Ви — не котики
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- +30
-
- Андрюха Луганський
- 2 декабря 2021, 12:54
- #
Імовірно спочатку платіж дійстно не пройшов з питань безпеки (наприклад як нетипова операція на крупну суму).
Але потім, поки ви спілкувалися, на тому кінці слухавки оновлювали всі ваші данні, в т. ч. запрос з УБКІ.
І якщо ваше «потрібно було терміново закрити питання з іншим банком» — вже було там відображене, то от вам відмова в ліміті в моно.
PS: Це лише моє припущення із того що ви повідомили.
Але потім, поки ви спілкувалися, на тому кінці слухавки оновлювали всі ваші данні, в т. ч. запрос з УБКІ.
І якщо ваше «потрібно було терміново закрити питання з іншим банком» — вже було там відображене, то от вам відмова в ліміті в моно.
PS: Це лише моє припущення із того що ви повідомили.
Банк налякати. хм ок). Того ж вечора працівники, А банку виявилися більш впевненішими і за допомогою відеопідтвердження без лишніх запитань допомогли мені. Тому ось так. А загалом, непорадувало обслуговування та динамлення без конкретики. Ось з таким вперше зіштовхуюся
«Він просто нагло розпитував, куди й на що я роблю перерахунок. З таким я зустрічаюся вперше. На мої зауваження, що це моя справа, не реагував»
Банк питає суть та мету операції. Скоріше за все, вами зацікавився фінмон. Якщо ви вже «попали», краще було б відповісти та пояснити «як є». А то так власними таємницями їх роздратували (чи налякали), викликали зайву увагу та підозри.
Взагалі то в закритті питання з іншим банком нічого такого немає. Моно іноді навіть сам пропонує перекредитуватися.
Мене не вперше питають, але після підтвердження, що це я свідомо роблю, платіж підтверджували. І навіть після ситуації з моно, я подібним способом закрив своє питання того дня з працівником, А банку. Тому
Обыкновенный фактор. Банки тоже вынуждены реагировать на воровство. Они просто умалчивают сколько мошенников в стране. Автору. Вы просто переводите кредитные 50 т. И что вы хотели? Ковровую дорожку. Для банка это сигнал. Или вынеплатежны или с вашей карты воры пытаются украсть деньги. Все просто.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні