1. Колись чув, що Монобанк доставляє картку поштою і все можна оформити онлайн і зареєструвався. Ні, не можна, треба їхати в відділення.
2. Дізнався, що придбати картку можна в магазині. Мені здалося, що це Монобанк на своїх картах може відмічати як «точки видачі». Завантажив додаток на iOS, зайшов по своїм данним — ні, нічого подібного. Проте картку придбати можна було.
3. Почав активацію картки. Додаток намертво висить на сторінці «Виберіть тип картки». Через QR код перший раз вдалося прорватися до сторінки з інтерфейсом картки і банку, навіть встиг побачити, ті самі 50грн на рахунку. Проте за секунду мене повернуло до «Виберіть тип картки».
4. Ок, мабуть що якийсь баг. Почистив історію і кеш Сафарі, видалив додаток ПОВНІСТЮ (не усунув), завантажую знов. І той самий екран «ВИБЕРІТЬ ТИП КАРТКИ».
5. Тут в мене величезне питання — а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»??? Як таке можливо, коли інсталюєш додаток, дані якого повністю стер, а він запам`ятовує позицію.
6. Позаяк, вирішив зв`язатися із саппортом через Телеграм. Основну проблему описав зі скрінами і що у відповідь — те саме, що пише на екрані. «Відвідайте точку видачі для активації картки». Я розумію, що на саппорті сидить якась студентка із методичкою, але навіщо такий саппорт потрібен? А потім вона мені заявила, що я не пройшов «скоринг». А чи я робив запит на якийсь кредит? Чи у вас є якийсь скоринг на клієнтів?
Резюмуючи про «кращий мобільний банк» — абсолютно найгірший досвід. Для порівняння, віртуальну картку від Необанку я отримав приблизно за годину.
Бачимо, що реєстрація вже успішна й картку було активовано
Постараємося в майбутньому надавати лише якісний сервіс