Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Просто жах

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Enji 24 ноября 2020, 13:49
Люди якщо ви клієнт даного недобанку НЕГАЙНО забирайте звідти свої гроші і тікайте звідти, кредит в них також не раджу брати(прочитайте реальні умови).доки не заблокували. Як і писали раніше.в мене також заблокували рахунки та користуються моїми коштами вже більше 3 місяців і це не фейк.На будь-які обгрунтовані вимоги, заяви чи скарги — повний ігнор.Відписка одна — проходить перевірка, чекайте.Таке відчуття що з тобою переписується бот.Закриття рахунків та розірвання договору за ініціативою клієнта стало для них взагалі взривом мозку — ні на даний час це не можливо. Хоча за законами України і договором з даним недобанком ця процедура повинна пройти до кінця робочого дня, якщо заявка була подана в операційний час та немає відкритих кредитів, депозитів а на рахунки не накладено арешт.От так я з ними воюю вже символічні 100 днів.
ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ЗАМОРОЗИТИ СВОЇ КОШТИ НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ МАЙТЕ СПРАВ З ДАНИМ ПРОЕКТОМ.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 ноября 2020, 17:13
Згідно п. 4.3.10. Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій).
Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу тримачем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи.
Також нагадуємо, що Згідно п.72 «Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженим постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417 Банк зобов'язаний на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з метою виявлення фінансових операцій, які не відповідають фінансовому стану (оцінці фінансового стану) і / або змісту діяльності клієнта, економічної доцільності (сенс) за якими відсутня, або можуть іншим чином піддавати Банк на здійснення (залучення до вчинення) ризикової діяльності, що загрожує інтересам вкладників або інших кредиторів банку, і / або діянь, передбачених Кримінальним кодексом України.
Точних термінів при цьому немає — ми надамо вам інформацію відразу як тільки закінчиться перевірка.
На жаль, на час перевірки ми не зможемо закрити ваш рахунок. Але за результатами відразу дамо відповідь

Комментарии - 44

+
+1
Італій .
Італій .
24 ноября 2020, 13:59
#
Як і писали раніше.в мене також заблокували рахунки та користуються моїми коштами вже більше 3 місяців і це не фейк.

А при чём тут тогда кредит который ты советуешь не брать?
+
0
Enji
Enji
24 ноября 2020, 15:03
#
А ти прочитай умови надання та повернення кредиту,особливо вирішення спірних ситуацій і поймеш
+
0
Італій .
Італій .
24 ноября 2020, 18:57
#
Читал. Пользуюсь уже полтора года кредитной картой. Полёт нормальный.
+
+30
Італій .
Італій .
24 ноября 2020, 14:00
#
ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ЗАМОРОЗИТИ СВОЇ КОШТИ

