КРАДІЖКА ГРОШЕЙ З КАРТКИ!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 24
Стрёмно как-то переходить по ссылке, но уж очень любопытно чем на том сайте промышляют. Знает кто-нибудь?)
- +
- +27
- Qwerty1999
- 5 октября 2020, 0:37
- #
А что там стрёмного…
Это известный в мире провайдер — торгует доменами, хостингом, облачным сервисом, вебсайтами, хостингом для Worlpress и прочими сопутствующими приблудами.
500 гривен — такой тариф продления существующего домена из зоны .com на этом ресурсе.
Какой-то умник продлевает домены и оплачивает прочие услуги с чужих карт, эмитированных Монобанком.
Ущерб в размере 500 гривен — это предельная сумма, при которой ещё не возбуждают уголовное дело по украинскому законодательству…
Это известный в мире провайдер — торгует доменами, хостингом, облачным сервисом, вебсайтами, хостингом для Worlpress и прочими сопутствующими приблудами.
500 гривен — такой тариф продления существующего домена из зоны .com на этом ресурсе.
Какой-то умник продлевает домены и оплачивает прочие услуги с чужих карт, эмитированных Монобанком.
Ущерб в размере 500 гривен — это предельная сумма, при которой ещё не возбуждают уголовное дело по украинскому законодательству…
Что мы можем наблюдать на данной картинке
https://pasteboard.co/JubhPq7.jpg
На данной картинке мы можем наблюдать форму оплаты сайта GoDaddy.
как мы видим форма включает кроме номера поля срока окончани, действия карты и код CVV.
Если ранее мы могли предположить что какой-то умник воспользовался номерами карт подруг, то теперь эта версия разбивается об expiry date и код.
Хотя надо признать что как недавно стало известно отдельные сайты выторговал себе право не валидировать дату и код используя для оплаты только номер, и GoDaddy может быть в их числе. Проверить это можно только экспериментально что я конечно же делать не буду.
https://pasteboard.co/JubhPq7.jpg
На данной картинке мы можем наблюдать форму оплаты сайта GoDaddy.
как мы видим форма включает кроме номера поля срока окончани, действия карты и код CVV.
Если ранее мы могли предположить что какой-то умник воспользовался номерами карт подруг, то теперь эта версия разбивается об expiry date и код.
Хотя надо признать что как недавно стало известно отдельные сайты выторговал себе право не валидировать дату и код используя для оплаты только номер, и GoDaddy может быть в их числе. Проверить это можно только экспериментально что я конечно же делать не буду.
Было бы очень интересно получить от банка расширенный комментарий относительно верификации данного платежа - проверялись ли все реквизиты карты и как подтверждался платеж.
Резюме. Или у подруг есть ушлый приятель который пользуясь из неинформированностью и неграмотностью пользуется данными их карт включая CVV, или опять же у подруг есть приятель или они вместе где-то светили номера своих монобанковских карт и кто-то ушлый использует их для оплаты хостинга пользуясь тем что GoDaddy выторговал себе право не валидировать данные карты.
И в первом и во втором случае вины банка нет, поскольку так работает карточная платежная система. Монобанк разве что может, глядя на эти и предыдущие кейсы отказаться от поддержки этой фичи и всегда требовать валидации карты.
В первом случае подруги неаккуратно пользуются картами, во втором их тоже не в чем упрекнуть так как делится номером карты в 2020 году - это нормально.
Вообще конечно фича оплаты без полной валидации очень спорная, особенно сейчас когда номер карты публичен, а не как ранее в 90-х.
И в первом и во втором случае вины банка нет, поскольку так работает карточная платежная система. Монобанк разве что может, глядя на эти и предыдущие кейсы отказаться от поддержки этой фичи и всегда требовать валидации карты.
В первом случае подруги неаккуратно пользуются картами, во втором их тоже не в чем упрекнуть так как делится номером карты в 2020 году - это нормально.
Вообще конечно фича оплаты без полной валидации очень спорная, особенно сейчас когда номер карты публичен, а не как ранее в 90-х.
- +
- +30
- Qwerty1999
- 5 октября 2020, 12:37
- #
Лично мне, например, очень интересно узнать — у владельца карты Монобанка
включена функция «Динамический CVC2» или все приблуды
по безопасности карты выключены по умолчанию.
