monobank one love
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Заставляет:
* тупость и лень — многие не в состоянии или не хотят прочитать договор или просто разобраться в том как работает банк
* жадность — многие хотят бесплатного обслуживания из небольшого швейного бизнеса, но банк готов предоставлять бесплатный сервис лишь физическим лицам поскольку это компенсируется комиссиями от мерчантов
* тупость и лень — многие не в состоянии или не хотят прочитать договор или просто разобраться в том как работает банк
* жадность — многие хотят бесплатного обслуживания из небольшого швейного бизнеса, но банк готов предоставлять бесплатный сервис лишь физическим лицам поскольку это компенсируется комиссиями от мерчантов
«Вот читаю відгуки і дивуюсь, чи цих людей хтось заставляє таку негативну гадість писати, адже моно мене особисто ніколи не підвів, всі опирації проходили швидко і чітко з поставленою метою, також служба підтримки яка вам допоможе в любий час, і максимально швидко справиться з проблемою.»
Не те що у будьякий час не допоможе. Перша лінія підтримки взагалі тільки поспілкуватися може, і не знає нічого про свій продукт та функціонал))))
Довелося клієнту їм розповідати про функціонал їх продукту (бо вони про нього невірно розповідали) та базові визначення…
А тутешній представник наприклад три тижні не відповідав, «розбираючися_(перечитувавши діалог з двох десятків повідомлень)», до нового відгуку про це.
І це ще зі складними питаннями я не звертався.
А, ще вони постійно брешуть у відповідях, доки аргументовано не ткнеш їх у це носом. Але і тоді не завжди погоджуються… ;)
Більш ніж копійчані операції я б не рекомендував проводити монобанком. :)
Не те що у будьякий час не допоможе. Перша лінія підтримки взагалі тільки поспілкуватися може, і не знає нічого про свій продукт та функціонал))))
Довелося клієнту їм розповідати про функціонал їх продукту (бо вони про нього невірно розповідали) та базові визначення…
А тутешній представник наприклад три тижні не відповідав, «розбираючися_(перечитувавши діалог з двох десятків повідомлень)», до нового відгуку про це.
І це ще зі складними питаннями я не звертався.
А, ще вони постійно брешуть у відповідях, доки аргументовано не ткнеш їх у це носом. Але і тоді не завжди погоджуються… ;)
Більш ніж копійчані операції я б не рекомендував проводити монобанком. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.4852 |
EUR | 45.05 | 45.8001 |
Все курсы банка |
І ще дуже хочу попросити на рахунок цього щоб ви добавили ЕЦП (електронно цифровий підпис) для використання :) переходь на тьомну сторону
Електронний підпис використовується вами або банком тільки в рамках діючого договору обслуговування (https://www.monobank.ua/terms) і тільки для роботи в мобільному додатку. Поза мобільного додатка використовувати ЕЦП неможливо.
Розуміємо ваше бажання використовувати ЕЦП, на даний момент така можливість, на жаль, відсутня. Як тільки дана функція буде реалізована, ми обов'язково повідомимо.