То не занимайтесь серыми схемами ведения бизнеса или хотя бы делайте так чтобы обороты этого бизнеса были менее половины от вашихы белых оборотов (зарплата и прочие легальные виды дохода).
+
0
Enji
Enji
24 ноября 2020, 15:07
#
Не буду описувати всього,але якби були сірі схеми то вони б вже давно подали мені якісь звинувачення,я для цього навіть заявку подавав-відповіді нема
+
0
zig4free
zig4free
24 ноября 2020, 18:16
#
А вот опишите пожалуйста, а то не отзыв, а брехня собачья.
+
+29
Італій .
Італій .
24 ноября 2020, 18:55
#
Это не их компетенция - обвинять. Для того есть налоговая, СБУ. Их дело обезопасить банк от клиентов ведущих мутный бизнес потому что за такое НБУ выписывает миллионные штрафы.
+
0
Toxa David
Toxa David
24 ноября 2020, 14:19
#
«От так я з ними воюю вже символічні 100 днів.» — в суде воюете или сидя на диване? Может регистрационным номером дела поделитесь (Единый реестр досудебных расследований (ЕРДР)? если нет еще решения суда что бы посмотреть в реестре судебных решений. https://prostopravo.com.ua/pravonarusheniya/stati/edinyy_reestr_dosudebnyh_rassledovaniy_repressii_ili_uchet Prostopravo.com.ua рассказывает, что такое ЭРДР и как посмотреть информацию в едином реестре досудебных расследований.
Enji Зарегистрирован на сайте Минфина: 24 ноября 2020
+
+2
Enji
Enji
24 ноября 2020, 15:51
#
Питання в тому ,що вони не надавши і до сих пір конкретних звинувачень, завжди просились не приймати кардинальних рішень,мол почекайте ще трохи,то нічого страшного,моніторинг у всіх буває,то ми просто законів дотримуємось,а там надамо вам персональні умови співпраці,а я повівся надав докази які вони просили,так як грішків за собою не чую просто раніше тримав в них гроші на депозитах,а тепер мені їх треба то і виходив,а в решті працював як із звичайним банком,аж доки не пройшли всі 90днів.Я пишу,і що?а вони мені - перевірка ще триває,зачекайте.Кажу добре,мені це набридло я закриваю всі справи з вашим банком,а якщо я такий ризиковий клієнт ви і самі могли це давно зробити,а вони вибачте ми не можемо цього зробити і обгрунтувати не можемо,привів їм закони,пінкти договору за яким вони мусять розірвати відносини з ініціативи клієнта,а вони ні ми не можемо цього зробити.Тепер так,я подав скаргу в НБУ,подам в Прокуратуру, Мастер Кард,суд і всюди де тільки зможу(хай їх добре дістануть тими перевірками),але вирішив і сюди написати,так як сам і не раз читав тут відгуки коли приймав якесь рішення,хай люди знають.
+
+1
Toxa David
Toxa David
25 ноября 2020, 8:20
#
Согласен только в одном что закон необходимо выполнять и что то делать (обращаться с заявлением в полицию, суд) если закон не выполняется и нарушаются ваши права.
закон https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-IX Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,…
Документ 361-IX, чинний, поточна редакція — Редакція від 28.04.2020, підстава — 524-IX
10. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу поновлює проведення фінансових операцій:
третього робочого дня з дня зупинення фінансової операції у разі неотримання суб’єктом первинного фінансового моніторингу протягом строку, передбаченого частиною першою цієї статті, рішення спеціально уповноваженого органу про подальше зупинення фінансової операції;
негайно, але не пізніше наступного робочого дня після дня отримання суб’єктом первинного фінансового моніторингу протягом строку, зазначеного в рішенні спеціально уповноваженого органу про подальше зупинення відповідних фінансових операцій відповідно до частини другої цієї статті або про зупинення видаткової фінансової операції відповідно до частини третьої цієї статті, повідомлення про скасування спеціально уповноваженим органом такого рішення, але не пізніше 31 робочого дня з дня зупинення фінансової операції;
+
+1
Toxa David
Toxa David
25 ноября 2020, 8:45
#
Также стоит напомнить банку что : «Згідно п.72 «Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженим постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417 » -  на которую ссылается банк в своем ответе Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національного банку № 65 від 19.05.2020 ссылка  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0417500-15#Text  так что банку не стоит ссылаться на не действующие документы и вводить клиента в заблуждение. Но действует Постанови Національного банку № 65 від 19.05.2020 ссылка  https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_19052020_65?fbclid=IwAR1xj0s6Ixdy_1IAA5KTEiEGnmaMeZ3qIvT_7H3Ms2oo-tIf_x1OeZCu1Mg 
7. Банк не має права за заявою клієнта розривати договір банківського рахунку чи вчиняти інші дії, що мають наслідком припинення договору, якщо грошові кошти, що знаходяться на відповідному рахунку, заморожені (зупинені) відповідно до Закону про ПВК/ФТ.
5) порядок інформування клієнта про відмову в установленні (підтриманні) із ним ділових відносин з обов’язковим зазначенням дати відмови та відповідних підстав відмови, визначених статтею 15 Закону про ПВК/ФТ (із посиланням на конкретні абзаци, пункти та частини цієї статті)
14. Банк на письмовий запит клієнта повідомляє йому в письмовій формі номер та дату рішення СУО про продовження зупинення відповідних фінансових операцій (видаткових фінансових операцій).
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 11:30
#
Це все я їм писав,так само копіював і відправляв,закони та текст.Також вказував на відповідні пункти в договорі,та вони не вказують конкретно мої порушення,а просто так як у відповіді сюди вирізають з законів,те що їм не підходить і пишуть що не можуть нічого вдіяти.Подавав запит на офіційну відповідь в чому мене підозрюють,щоб хоч знати який закон я порушив і якщо справді порушив виправляти-відповіді немає тільки величезні повідомлення зі змістом всіх законів якими користується банк(відповідно з вирізаними фрагментами,як і в відповіді банку) і закінчення -перевірка триває.
+
+1
Toxa David
Toxa David
25 ноября 2020, 16:29
#
То что вы им звонили или писали на мыло так же как и то что они вам отвечали, не является доказательством в суде. Оф. запрос, оф. ответ — обращение в полицию или суд. За 100 дней возможно было пройти этот путь а не вестись на «що вони не надавши і до сих пір конкретних звинувачень, завжди просились не приймати кардинальних рішень, мол почекайте ще трохи, то нічого страшного». Теперь вы видите «страшного» или «нічого страшного», но доказать ничего не можете — зря потерянное время (100дней).
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 19:09
#
Дякую за допомогу,реально наступного тижня йду в суд,бо діла з того не буде...
+
0
Toxa David
Toxa David
26 ноября 2020, 8:03
#
Теперь в суд рано. У вас просто не примут иск так как отсутствует оф.ответ банка на вашу претензию. Теперь вам необходимо грамотно составить оф.запрос в банк (со ссылкой на законы, обоснованием вашей позиции, фактами обращения и переписки в мыле, указать на нарушение сроков проверки и с требованием озвучить сроки окончания проверки и возврата денег) и получить оф.ответ из банка (может занять с пересылкой до 30 дней). А тогда с ответом банка можно и в суд (если ответ банка вас не устроит или к тому времени ситуация не разрешится).
+
0
Enji
Enji
26 ноября 2020, 16:34
#
Дякую за пораду,я й думав іти до юриста,бо в самого явно мало знань,щоби займатись такими речами.
+
+15
Enji
Enji
24 ноября 2020, 17:57
#
4.3.10. Відмовитися від встановлення (підтримання) договірних відносин (у тому числі шляхом розірвання
договірних відносин) чи проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно
високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику.
Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової
(фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (в тому
числі шляхом припинення ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати
інші заходи перестороги при наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську
діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативними актами Національного банку України, які
регулюють здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань
здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних
договорів України.
+
+15
Enji
Enji
24 ноября 2020, 17:57
#
Банк не встановлює ділові відносини (не провадить валютно-обмінні операції,
фінансові операції з банківськими металами, з готівковими коштами) з юридичними або фізичними
особами, які включені до Переліку осіб, пов'язаних із здійсненням терористичної діяльності або стосовно
яких застосовано міжнародні санкції. Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами
моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією
платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами
відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 90 календарних днів
+
+29
zig4free
zig4free
24 ноября 2020, 18:15
#
Интересно что надо было такого сделать, чтобы белому и пушистому заблокировали счета?
У монобанка +3миллиона клиентов, чего всем боятся надо?

П.с. имею оборот по карте по 100тыс грн в месяц. Оформлено несколько ПЧ, и есть депозиты в банке
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 11:33
#
Я не кажу що білий і пушистий,але наскільки мені відомо то нічого не порушив,а що зробив самому цікаво)))
+
0
zig4free
zig4free
25 ноября 2020, 14:00
#
Вот именно, раз мутными делишками занимаетесь, ССЗБ.
Не удивлюсь, что другие банки также начнут отказывать вам в обслуживании, банкам не нужны штрафы.
+
0
Enji
Enji
24 ноября 2020, 18:18
#
Мусив писати 2 повідомлення,щоб повністю скопіювати і вставити сюди пункт 4.3.10 Діючої редакції умов та правил monobank.Ви як експерт повинні її добре знати,а також прошу звернути увагу на терміни -  Відмовитися від встановлення (підтримання) договірних відносин (у тому числі шляхом розірвання
договірних відносин) чи проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику. Мені встановлено неприйнятно високий рівень ризику?
-Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової(фінансових) операції (операцій). Як я пропонував на самому початку,якщо якась з операцій викликає у вас підозру,зупиніть її(остання наприклад була переказ на мій рахунок у іншому банку),а ви заблокували всі мої рахунки
-Ви пишете(Точних термінів при цьому немає — ми надамо вам інформацію відразу як тільки закінчиться перевірка.),а пункт 4.3.10 нам пише ( Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією
платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 90 календарних днів.).Такими історіями мене годували і ваші колеги,та 90 днів пройшли,а в законах України вказані ще менші терміни і вам про це також повинно бути відомо.
+
0
Enji
Enji
24 ноября 2020, 18:21
#
Я знову ж таки нерозумію,якщо я такий поганий клієнт,ви за 90днів мали знайти цьому підтвердження і відмовити мені у співпраці,то чому ж ви мене так тримаєте?
+
0
zig4free
zig4free
25 ноября 2020, 0:54
#
Сами с собой ведете монолог?
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 11:34
#
В переписці з банком часто так буває
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 11:43
#
Я описав свої відносини з даним банком, щоби кому цікаво знали на що йдуть.Бути їх клієнтом чи ні, кожен вирішує за сам,являюсь їхнім клієнтом біля 2х років. Якщо ви вважаєте що вас це ніколи не торкнеться - це ваш вибір,я теж так вважав і не задавайте дурних запитаннь
+
0
zig4free
zig4free
25 ноября 2020, 14:00
#
Конечно, теперь любой порядочный банк откажет вам в обслуживании.