Смею предположить, что «Динамический CVC2» у авторов этих и подобных им
отзывов выключен по умолчанию…
Но как это принято в нашем обществе,
всегда и во всём должен быть виноват только банк и никто более…
включена функция «Динамический CVC2» или все приблуды
по безопасности карты выключены по умолчанию.
Смею предположить, что «Динамический CVC2» у авторов этих и подобных им
отзывов выключен по умолчанию…
Но как это принято в нашем обществе,
всегда и во всём должен быть виноват только банк и никто более…
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 5 октября 2020, 16:29
- #
У мене Динамічний Свв включений вже дуже давно:) Тому не потрібно одразу міряти всіх користувачів однією міркою:) Я більше двох років була користувачем даного банку і завжди була задоволена функціями, новинками, додатком і обслуговуванням:) До вчорашнього вечора:)
І ще раз наголошу, що "Смею предположить, что «Динамический CVC2» у авторов этих и подобных им
отзывов выключен по умолчанию…" можна спочатку уточнити, а не говорити узагальнено за всіх:)
Хорошого дня!
І ще раз наголошу, що "Смею предположить, что «Динамический CVC2» у авторов этих и подобных им
отзывов выключен по умолчанию…" можна спочатку уточнити, а не говорити узагальнено за всіх:)
Хорошого дня!
Ишью должен включать всю необходимую информацию для воспроизведения бага. В том числе и «, а также у меня включен динамический CVV». Это очень экономит время при поиске причины проблемы.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 5 октября 2020, 17:27
- #
Yulia Voytovych
Списание без подтверждения частенько бывает при активной подписке на ту или иную услугу…
В истории ваших платежей уже были ранее проводившиеся платежи на этот ресурс, так может кто-то из вашего круга знакомых подписал вашу карту на оплату услуг на этом ресурсе — в таком случае, списание будет проиходить каждый раз без подтверждения.
Вы всегда можете уточнить у получателя денег в телефонном режиме — за что конкретно списаны деньги и узнать на предмет активации или деактивации подписки на эти услуги…
Списание без подтверждения частенько бывает при активной подписке на ту или иную услугу…
В истории ваших платежей уже были ранее проводившиеся платежи на этот ресурс, так может кто-то из вашего круга знакомых подписал вашу карту на оплату услуг на этом ресурсе — в таком случае, списание будет проиходить каждый раз без подтверждения.
Вы всегда можете уточнить у получателя денег в телефонном режиме — за что конкретно списаны деньги и узнать на предмет активации или деактивации подписки на эти услуги…
- +
- 0
- anatoliiukr
- 6 октября 2020, 14:58
- #
Динамический cvс не спасет в этом случае, он практически бесполезен
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 5 октября 2020, 16:26
- #
Платіж абсолютно ніяк мною не підтверджувався:) ні через смс, ні через додаток, і не використовувався плаваючий свв код, який у мене змінювався щогодини:)
Так задайте вопрос банку - как и когда был подтверждён октябрский платеж? Если подтверждения не было подавайте на диспут по списанию.
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 7 октября 2020, 13:59
- #
Банк мені нічого докладно не може пояснити за «свіжу» операцію, думаю, що на операцію за жовтень 2019 року я отримаю відповідь: «перевипустіть картку та зверніться в поліцію».
МОНО банк дійсно хороший банк, порівняно з іншими українськими банками, але всеодно, я хочу бути більше захищена. Я знайшла врішення своєї ситуації-не мати справу з даним банком, котрий в таких ситуаціях нічим не може мені допомогти! Ось і все.
Рішення ОСОБИСТО МОЄ і я АБСОЛЮТНО НІКОГО НЕ ЗАКЛИКАЮ РОБИТИ ТЕ САМЕ! (написала, щоб не зараз мене знову не звинувачували в тому, що я стверджую «у всьому винен банк»).
МОНО банк дійсно хороший банк, порівняно з іншими українськими банками, але всеодно, я хочу бути більше захищена. Я знайшла врішення своєї ситуації-не мати справу з даним банком, котрий в таких ситуаціях нічим не може мені допомогти! Ось і все.
Рішення ОСОБИСТО МОЄ і я АБСОЛЮТНО НІКОГО НЕ ЗАКЛИКАЮ РОБИТИ ТЕ САМЕ! (написала, щоб не зараз мене знову не звинувачували в тому, що я стверджую «у всьому винен банк»).
