Монобанк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +29
- Volodymyr Dozirtsiv
- 26 ноября 2020, 3:16
- #
Якщо ви поповнювали через айбокс то берете квитанцію і йдете в айбокс і пишете заяву про помилкові реквізити. В цілому ви пробуєте звинуватити інших в своїй лажі
- +
- +45
- Toxa David
- 26 ноября 2020, 9:33
- #
«Я перераховула кошти на картку клієнта Монобанку через термінал. При наборі цифр — помилилася.» Но виноват в моей ошибке Монобанк - «Ваша репутація дорівнює нулю.»
«експерти монобанку» не контролируют ваши передвижения, ваши знакомства, вашу переписку и ваши договора - то как «експерти монобанку» могут понять что «одержувач просто не тільки зі мною не знайомий» , «і не має ніякого права» на ваши деньги: поверить вам на слово, догадаться, посетить экстрасенса?
«А гроші, які я перераховувала потрібні були на вчора!» - ну и о чем вы думали проводя столь важную для вас операцию перечисления денег? Наверное об ответственности клиента при наборе реквизитов и трижды проверили их правильность перед тем как нажать на кнопку «пополнить» или «перевести».
«експерти монобанку» не контролируют ваши передвижения, ваши знакомства, вашу переписку и ваши договора - то как «експерти монобанку» могут понять что «одержувач просто не тільки зі мною не знайомий» , «і не має ніякого права» на ваши деньги: поверить вам на слово, догадаться, посетить экстрасенса?
«А гроші, які я перераховувала потрібні були на вчора!» - ну и о чем вы думали проводя столь важную для вас операцию перечисления денег? Наверное об ответственности клиента при наборе реквизитов и трижды проверили их правильность перед тем как нажать на кнопку «пополнить» или «перевести».
- +
- 0
- Toxa David
- 26 ноября 2020, 9:42
- #
https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча
3. Операції та платежі
3.3. Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3D-Secure, або операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів Платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, або операції, підтверджені у Мобільному додатку, - визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч
Я звичайно, намагалась пояснити, що «експерти монобанку» розуміють, що випадковий одержувач просто не тільки зі мною не знайомий, а ще й отримав кошти, на які не має ніякого права.
А у получателя иные соображения на этот счёт. Почему банк должен быть судьей и решать кто из вас врёт? Идите с получателем в суд и там решайте.
А у получателя иные соображения на этот счёт. Почему банк должен быть судьей и решать кто из вас врёт? Идите с получателем в суд и там решайте.
Да, при перечислении больших сумм, да ещё и на карточку, да ещё и через АйБокс Вы не имеете права на ошибку. Счастливчик, получвший Ваши деньги - при этом отметая вопросы сочувствия, человечности и т. д., чисто в правовом аспекте - лично Вам ничем не обязан за то, что Вы ошиблись, как и не обязан перед получателем средств заметать хвостом Монобанк, дабы вернуть Ваши, якобы, деньги. «Якобы» только потому, что никто не знает, уж не афёра ли это.
Так что здесь либо договариваться лично с получателем, либо в суд.
Так что здесь либо договариваться лично с получателем, либо в суд.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 45.2 | 45.9495 |
Все курсы банка |
Я перераховула кошти на картку клієнта Монобанку через термінал. При наборі цифр — помилилася.
Звернулася у Монобанк для того, щоб мені допомогли повернути кошти.Надала всі необхідні виписки, номер картки, на яку хотіла перерахувати кошти. 10 разів написала, що помилилась. Мене дуже довго не могли зрозуміти. Врешті написали, що моє питання буде розглянуте і протягом двох діб, мене повідомлять.
Відповідь була така:«Ми перевірили інформацію і зв'язался з одержувачем, він в свою чергу повідомив, що очікував дане поповнення. Боюся, що без згоди одержувача ми не маємо права переказувати кошти. Рекомендуємо дане питання вирішити самостійно з одержувачем, якщо він вам не знайомий -звернутися до Цивільного Суду».
Я звичайно, намагалась пояснити, що «експерти монобанку» розуміють, що випадковий одержувач просто не тільки зі мною не знайомий, а ще й отримав кошти, на які не має ніякого права. Мені нічим не допомогли. Монобанк-ваша організація роздає картки і кредити кому тільки можна. Ваша репутація дорівнює нулю. Звичайно, що той «розумний» клієнт-для Вас клієнт, а я не клієнт, бо я не маю права на помилку.
Шановні читачі відгуку, ніколи не майте справ з цим банком. Якщо хтось, колись звертався з позовом до Суду, то добре знає наскільки Суди завантажені. Ще до цього офіційні проплати за позов, консультація юриста. На це піде рік, а може й два. А далі випадковий одержував, що був клієнтом, анулює картку і вже не клієнт. А гроші, які я перераховувала потрібні були на вчора!
Бажаю Монобанку більше клієнтів!
На жаль, в таких випадках, у нас відсутня можливість провести списання коштів з рахунку клієнта, без його згоди
В цьому разі ми радимо звернутися до Цивільного суду
Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/
Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України.