А те у кого все чисто, не о чем беспокоится.
+
+15
Upsing
Upsing
25 ноября 2020, 11:51
#
Криптой же занимаетесь ?
+
+15
zig4free
zig4free
25 ноября 2020, 13:58
#
И платит налоги...
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 15:32
#
Податки з зарплатні в мене знімають автоматом,а ви вже всі свої грішки назвали чи є ще?
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 15:30
#
Останній раз відповідаю на ваші дурниці,криптою не займаюсь, підприємницькою діяльністю не займаюсь,в мене зарплата на той час була в півтора рази більша за за заблоковані кошти,кредитів в них не брав,картою користувався як дебетовою (через низькі тарифи),депозити в них мав,повиводив.Це на мою думку і стало причиною блокування - вони більше не могли на мені заробляти,зловили трошки більшу суму на рахунку і заблокували.Причин не знаю так як в переписках вони називають тільки закони за якими діють і кажуть що йде перевірка...
+
+1
Upsing
Upsing
25 ноября 2020, 16:17
#
Деньги на карту как поступали? Кто-то переводил или через терминал закидывали, должна же быть какая-то логичная причина
+
+1
Toxa David
Toxa David
25 ноября 2020, 16:37
#
Причина всегда есть но о ней сознательно умалчивает банк или клиент банка. Верю в причинно-следственную связь между действием (бездействием) и неблагоприятным исходом.
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 19:30
#
Причина зараз є,мені потрібні ті гроші,які там зависли,до тепер я на них не мав ні часу ні потреби )))
+
0
Enji
Enji
25 ноября 2020, 19:24
#
В більшості з інших карт,я по суті заради цього і відкрив цю карту( в них ж на це 0%) мені так по роботі зручно,а тоді розраховвувався дома на дивані з підприємством і решта покупки в неті,онлайн перекази платежі.
Особливо коли через корону вдома сиділи.Для цього вони і почали цей проект щоб в чергах в каси не стояти,то за це отак поводитись - тупо,як на мене.Тоді вони мені точно не потрібні.
+
+1
Upsing
Upsing
26 ноября 2020, 9:48
#
«В більшості з інших карт» со своих банковских карт?
+
0
zig4free
zig4free
26 ноября 2020, 14:07
#
Переводы между своими картами, независимо от банка, под финмон не попадают.