- +
- 0
- anatoliiukr
- 6 октября 2020, 14:59
- #
Если хоть раз ввели правильный cvc на их сайте, больше вводить его не надо, все платежи будут проходить автоматически, даже с динамическим cvc
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 7 октября 2020, 14:02
- #
Продублюю востаннє: я даним ресурсом НЕ користувалалсь.
Останній мій коментар: якщо вас все влаштовує- користуйтесь. Решта стосовно мене вже написано у всіх коментарях!
Тому бажаю всім всього лише найкращого і щоб з вами не траплялись такі казуси, як трапились зі мною:)
Останній мій коментар: якщо вас все влаштовує- користуйтесь. Решта стосовно мене вже написано у всіх коментарях!
Тому бажаю всім всього лише найкращого і щоб з вами не траплялись такі казуси, як трапились зі мною:)
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 5 октября 2020, 16:39
- #
Я переглянула операції за жовтень 2019 року, і там дійсно є операція на даний ресурс у сумі 124 грн. Припускаю, що на той час, живучи на території України і користуючись карткою вашого банку для всіх операції, я могла пропустити тоді такий малий платіж і не звернути на нього уваги.
Зараз чому побачила, тому що живучи за кордоном, я користувалась карткою кілька разів на місяць, що детально видно по моїх операціях. Тому я і побачила даний платіж.
Мене цікавить чому платіж пройшов абсолютно без мого підтвердження? Чому не потрібно було СВВ коду, який у мене встановлений динамічний?
І я ще раз наголошу! Я ДАНИМ РЕСУРСОМ НЕ КОРИСТУВАЛАСЬ! Як в банку неможливо анулювати операцію, котру я НЕ проводила?
Хоча напевно відповідь я отримаю стандартну: «Зверніться до поліції та перевипустіть картку».
Тому моя співпрацця з вами вже завершена:)
Всього хорошого!
Зараз чому побачила, тому що живучи за кордоном, я користувалась карткою кілька разів на місяць, що детально видно по моїх операціях. Тому я і побачила даний платіж.
Мене цікавить чому платіж пройшов абсолютно без мого підтвердження? Чому не потрібно було СВВ коду, який у мене встановлений динамічний?
І я ще раз наголошу! Я ДАНИМ РЕСУРСОМ НЕ КОРИСТУВАЛАСЬ! Як в банку неможливо анулювати операцію, котру я НЕ проводила?
Хоча напевно відповідь я отримаю стандартну: «Зверніться до поліції та перевипустіть картку».
Тому моя співпрацця з вами вже завершена:)
Всього хорошого!
Вот тут человек подробно расписал почему сайты и банки не проверяют данные карт в некоторых случаях — потому что сайт очень хочет продать и потому берёт на себя ответственность по схемам с мошеничеством в обмен на более простую процедуру покупки
https://dou.ua/forums/topic/31503/#1940619
https://dou.ua/forums/topic/31503/#1940619
Вы только что ответили на все вопросы: ранее в прошлом году списание было сайтом тоисть все данные карты уже были оставлены и соглашение было дано, следовательно списание по типу подписки не требует подтверждение самим сайтом. Вы заметили, но ничего не предприняли, а виноват банк
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 6 октября 2020, 3:25
- #
А ви вважаєте, що минулого року я б отримала іншу допомогу чи відповідь?:)
Знаєте, на мою думку, краще не мати нічого спільного з банком, котрий не може анулювати платіж, чи не може скасувати операцію або в крайньому випадку заморозити її до вияснення обставин. Такий вид шахрайства є і за кордоном, але тут таку операцію анульовують і повертають кошти, через що і звернулась по кваліфіковану допомогу до працівників банку! Але крім «зверніться в поліцію та перевипустіть картку», коли я разів мабуть десять протягом години писала, що я проживаю за кордоном, я нічого не отримала.
І стосовно сервісу - мої рахунки мали бути закриті 05.10.2020 року до 23:15, і напевно тут також з моєї вини вони не закриті? Чи можливо все ж таки халатність банку та працівників?:)
Якщо вас влаштовує такий сервіс-це ваше право, користуйтесь:) А я маю право на думку, котру я висловила вище!
