Минфин - Курсы валют Украины

Установить

МОНОБАНК ШАХРАЙ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
FRoman 4 января 2021, 20:46
Відкрив в монобанку рахунок ФОП. За декілька місяців назбирав значну суму коштів на картці та на рахунку ФОП. Проте на даний момент не можливо карткою розрахуватися, переказати кошти на ін картку чи зняти готівку. При звернені на підтримку стандартні відписки «питання в роботі у спеціалістів». І так уже більше тижня. Більше тижня як я залишився без засобів до існування, а попереду оплата податків. МОНОБАНК, ви не маєте права обмежувати мене у користуванні власними офіційноотриманими коштами, з яких сплачені податки. МОНОБАНК ШАХРАЙ!!!
monobank
Ответ банка
5 января 2021, 13:59
Шкода, що у вас склалася така думка
Для детальної перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні

Комментарии - 37

+
+15
Володимир ІТ
Володимир ІТ
4 января 2021, 21:05
#
Очень мало подробностей в отзыве.
При каждом зачислении на счет ФОП, Вы предоставляли в банк документы (инвойсы, договора и т. п.) о происхождении средств?
+
0
FRoman
FRoman
4 января 2021, 21:34
#
А які подробности вам потрібні? Номер карти, термін дії. Всі зарахування безготівкові і вмежах сум, що не вимагають джерел походження. І так, я надав всі документи, що запросив банк. І проблема не в фінмоніторингу. А в програмному забезпеченні банку. Картка виявилася просто неробочим пластиком
+
+15
Італій .
Італій .
4 января 2021, 21:51
#
А які подробности вам потрібні?

Детали появления денег на карте и счёте ФОП.

У трех миллионов людей всё ОК с доступом к картам и только у одного тебя деньги недоступны. Почему — мы сами не догадаемся, а ты не рассказываешь. Если ты не расскажешь то в чём смысл твоего отзыва?

Возможно банк заподозрил тебя в мошеничестве и счёт забликирован полицией.

Возможно банк заитересовался источниками средств и согласно закону о финмоне запросил у тебя документы, а ты их не предоставил.

Возможно ты должен комуто денег или не оплатил штраф и счёт заблокирован исполнительной службой.

Видишь как много причин по котором банк может ограничить тебе доступ к деньгам и будет при этом прав. Как нам понять что прав ты, а не банк?
+
+9
Італій .
Італій .
4 января 2021, 21:54
#
Одна маленькая деталь, неувязочка:

1. а попереду оплата податків
2. ви не маєте права обмежувати мене у користуванні власними офіційноотриманими коштами, з яких сплачені податки.
+
+15
FRoman
FRoman
5 января 2021, 1:35
#
Те, що у вас «неувязочка» мене не дивує. Що можна очікувати від людини, яка з незнайомцями спілкується на ТИ. Шановний, читайте уважно і не буде зайвих питань. 1)«За декілька місяців назбирав значну суму коштів на картці та на рахунку ФОП». Кошти, що переведені на карту, зібрані за кілька місяців і за них податки сплачені. Кошти, що тільки надійшли на рахунок ФОП, податки ще належить сплатити. Це зрозуміло? 2)«У трех миллионов людей всё ОК». А звідки така обізнаність, ви працівник банку і так захищаєте свого роботодавця? Чи ви той некомпетентний спеціаліст, який досі не може вирішити проблему роботи картки? «У 3 мільйонів все ОК», а банк лідер по негативним відгукам і це за такий короткий час існування банку. 3) «Возможно банк заитересовался источниками средств и согласно закону о финмоне запросил у тебя документы, а ты их не предоставил.» У вас бурна фантазія. І я вже відповів на це питання вище. 4)«Почему — мы сами не догадаемся, а ты не рассказываешь» я все розповів: картка не працює. Сам банк немає на це відповіді. Нажаль не знаю як прикріпити скріни, тому скопіюю. Не можу розрахуватися карткою В чому може бути причина Нам нужно больше времени, чтобы решить вопрос, передаю информацию коллегам для проверки. В течение суток с вами свяжется наш специалист. Вітаю, Роман! Мене звати Дмитро, служба підтримки monobank.💪 Пишу вам з приводу сплати картою. Ваше питання вже в роботі. Як тільки для вас буде інформація ми з вами обов’язково зв’яжемося. Дякую за ваш вибір.
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 8:11
#
Що можна очікувати від людини, яка з незнайомцями спілкується на ТИ.