А вот если постоянно получить переводы от 3их лиц, то финмон с большой вероятностью спросит «откуда деньги».
+
0
Enji
Enji
26 ноября 2020, 16:42
#
Багато з інших,якби мені заблокували конкретне поповнення і запитали звідки,я б міг пояснити (на той час точо,зараз не впевнений що всі 100%)та мені заблокували всі рахунки без за незвичну діяльність,а то був час строго карантину і я звичайно більше мучив телефон як зазвичай і що точно зробив не так незнаю (описував вище)
+
0
Upsing
Upsing
26 ноября 2020, 17:18
#
Думаю блок и-за того что вам приходили деньги на карту от разных отправителей ( вопрос сколько их было за месяц 20-100? и потом эти деньги отправлялись так же разным получателям, я прав?
+
0
Enji
Enji
26 ноября 2020, 18:56
#
Я тому і написав цей відгук,бо я рядовий хороший клієнт банку і по нормальному я просив і подавав заявки на те щоби мені обґрунтували в чому мене підозрюють і якщо би вони цінували своїх вкладників, вони могли би і без офіційних запитів сказати,мол так і так у вас незвична діяльність ми по закону такому то відправили надану вами інформацію в СУО,як тільки отримаємо відповідь вас повідомимо,а вони несуть всіляку маячню і якщо після 2х років співпраці вони роблять таке зі мною то я впевнений що я не один такий і там або погано навчений персонал,а керівництву всерівно а клієнтів вони утримують як мене,або в цього проекту є великі проблеми,які їм вдається поки що утримувати і я багато вивчив за ці дні,всім дякую за поради,але притримуюсь свого відгуку - оцінка їм 0 і гроші в них тримати не раджу,а кредити брати тим більше,бо як ця бульбашка лопне там спори важко буде вирішити,а оцінка на мінфіні в них явно завищена і її ставимо ми з вами...
+
0
zig4free
zig4free
27 ноября 2020, 0:24
#
Рядовой клиент банка не получает 20-100 переводов от 3их лиц на свою карту в месяц.

Переводы между своими картами не попадают под финмон.
+
0
Enji
Enji
27 ноября 2020, 8:18
#
Ха-ха-ха,якщо ви якийсь пільговик,який існує за рахунок платників податків і нічого з цим не робите крім ниття, що нічого не можете і всі погані (а з ваших коментарів так і виходить) то ви отримуєте 1 раз в місяць допомогу від держави,швиденько переводите її в готівку і витрачаєте,а в мене і більшості знайомих які хочуть жити нормально 50 це норма,а різних рухів по рахунку 300,адже в місяці в середньому 30 днів,і ви якщо порахуєте скільки разів ви за місяць маєте справу з грошима зрозумієте як помиляєтесь поосто такі як ви не використоввують можливості банківської системи і при цьому сплачують різні комісії та збори(які або вже включені в ціну або окремо),а такі як я користуються наприклад сплачуючи за каву з випиту при зустрічі з друзям картою,або оплачувати різні свої рахунки через додатки або сайти банків (з 0 комісіми ) і маючи справи з такими як ви ті гроші треба ще завести на рахунок в банку без комісії , хоча я думав людина з 100 тис.оборотом і депозитами має це знати і розуміти...
+
0
zig4free
zig4free
29 ноября 2020, 2:04
#
Да шо вы говорите, у меня карты открыты +8 банках.
Еще раз повторю, переводы между своими картами / счетами под фин мон не попадают.
+
0
Enji
Enji
26 ноября 2020, 18:36
#
Все в перемішку,частину я витрачав розраховвуючись в магажинах (заробив до речі 100грн.коли вивів з кешбеку,які вони також заблокували),поповнював мобільні без комісії собі і друзям,витрачав в інтернеті, переводив на свої інші рахунки(де можна було зняти готівку,особливо коли закінчувались депозити,так як не знав що буде далі з банківською системою),друзям знайомим переводив позичав,бо всі залишились без роботи і грошей,а кредити платити треба))),і таке інше... витрачав свої гроші.Вони спочатку попросили походження,скинув договори депозитів в їх банку,попросили офіційний дохід - скинув,сказали мало,скиньте щось що би показало що у вас за 3роки офіційно були такі гроші(це в нашій країні де люди ще не звикли до банків і гроші під подушкою),не став бавитись з маленькими сумами знайшов велику-скинув.Сказали дякуємо ми опрацюємо надану інформацію і надамо вам особисті ліміти і після цього все.Коли не запитаю що там - перевірка ще триває,ми вас повідомимо - в чому підозра шлють закони за якими працюють банки в Україні (ніби я хочу банк відкрити:))) )як і у відповіді від банку сюди,а я вчора переглядав ті ссилки які мені тут Toxa David скинув,то виходить що вони мене в терористи записали,якщо заблокували все)))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.4 39.8295
EUR 42.05 42.7204
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.4 39.8295
EUR 42.05 42.7204
Все курсы банка