Всього хорошого:)
Знаєте, на мою думку, краще не мати нічого спільного з банком, котрий не може анулювати платіж, чи не може скасувати операцію або в крайньому випадку заморозити її до вияснення обставин. Такий вид шахрайства є і за кордоном, але тут таку операцію анульовують і повертають кошти, через що і звернулась по кваліфіковану допомогу до працівників банку! Але крім «зверніться в поліцію та перевипустіть картку», коли я разів мабуть десять протягом години писала, що я проживаю за кордоном, я нічого не отримала.
І стосовно сервісу - мої рахунки мали бути закриті 05.10.2020 року до 23:15, і напевно тут також з моєї вини вони не закриті? Чи можливо все ж таки халатність банку та працівників?:)
Якщо вас влаштовує такий сервіс-це ваше право, користуйтесь:) А я маю право на думку, котру я висловила вище!
Всього хорошого:)
з банком, котрий не може анулювати платіж
Ни один банк в мире не может аннулировать проведенный платеж.
Ни один банк в мире не может аннулировать проведенный платеж.
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 6 октября 2020, 13:00
- #
Спочатку блокують до вияснення обставин, а потім - анульовують:)
- +
- 0
- Qwerty1999
- 6 октября 2020, 20:04
- #
Ну и почему вы не заблокировали ранее проведенный платёж сами — если пишите, что это так просто…
- +
- 0
- Yulia Voytovych
- 7 октября 2020, 13:52
- #
Прочитайте, будь ласка, уважніше.
Я писала, що це робить БАНК!
Самі подумайте: чи я б писала тут про це, якби могла анулювати чи заблокувати операцію?:)
Я думаю, що дану тему продовжувати немає сенсу , оскільки вже все написано вище нічого не змінилось, крім того, що банк до цього часу не закрив мені рахунки, які мали бути закриті 5.10.2020 року, зі слів і обіцянок працівників. Потім звісно обіцяли закрити до кінця доби 6.10.2020 року. Сьогодні знову писала-обіцяли, що сьогодні 7.10.2020 року будуть закриті. Очікую з нетерпінням:)
Написала дану інформацію для того, щоб висвітлити професіоналізм роботи банку та його працівників. Якщо ви на стороні банку-це ваше право і я його поважаю! Так само, як ви поважайте мою думку і не шукайте в моїх словах, якогось підступу чи того, що я скидаю всю вину лише на одну сторону:)
Ще раз всього хорошого:)
Я писала, що це робить БАНК!
Самі подумайте: чи я б писала тут про це, якби могла анулювати чи заблокувати операцію?:)
Я думаю, що дану тему продовжувати немає сенсу , оскільки вже все написано вище нічого не змінилось, крім того, що банк до цього часу не закрив мені рахунки, які мали бути закриті 5.10.2020 року, зі слів і обіцянок працівників. Потім звісно обіцяли закрити до кінця доби 6.10.2020 року. Сьогодні знову писала-обіцяли, що сьогодні 7.10.2020 року будуть закриті. Очікую з нетерпінням:)
Написала дану інформацію для того, щоб висвітлити професіоналізм роботи банку та його працівників. Якщо ви на стороні банку-це ваше право і я його поважаю! Так само, як ви поважайте мою думку і не шукайте в моїх словах, якогось підступу чи того, що я скидаю всю вину лише на одну сторону:)
Ще раз всього хорошого:)
- +
- 0
- Qwerty1999
- 7 октября 2020, 22:31
- #
"Я писала, що це робить БАНК!
Самі подумайте: чи я б писала тут про це, якби могла анулювати чи заблокувати операцію?:)"
Банк сам ничего за клиента не делал, не делает и делать не будет...
Для того, чтобы провести платёж - клиенту необходимо инициировать транзакцию.
Для того, что бы аннулировать платёж - опять же клиенту необходимо инициировать этот вопрос перед банком.
Вы возмутились непонятным списанием 04.10.2020 суммы 504,85 грн в адрес сайта https://ua.godaddy.com/
Затем по прошествии времени нашли ещё один аналогичный платёж, цитирую «Я переглянула операції за жовтень 2019 року, і там дійсно є операція на даний ресурс у сумі 124 грн.»
А ведь могли бы и более конкретно указать дату списания в октябре 2019 года.
