Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мій відгук

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MrMan 30 марта 2021, 13:43
⠀⠀Претензій до процедури оформлення ніяких не маю. Картку у додатку оформив швидко та ніяких проблем з цим не виникло. Видали її також швидко.
⠀⠀Але перед тим як оформлювати картку та її забирати я запитав у підтримки в телеграмі (яка до речі гарно працює, за це + банкові) чи можу я при видачі картки, коли мене будуть фотографувати тримати у руці поруч з паспортом невеликий листок паперу з довільним написом (по типу «для монобанк, дата»). Оператор відповів, що я можу так зробити і мені не повинні відмовити. Проте при процедурі видачі картки мені усе-таки відмовили видавати її якщо я буду тримати листок паперу поруч з паспортом. Попросили показати переписку з підтримкою, але я не зміг цього зробити, так як і у мене, і у відділенні не було інтернету. Мене сфотографували без цього аркушу паперу і повернувшись додому я успішно активував картку.
⠀⠀Два рази я хотів поповнити картку через ibox (в різних терміналах) з допомогою чіпу (безконтактна оплата) але нічого не виходило і я вводив номер картки вручну. Коли ж я захотів безконтактно розплатитись у супермаркеті — також нічого не вийшло. У підтримці порадили перевипустити картку у найближчій точці видачі, можливо чіп пошкоджений. Я так і зробив. Завітавши у точку видачі я мав нову картку вже через 5 хвилин, та знову ж таки успішно активував її у додатку. Баланс, шаблони та інші налаштування залишились незмінними.
⠀⠀При отриманні перевипущеної картки менеджер попросила мій документ, на який я оформляв картку та я підписав анкету заявку. Не були звірені паспортні дані (а саме фото) з людиною які їх надала. Я розумію, що знімати маску у пункті видачі не можна (хоча під час моєї першої видачі картки маску я зняв, щоб сфотографуватись) але потрібно же якось підтвердити факт видачі нової картки саме власнику документів. Паспорт можна загубити, а сім картку перевипустити. І потім з цим всім у відділення прийде візуально схожа на вас людина (з маскою на обличчі, яку не попросять зняти) і все, ваші кошти — більше не ваші кошти.
⠀⠀Я звичайно дилетант у подібних питаннях, і можу чого не розуміти, чи не знати, але якщо такі думки приходять до мене, законослухняного громадянина, то вони сто відсотково прийдуть в голову і до шахрая. Знову ж таки якщо я в чомусь не правий то попрошу представника банку виправити мене.
monobank
Ответ банка
30 марта 2021, 17:35
Приносимо вибачення за ситуацію при отриманні картки. В підтримці вам підказали правильно, але співробітник на точці видачі помилився. Написали вам в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію і провести роботу зі співробітником.

При перевипуску картки співробітник звіряє дані паспорту, а також фото в паспорті з клієнтом, який звернувся у точку видачі. У випадку, коли є підозра, що звернувся не клієнт банку — проводиться додаткова ідентифікація. Наявності сім-картки та нової картки недостатньо для входу у додаток, тому що потрібно ще буде вказати пін-код.

Комментарии - 4

+
+15
Toxa David
Toxa David
30 марта 2021, 16:58
#
Прочитал, очень длинно, мутно и расплывчато. Так в чем суть вопроса или отзыва?
«якщо такі думки (шахрайські) приходять до мене, законослухняного громадянина» — гоните их. «При отриманні перевипущеної картки менеджер попросила мій документ», сверил его с вашим лицом, ФИО, номером паспорта из своих данных. «Не були звірені паспортні дані» — вы в этом уверены? и как определили? менеджер паспорт не открывал? Не кажется ли вам что очень многое должно совпасть: вы потерять паспорт, телефон, а шахрай должен быть внешне похож на вас, одного возраста, находиться в одном с вами городе где и найти ваш паспорт и телефон, кроме того он должен знать пароли от телефона и входа в приложение или обладать вашими лицом и папиллярными линиями пальцев. :-)
+
0
MrMan
MrMan
30 марта 2021, 18:06
#
Так, можливо занадто багато факторів мають співпасти. І можливо, чисто теоретично, у випадку коли людина якимось чином загубить і паспорт і телефон одночасно, шахрай, скоріше всього буде думати про перевипуск картки в останню чергу. Але я все-таки за те, щоб при перевиписку картки у віділенні менеджер прохав клієнта показати обличчя повністю.
+
+15
Італій .
Італій .
30 марта 2021, 22:21
#
===Але я все-таки за те, щоб при перевиписку картки у віділенні менеджер прохав клієнта показати обличчя повністю.

Тут же набегут больные коронавирусной параноей с криками «как можно требовать снять маску во время карантина».
+
0
Toxa David
Toxa David
31 марта 2021, 10:46
#
Все верно, я например буду в первую очередь думать как переоформить на себя вашу квартиру или дом, и как в МФО набрать побольше кредитов по вашему паспорту — гоню от себя эти «шахрайські думки». А если заметили ошибку сотрудника в точке выдачи карты то может стоит указать ему на ошибку — ведь это ваши деньги на карте, и если что, вы их потеряете, и вам придется доказывать что не по вашей вине, а по вине сотрудника банка. Указать на ошибку гораздо проще чем потом доказывать что ты не верблюд.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.5 39.9696
EUR 42.73 43.29
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.5 39.9696
EUR 42.73 43.29
Все курсы банка