Например что этот незнакомый человек который тоже … внезапно ФОП на ЕН и что он знает что срок уплаты ЕН за четвертый квартал возник только вчера, а следовательно знает что с денег о которых идёт речь налог не уплачен. Максимум что ты мог заплатить в декабре заранее — это ЕСВ. Но не известно платил ли ты его.
+
+35
FRoman
FRoman
5 января 2021, 9:30
#
Італій, що ж ви такий невихований і мягко кажучи «непонятливий»? Чи вам складно прочитати так багато тексту? Попрошу звертатися до мене з повагою, хоча б тому, що ми незнайомі та огляду на мій вік. Але мені неважко для вас повторити ще раз. Протягом декількох місяців кошти з рах ФОП переводилися на карту і там зберігалися. Саме з тих коштів податок вже сплачений. Кошти, що тільки-но поступили на рахунок ФОП, податок ще належить сплатити, бо отримати кошти можна тільки, переводячи їх на карту, а карта неробоча. Час оплати ще не настав, але ви не можете знати коли проблема вирішиться, якщо цього не знає сам банк.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 2:01
#
-Скільще чекати відповідь
-Приносимо свої вибачення за затримку, ми докладаємо максимум зусиль для вирішення питання.
При голосовому звернені (нажаль, немає підтвердження такого спілкування) я сам запропонував додати ще якісь підтверджуючі документи. На що отримав відповідь, що проблема не у фінмоніторингу, а технічні проблеми з карткою. Я надав вам вичерпну інфо, чи будуть ще дурацькі припущення?
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 8:15
#
-Скільще чекати відповідь

Так, а где начало диалога, описание проблемы и ответ банка? Нам, читателям твоего отчёта, по прежнему не понятно как именно выглядит твоя проблема.

Ты называешь банк мошениками хотя из приведённых тобой диалогов понятно что речь идёт о какой-то технической проблеме. Но о какой именно — по прежнему не ясно. Техническая проблема — это не мошеничество.

Тоесть:
а) из твоего отзыва и комментариев совершенно не ясно в чём состоит проблема которую ты встретил пользуясь приложением банка
б) ты без каких-либо на то оснований обвиняешь банк в уголовном преступлении по статье 190 ККУ грозя им сроком в пять лет тюрьмы
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 9:51
#
Я вже зрозумів, що освоїти стільки тексту вам не підсилу. І самі пости опубліковано не впорядку, якому я писав. Тому 1 пост починається словами «Те, що у вас «неувязочка»… 2 — «Продовження — Як тільки…» 3 — і тільки потім «Скільще чекати… Може прочитав в такому порядку у вас усе складеться
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 10:46
#
Бла-бла-бла и по прежнему ноль полезной информации.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 12:32
#
Саме так. Суть проблеми виклав. Причин і відповідей від банку немає. Одні бла-бла.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 10:01
#
«из твоего отзыва и комментариев совершенно не ясно в чём состоит проблема» це невідомо самому банку, то яких пояснень ви хочете від мене? Відповідь підтримки сьогодні: Кошти з чорної картки і далі не доступні. Коли питання буде вирішено і яка причина цього -Бачу, що питання в роботі, вибачте за затримку. Питанням займаються, на найвищому рівні. -причина? -Такі питання вирішуються не за 1 день, на жаль. Заявку передали на прискорення. -причина? -Причина в тому що питання не просте, ним займаються спеціалісти, на це потрібний час.
+
+15
Володимир ІТ
Володимир ІТ
5 января 2021, 9:12
#
Если это технические проблемы с картой, тогда все равно должны работать переводы. Вы пробовали перевести деньги на белую карту? Или добавить свою в аппле/гугл пей? Пока судя по ответам вам бы просто перевыпустить карту надо, это 5 минут делов если вы можете подъехать на точку выдачи.
Вы про перевыпуск в поддержке спрашивали?
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 9:40
#
Не працює ні перевести на карту, ні розрахуватися, ні зняти готівку. При переказі на ін картку гроші повертаються. «Відмова, MONODirectR». Перевипустити картку мені ніхто не пропонував, а самовільно це зробити не ризикну, щоб не нашкодити ще більше. Всі відповіді підтримки я опубліковав.
+
0
Володимир ІТ
Володимир ІТ
5 января 2021, 9:51
#
Спросите в поддержке про перевыпуск.
Все это очень странно, но попробуйте например открыть Банку и пополнить ее. Если вдруг получится, снимите с нее деньги на белую карту.

Также в меню карты нажмите на «Заблокировать карту» и потом разблокируйте опять. Может какая-то настройка и перезапишется и все заработает.

