Monobank автоматично продовжує депозити на тлі ескалації з боку РФ без дозволу клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Вот так создаются видимо и заголовки в новостях и соц сетях, название ниочем, но зато типо внимание привлекает. Изи бан можно и прописать за подобное
Ахахаха, гениальный отзыв) а заголовок то)
Во-первых, тумблер по дефолту выключен, зачем его включать было . И чего вдруг ты должен выключать тумблер автопродления после окончания депозита? откуда эта идея родилась в твоей голове?) И о каком досрочном расторжении речь, если ты вроде как забрал депозит просто по сроку
Во-первых, тумблер по дефолту выключен, зачем его включать было . И чего вдруг ты должен выключать тумблер автопродления после окончания депозита? откуда эта идея родилась в твоей голове?) И о каком досрочном расторжении речь, если ты вроде как забрал депозит просто по сроку
- +
- 0
-
- 24579412470
- 22 февраля 2022, 15:04
- #
Хочу внести ясність в цю ситуацію.
1. Так, згоден заголовок, як в жовтій пресі, але на превеликий жаль тільки такими заголовками можна привернути увагу до проблематики.
2. Чому такий заголовок. Це суб'єктивна думка, але ми бачимо, що останнім часом відбувається навколо нашої країни і очікувано люди в панічній ситуації починають знімати депозити, тому що немає розуміння, а що буде завтра. І в мене закралися підозри, що можливо в цьому порядку денному моно банк хитрує.
3. Я чітко пам’ятаю, що я не ставив автоматичного продовження депозиту, так як планував його закривати, тому він і був на три місяці. Чому він продовжився автоматично, не знаю, можливо це прописано в договорі, наче ні, але нехай це залишається за скобками.
4. Після автоматичного продовження на договорі було зазначено, що він підписаний був мною електронним цифровим підписом, що не відповідає дійсності. Навіть якщо договір продовжується автоматично, банк не має права накладати електронний цифровий підпис без моєї участі, чи будь яких підтверджень в застосунку з мого боку.
5. Буду об'єктивний, моно банк відреагував швидко і оперативно і вже за добу договір був розірваний, відсотки за попередніми трьома місяцями договору депозиту збережені, за це окреме дякую.
6. Незважаючи на негативну ситуацію, думаю залишитися клієнтом моно банку.
7. І на останок, хочу принести свої вибачення за критичний відгук, але без критики не створюється крутий продукт. Маю надію, що це гарний досвід для обох сторін.
Нехай щастить!
1. Так, згоден заголовок, як в жовтій пресі, але на превеликий жаль тільки такими заголовками можна привернути увагу до проблематики.
2. Чому такий заголовок. Це суб'єктивна думка, але ми бачимо, що останнім часом відбувається навколо нашої країни і очікувано люди в панічній ситуації починають знімати депозити, тому що немає розуміння, а що буде завтра. І в мене закралися підозри, що можливо в цьому порядку денному моно банк хитрує.
3. Я чітко пам’ятаю, що я не ставив автоматичного продовження депозиту, так як планував його закривати, тому він і був на три місяці. Чому він продовжився автоматично, не знаю, можливо це прописано в договорі, наче ні, але нехай це залишається за скобками.
4. Після автоматичного продовження на договорі було зазначено, що він підписаний був мною електронним цифровим підписом, що не відповідає дійсності. Навіть якщо договір продовжується автоматично, банк не має права накладати електронний цифровий підпис без моєї участі, чи будь яких підтверджень в застосунку з мого боку.
5. Буду об'єктивний, моно банк відреагував швидко і оперативно і вже за добу договір був розірваний, відсотки за попередніми трьома місяцями договору депозиту збережені, за це окреме дякую.
6. Незважаючи на негативну ситуацію, думаю залишитися клієнтом моно банку.
7. І на останок, хочу принести свої вибачення за критичний відгук, але без критики не створюється крутий продукт. Маю надію, що це гарний досвід для обох сторін.
Нехай щастить!
3. Я чітко пам’ятаю, що я не ставив автоматичного продовження депозиту, так як планував його закривати, тому він і був на три місяці. Чому він продовжився автоматично, не знаю, можливо це прописано в договорі, наче ні, але нехай це залишається за скобками.
В такой ситуации нет способа доказать свою правоту. В теории они конечно есть, но на практике сделать экспертизу ПО банка будет нереально, для этого должны быть очень веские основание к которым продление депозита не относится. Разве что быть настолько педантичным что делать скриншоты после создания каждого депозита. Но такой скриншот с большой вероятностью потеряется да и поддержка банка может сказать что за время пока депозит был — клиент случайно включил продление.
Но есть вариант лучше и проще. Перед окончанием депозита зайти и убедиться что переключатель в положение «выключено», сделать скриншот (по желанию). Естественно если он в положении «включено» то выключить. И со спокойной душей ждать закрытия депозита. Если депозит вдруг почему-то продлится — доказательство есть и есть чем «бить» поддержку. И есть аргумент против возражний «вы случайно включили» поскольку были сделаны сознательные шаги для проверки того что всё что должно быть выключено действительно выключено.
В такой ситуации нет способа доказать свою правоту. В теории они конечно есть, но на практике сделать экспертизу ПО банка будет нереально, для этого должны быть очень веские основание к которым продление депозита не относится. Разве что быть настолько педантичным что делать скриншоты после создания каждого депозита. Но такой скриншот с большой вероятностью потеряется да и поддержка банка может сказать что за время пока депозит был — клиент случайно включил продление.
Но есть вариант лучше и проще. Перед окончанием депозита зайти и убедиться что переключатель в положение «выключено», сделать скриншот (по желанию). Естественно если он в положении «включено» то выключить. И со спокойной душей ждать закрытия депозита. Если депозит вдруг почему-то продлится — доказательство есть и есть чем «бить» поддержку. И есть аргумент против возражний «вы случайно включили» поскольку были сделаны сознательные шаги для проверки того что всё что должно быть выключено действительно выключено.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Зіштовхнувся з ситуацією, яка мене вразила.
В мене в моно банку був відкритий невеликий депозит з терміном на три місяці без права автоматичного продовження (хто не знає, то в додатку ставиться відповідний перемикач у положення не активно) терміном до 19.02.2022. Я знав про це і мав його зняти після його завершення, щоб не втратити відсотки при достроковому розірванні. І ось зайшовши до застосунку 21.02.22 був не приємно вражений, мій депозит автоматично продовжився терміном на три місяці без будь якого права достроково зняти впродовж 1 місяця. При спробі уточнити у підтримки банку, що відбувається, отримаю тільки стандартні заготовлені відповіді. А відповідь на головне запитання: чому він продовжився автоматично без моєї згоди, отримаю тільки зачекайте хвилинку… Що можна сказати, класний лайф хак і іди доказуй, що в тебе перемикач був у положенні вимкнено.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні