Є підтримка 6500
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
У всех Дія поменяла статус 4 раза. В итоге денег нет. Это не только в Моно.
Вот вроде первый здравомыслящий человек который начал с общения с поддержкой Дии и Минэкономики.
Но всё равно в конце претензии к банку и отзыв собственно о банке. Это так губительно повлияло общение с поддержкой Дии?
Но всё равно в конце претензии к банку и отзыв собственно о банке. Это так губительно повлияло общение с поддержкой Дии?
- +
- 0
-
- MichaelBlack
- 23 апреля 2022, 4:53
- #
Банк, партнер в реализации программы, при этом он ничего не видит, не знает, и ни на что не может влиять. Вопрос, зачем такой партнер нужен? Зачем банку рисковать репутацией и ввязываться в мероприятие ни единого шага которого он не может ни контролировать ни повлиять? Как он выглядит в глазах клиента? Почему клиент должен жалеть и входить в положение многомиллиардного бизнеса который просто хотел попиариться на социалке?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Через 10 днів грошей не виплатили. Підтримка Дії каже нічого не знаємо, дзвоніть, пишіть в мінекономіки. Мінекономіки недоступне по всім номерам і ел. пошті, повний мороз.
Через 8 днів пункт меню Є підтримка зник взагалі з меню Дії.
Питаю в підтримки Дії, де пункт меню? Як перевіряти статус наданої чи ненаданої послуги??? Мені кажуть, пункт зник, бо настало 1.04 і закінчилась программа, а статус ви не побачите бо ми їх не міняємо взагалі, не маємо можливості. Офігіти просто від рівня ІТ продукту…
Через годину, пункт Є підтримка вернувся назад, статус помінявся на «Очікуйте кошти, строк 10 днів. Коштів так і нема.
15.04 Статус змінюється на «Успішно виплачено», перевіряю монобанк, але на картці єпідтримкм пусто, кошти не прийшли.
Підтримка Дії каже нічого не знаємо, нічого не бачимо, звертайтесь до мінекономіки.
Підтримка Monobank каже все ок, платіж в обробці в Ощадбанку, чекайте надходження. Скільки чекати не кажуть.
18.04 Коштів немає,
В Дії в меню Є підтримка знову статус — чекайте коштів 10 днів.
Підтримка Monobank каже нічого не бачимо, нічого не знаємо, ні в чому не винні, і суне телефони Мінекономіки які нікому ніколи не відповідали…,
СКІЛЬКИ ЦЕЙ ЦИРК ЩЕ БУДЕ ТРИВАТИ ???
Ми ніяк не впливаємо на інформацію в Дії
Ми є лише одержувачами переказу від Міністерства економіки
На жаль, поки що переказ до нас не надходив, очікуємо найближчим часом
Як тільки кошти надійдуть, вони відразу ж будуть зараховані на ваш рахунок й ви отримаєте від нас повідомлення у мобільний додаток
Інформація з сайту Міністерства економіки: https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=e90ba6b3-b130-4790-ab14-f099719cc25d&title=KorotkoPropidtrimku
Мною подано заявку, але кошти не надійшли?
Кошти найближчим часом будуть перераховані всім отримувачам, які успішно потрапили до реєстрів Програми «єПідтримка» у період з 23 по 31 березня. Мінекономіки вживає для цього усіх необхідних заходів.