Уже прям интересно что ж такое у Вас случилось с аккаунтом)
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 11:27
#
Дуже дякую за пораду. Дивно, що такі поради не поступають зі сторони банку. Вдалося відкрити білу віртуальну і на неї перевести незначну суму з рах фоп. З білої перерахувати кошти на картку ін банку. Це вже хоть щось. Але готівку зняти з білої не пускає. За вашою порадою банку відкрив. Але зарахувати туди кошти зміг тільки з білої. Чорна надалі відмова MONOTRJR.
+
0
Володимир ІТ
Володимир ІТ
5 января 2021, 11:30
#
В целом теперь мы точно знаем что проблема именно с черной картой. ФОП в норме как и белая. Теперь остается только ждать ответа от поддержки.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 12:38
#
Спитав на підтримці щодо вашої поради заблокувати чи перевипустити. Відповідь стандартна. «Буцдь ласка, очікуйте відповідь від фахівців щодо вашого запиту. На жаль, не маю для вас інформації поки що («. Сам здійснювати якійсь дії не ризикну, бо на карті немала сума. Але дякую за пораду.
+
0
Володимир ІТ
Володимир ІТ
5 января 2021, 15:03
#
Окей, но по факту кнопка «заблокировать карту» не блокирует ее физически. Она просто дает банку информацию чтобы все платежи отклонялись. Счет и вся информация при этом никуда не девается. «Разблокировать карту» точно так же просто дает банку знать что можно проводить транзакции.
Тут просто очень-очень похожие симптомы на то, что у вас просто заблокирована карта. И если попробовать ее заблокировать и разблокировать, то может все и заработает.

Ну или хотя бы гляньте, может вы нечаянно нажали ту кнопку и она просто заблокирована. Там подтверждений насколько я помню не просит, т.к. операция 100% обратимая и бояться не надо.
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 10:47
#
Наконец то ты написал то что собственно и должно было быть написано в отзыве.
+
+30
FRoman
FRoman
5 января 2021, 12:00
#
«то» з’ясувалося шляхом здогадок та спроб. Бо банк пояснень недає, як і порад, що робити також.
+
0
moozl
moozl
5 января 2021, 15:37
#
Їх треба писати, і на аудіо і на відео. І викладати на ютюб, бо чим більше людей побачать їхні шахрайські дії, тим більше шансів, що бездарі, які в них працюють зможуть скорше вирішити вашу проблему.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 2:09
#
-Скільще чекати відповідь -Приносимо свої вибачення за затримку, ми докладаємо максимум зусиль для вирішення питання. При голосовому звернені (нажаль, немає підтвердження такого спілкування) я сам запропонував додати ще якісь підтверджуючі документи. На що отримав відповідь, що проблема не у фінмоніторингу, а технічні проблеми з карткою. Я надав вам вичерпну інфо, чи будуть ще дурацькі припущення?
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 2:20
#
Італій, я дуже радий, що у вас нема проблем з моно банком. З приміткою ПОКИ ЩО. У мене їх раніше також не було. Все до пори, до часу. До першої збойної операції. Недаремно Нацбанк не дає ліцензії.
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 8:12
#
У меня и … ещё у примерно трех миллионов клиентов банка.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 10:38
#
Поділився постом з колегами і дізнався, що в декількох проблеми не з карткою, а самим додатком. Під час користування постійно спливає віконечко ««пошук… Переконайтеся, що інші учасники теж потрусили телефоном». І вгадайте яка відповідь підтримки? — «у трьох мільйонів все добре, це проблема у вашому девайсі». Нічого не нагадує? Італій, не позорте себе і банк в якому працюєте своїми недолугими коментами
+
+15
Італій .
Італій .
5 января 2021, 10:50
#
Під час користування постійно спливає віконечко ««пошук…

У них болезнь из-за которой трясутся руки? Или они пользуются телефоном исключительно едучи в маршрутке по ухабам?

Приложение Монобанка для своей услуги сообщение от которой ты привёл использует данные от датчиков телефона. И если сообщение появляется в ситуации когда телефоном вроде бы как не трулисили то проблема или в плохом телефоне или в том что у клиента банка трясутся руки. А не в приложении.
+
0
Італій .
Італій .
5 января 2021, 8:26
#
Недаремно Нацбанк не дає ліцензії.

