Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Це і є той самий передовий додаток?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
jwynn177 25 апреля 2022, 10:03
В хронологічному порядку:
1. Колись чув, що Монобанк доставляє картку поштою і все можна оформити онлайн і зареєструвався. Ні, не можна, треба їхати в відділення.
2. Дізнався, що придбати картку можна в магазині. Мені здалося, що це Монобанк на своїх картах може відмічати як «точки видачі». Завантажив додаток на iOS, зайшов по своїм данним — ні, нічого подібного. Проте картку придбати можна було.
3. Почав активацію картки. Додаток намертво висить на сторінці «Виберіть тип картки». Через QR код перший раз вдалося прорватися до сторінки з інтерфейсом картки і банку, навіть встиг побачити, ті самі 50грн на рахунку. Проте за секунду мене повернуло до «Виберіть тип картки».
4. Ок, мабуть що якийсь баг. Почистив історію і кеш Сафарі, видалив додаток ПОВНІСТЮ (не усунув), завантажую знов. І той самий екран «ВИБЕРІТЬ ТИП КАРТКИ».
5. Тут в мене величезне питання — а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»??? Як таке можливо, коли інсталюєш додаток, дані якого повністю стер, а він запам`ятовує позицію.
6. Позаяк, вирішив зв`язатися із саппортом через Телеграм. Основну проблему описав зі скрінами і що у відповідь — те саме, що пише на екрані. «Відвідайте точку видачі для активації картки». Я розумію, що на саппорті сидить якась студентка із методичкою, але навіщо такий саппорт потрібен? А потім вона мені заявила, що я не пройшов «скоринг». А чи я робив запит на якийсь кредит? Чи у вас є якийсь скоринг на клієнтів?

Резюмуючи про «кращий мобільний банк» — абсолютно найгірший досвід. Для порівняння, віртуальну картку від Необанку я отримав приблизно за годину.
monobank
Ответ банка
25 апреля 2022, 13:53
Приносимо вибачення за негативний досвід при реєстрації
Бачимо, що реєстрація вже успішна й картку було активовано
Постараємося в майбутньому надавати лише якісний сервіс

Комментарии - 4

+
0
Три літри
Три літри
25 апреля 2022, 16:25
#
5. Элементарно Ватсон, программа не держит все в памяти, она каждый твой шаг передает на бекенд, как и любая иная программа работающая с пошаговой процедурой. Вернуть тебя на последний успешный шаг легче лёгкого.
Каким боком тут торговля данными клиентов — понять ещё сложней чем понять логику рашистов.
+
0
jwynn177
jwynn177
25 апреля 2022, 20:45
#
На який попередній крок? Я успішно активував картку за допомогою Андроід телефону. Це очевидний баг додатку, який прив`язується до ЕплІд чи до чогось ше, не робив додатки для iOS ніколи. Проте на Андроіді програма не прив`язується ні до жодної «ентіті», завдяки чому кожен інстал — унікальний.

Вчора цілий день не запитував додаток номер, сьогодні почав нарешті номер запитувати. Завдяки цьому + Андроїд активації, вдалося повноцінно користуватися.

Те, що додатки мають баги — це зрозуміло. Обурений лише саппортом, який замість того, щоб перевести мене на багрепорт, давав абсурдні поради, які ніяк би не вирішили проблему. Надіюся, в банку врахують це і створять окрему інструкцію на випадок «багів» додатку.
+
0
Три літри
Три літри
25 апреля 2022, 21:05
#
На який попередній крок?

Де ти побачив слово попередній? Останній успішний шаг який ти виконав.

Це очевидний баг додатку

Как раз это не баг, а очень полезная фича позволяющая не начинать регистрацию по новой если она пройдена до какого-то зафиксированного момента. Это как если бы ты звонил в банк, звонок обрывался и ты снова звонил и работнки банка помнил суть разговора, и тебе не приходилось бы повторять всё сначала после каждого обрыва связи.

Те, що додатки мають баги — це зрозуміло.

Ти перейшов до обговорення багів та плавно злив тему продажу банком даних: «а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»???». Тож вибачатись і навіть просто визнавати помилки ти не вмієш, правильно я розумію?
+
0
Три літри
Три літри
25 апреля 2022, 16:27
#
6. Конечно ты сделал заявку на кредит. Ведь Монобанк открывает клиентам кредитную карту. Ты этого не знал?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.75 40.1494
EUR 43.05 43.6491
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.75 40.1494
EUR 43.05 43.6491
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Це і є той самий передовий додаток?