Я рекомендую потратить ещё немного времени и пролистать историю платежей, особенно обратив внимание на октябрь 2018 года и октябрь 2017 года (если во время бета-тестирования вы оформляли карту Монобанка) на предмет поиска аналогичных транзакций в адрес этого-же сайта.
Смею предположить, что и в октябре 2018 возможно сможете найти аналогичный платёж на тот же интернет-ресурс но на другую сумму.
Повторяемость платежа один раз в год в адрес одного и того же ресурса говорит о регистрации подписки на оплату одного из сервисов этого интернет-ресурса.
А кто конкретно из ваших «хороших» знакомых смог проделать такие махинации с вашей БПК - это ваша личная проблема.
Самі подумайте: чи я б писала тут про це, якби могла анулювати чи заблокувати операцію?:)"
Банк сам ничего за клиента не делал, не делает и делать не будет...
Для того, чтобы провести платёж - клиенту необходимо инициировать транзакцию.
Для того, что бы аннулировать платёж - опять же клиенту необходимо инициировать этот вопрос перед банком.
Вы возмутились непонятным списанием 04.10.2020 суммы 504,85 грн в адрес сайта https://ua.godaddy.com/
Затем по прошествии времени нашли ещё один аналогичный платёж, цитирую «Я переглянула операції за жовтень 2019 року, і там дійсно є операція на даний ресурс у сумі 124 грн.»
А ведь могли бы и более конкретно указать дату списания в октябре 2019 года.
Я рекомендую потратить ещё немного времени и пролистать историю платежей, особенно обратив внимание на октябрь 2018 года и октябрь 2017 года (если во время бета-тестирования вы оформляли карту Монобанка) на предмет поиска аналогичных транзакций в адрес этого-же сайта.
Смею предположить, что и в октябре 2018 возможно сможете найти аналогичный платёж на тот же интернет-ресурс но на другую сумму.
Повторяемость платежа один раз в год в адрес одного и того же ресурса говорит о регистрации подписки на оплату одного из сервисов этого интернет-ресурса.
А кто конкретно из ваших «хороших» знакомых смог проделать такие махинации с вашей БПК - это ваша личная проблема.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Все курсы банка |
На сьогодні 4 жовтня 2020 року, я проживаю на територї Польщі. 25 вересні 2020 року, я захотіла змінити свій контактний номер телефону з українського на польський, про що повідомила через час у Viber працівників банку. Мені люб«язно допомогли це зробити через відео-дзвінок на Viber.
Сьогодні 4 жовтня 2020 року о 20:29, мені приходить сповіщення, просписання 504,85 грн, як ви думаєте для кого? ПРАВИЛЬНО! Для https://ua.godaddy.com/.
Працівники банку, з якими я зараз спілкуюсь, лише співчувають, та рекомендують мені, як особі, котра проживає за кордоном звернутись до поліції та перевипустити картку:) Якщо б це було можливо телепатично, ну ок, хоча б через інтернет, я б це зробила.
А наразі, вони лише співчувають, пояснюють, що щодня працюють над безпекою своєї системи. А от що я думаю: ЯКБИ ПРАЦЮВАЛИ, ТАКІ ВИПАДКИ, ТИМ БІЛЬШЕ З ОДЖНОГО І ТОГО Ж САЙТУ НЕ ПОВТОРЮВАЛИ- А ТАК ТО ЦЕ ЛИШЕ БАЛАКАНИНА, ХАЛАТНІСТЬ, БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ, ТА НА МОЮ ДУМКУ, СПІВПРАЦЦЯ З ШАХРАЯМИ, бо якщо б банку був ДІЙСНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ У ВИРІШЕННІ ДАНОЇ СИТУАЦІЇ, ТО Б ЦЯ СИТУАЦІЯ НЕ ПОВТОРИЛАСЬ ЗІ МНОЮ, ОСКІЛЬКИ МІЖ ВИПАДКОМ ПОДРУГИ І МОЇМ МИНУЛО 8 МІСЯЦІ!!!!!!!!!!!!1
Рік назад у вас була проведена така сама операція, але на іншу суму.
Швидше за все тоді була оформлена підписка, яка продовжується через рік.
Цю інформацію ви можете перевірити у виписці за жовтень 2019 року.
Також, радимо перевірити вашу електронну адресу, адже дуже часто про продовження підписки надсилаються листи на пошту.
Для повернення коштів радимо звернутися до підтримки GoDaddy.