Что-то подозреваю я что ты вообще не ФОП и не клиент Монобанка. Иначе бы имея такие переживания из-за лицензии не открыл бы счёт в банке без лицензии.
+
+6
FRoman
FRoman
5 января 2021, 3:51
#
Продовження — Як тільки для вас буде інформація ми з вами обов’язково зв’яжемося. — Попереду багато вихідних, а ви мене лишаєте без грошей - Мені щиро шкода, що у вас виникли негативні емоції при роботі з нашим продуктом. Я приношу щирі вибачення від імені монобанк, ми постараємося більше вас не засмучувати. — Я б хотів попросити у вас більше часу, щоб ми детально могли розібратися з цим завданням. Протягом доби з вами зв’яжеться мій колега. — Вітаю, Роман! Мене звати Анастасія, служба підтримки monobank. Хотіли б повідомити, що заявка зараз в роботі, і як тільки у нас буде відповідь від наших технічних фахівців, ми з вами зв’яжемося! Вибачте за незручності :(Позитивного вам дня — Пройшо вже багато днів. А проблеми з карткою досі не вирішені. Ви не маєте права обмежувати мене в доступі до власних коштів. -Вітаю, Роман! Мене звати Ольга, служба підтримки monobank📱Мені дуже шкода, що вам доводиться чекати, наші спеціалісти працюють над вашим питанням -Погано працюють, пройшло достатньо багато часу -Мені дуже шкода, що це зацмає так багато вашого часу, але ми стараємось -А мені за що жити, поки ви вирішуєте свої проблеми? -Романе, мені дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація. На жаль, підказати вам терміни вирішення я не можу, оскільки питання в роботі у інших спеціалістів -Романе, ми дуже постараємось вирішити питання якомога скоріше, просимо в вас ще трохи часу -Вітаю, Роман! Мене звати Юлія, служба підтримки monobank.💪 Ваше питання ще в роботі у наших фахівців
+
0
iona43
iona43
5 января 2021, 9:55
#
Уважаемый FRoman, я не работник банка и троль. Я симпатизирую данному банку. Могу сказать, что лучше иметь проблему в этом банке чем в других - с технической стороной вопроса они разберутся. Я уверен, что ваш вопрос решится.
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 11:35
#
Я теж на це надіюсь. Проблем краще не мати в жодному банку. Раніше у мене як і у вас проблем не було. Але уявіть що у вас усі накопичення на карті, на руках коштів нема і в якийсь момент вам кошти недоступні. І вже 9 днів ви без копійки, і це на свята. Відчуття не з приємних.
+
0
iona43
iona43
5 января 2021, 11:52
#
Я вам сочувствую. у меня есть небольшой опыт в 5 банках — решил как-то вас приободрить
+
0
FRoman
FRoman
5 января 2021, 12:41
#
Дякую)
+
+15
visor
visor
5 января 2021, 17:33
#
FRoman, мав якось аналогічно дивний глюк з карткою, правда у Приватбанку, на низах проблему вирішити не змогли, тому аналогічно «передали на більш високий рівень опрацювання». Чемно перепрошували за очікування і так само казали, що їм потрібен час для її вирішення. Закінчилось тим, що вирішили питання на мою користь десь за тиждень-півтора, ще й фідбек отримав потім з подякою, за те що повідомив про баг, бо у моєму випадку щоб той глюк проявився, потрібно було щоб збіглося безліч факторів. Його зрештою усунули. Тому просто чекайте. Можливо у вас подібний випадок.
Не розраховуйте ніколи на один єдиний банк. Тримайте кошти на рахунках в різних банках і щось готівкою. У таких ситуаціях будете впевненіше себе почувати)
+
0
FRoman
FRoman
8 января 2021, 10:14
#
В ін банках кошти на строкових рахунках і тільки в моно кошти використовував як обігові. Підкупили їхні тарифи та реклама, що банк високотехнологічний. По факту виявилося не зовсім так. Щодо готівки, то її недуже люблю. Надаю перевагу безготівці, мені нічого скривати, з усіх надходжень податки сплачені. А та готівка, що гаманці вистачило на декілька днів. Завдяки підказкам Володимира Ткаченка, методом спроб і здогадок, відкрив білу карту та через неї зняв кошти з рах ФОП. І ДУЖЕ ШКОДА, що ніхто з спеціалістів банку, знаючи, що залишили мене без коштів такий тривалий час, не порадили цього зробити. Це тому, що вони не компетентні і цього не знали чи через байдужість і небажання допомогти? Так чи інакше рейтингу банку це не додає. Чорна картка і надалі не працює. Спілкуючись з підтримкою і співставивши певні факти, дещо нарив і дійшов висновку, що в банку відбуваються дивні дії з рахунком, тому і відписки стандарті «заявка в роботі, з вами зв’яжуться спеціалісти». Але це лише здогадки, тому утримаюсь від звинувачень. Буду знати точніше — відпишусь. PS: пройшло 11 днів з моменту звернення
+
+7
FRoman
FRoman
15 января 2021, 19:30
#
Проблема вирішена через 18 днів. Прошу вибачення, що в емоціях назвав банк шахраєм
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.45 40.9702
EUR 43.74 44.3991
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.45 40.9702
EUR 43.74 44.3991
Все курсы банка