Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Після одного року активного користування монобанком отриманий негативний досвід

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
VitaliyShtykov 7 апреля 2020, 12:50
Я, Штиков Віталій являюсь активним користувачем монобанку
http://joxi.ru/GrqWQ14Ukqxe92, за рік я використав 227046 грн, за цей період картка завжди була в «пільговом періоді » і монобанк нічого не заробляв на мені, але 1.04.2020 у них зявилась така можливість і за 6 годин мені було нароховано 2068 грн. на всі звернення і предоставленні фактичні дані банк не бере в розгляд і не намагаеться бути кліенторіентированим для своїх активних користувачів.
І так весь негативний досвід котрий я получив з данної ситуації і як все було.
Спешу я намагався перенести дату обовязкового платежу на період карантину, щоб не ризикувати відвідувати громадське місце, так як у мене двое дітей віком до 5 років, а але отримав погрозу, що ми спортим вашу кредитку історію.
31.03 я прийшов до відділення ТАСкомбанку(лише 1 в Чернігові) щоб без відсоткив внести на свою картку монобанку 51400 грн, але відділення було закрите із-за COVID 19, через банкомат сумму 51400 грн грошима по 100 і 200 грн потрібно поповнювати більше 5 годин, так як банкоман бере по одній купюрі і не спершого разу. Керуючись надзвичайной ситуаціей в Україні я вирішив зробити поповнення наступного дня. Ось підтвердження
http://joxi.ru/p270lWQUWYD8pA
Після списання відсотків я написав 1.04 в підтримку монобанку щоб вирішити цю ситуацію на що отримав спершу ось таку відповідь
http://joxi.ru/KAx3Zn4f1j6Yy2, я попросив максимально лояльно, але відповідь ви самі бачите, співробітик навіть не намагався розібратись в ситуації. Далі я запросив офіційну електронну адресу, написав на info@monobank.com.ua, відповіді і досі немає.
А зараз вони сказали що це ваша вина і що вони не несуть ніякої відповідальності за роботу їх партнерів, але якщо ви захочите поповнити картку монобанка, то це ви зможете робити тільки через партнерів, або через термінали Приват банка.
Головні мінуси монобанка
1. Не кліенторіентована підтримка
2. Немає можливості вести офіційну комунікацію із-за відсутності відділень і електронної адреси
3. Всю вину перекладують на своїх партнерів, а весь монобанк створен лише з партнерських программ, тобто кошти і картки у них від Universal bank, офф лайн відділення (каси) ТАСкомбанк, банкомати для поповнення Приват банк
4. Невиконують постанови уряду по COVID 19, на запит змістити дату поповнення, погрошують спортити кредитку історію

Буду вдячний за юридичну консультацію, а також готовий поділитись своїм негативним досвідом у ЗМІ
@vitaliyshtykov
monobank
Ответ банка
8 апреля 2020, 18:22
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація.
Дійсно законодавством введені карантинні заходи з метою протидії поширенню коронавируса. При цьому звертаємо вашу увагу, що скасовані тільки нарахування штрафних санкцій та пені. У період карантину відсотки за користування кредитним лімітом нараховуються в штатному режимі. Пільговий режим обслуговування, або ж «кредитні канікули», — це не списання боргів, а відстрочка сплати боргу і відсотків для позичальників, фінансовий стан яких погіршився.

Банки продовжують нараховувати відсотки за користування кредитами. Адже паралельно робота банку проходить в штатному режимі — працюють карти, проводяться платежі, нараховуються та виплачуються відсотки по депозитах. Тобто, поки діє карантин, відсотки нараховуються, але оплатити ви їх можете після завершення карантину.

Комментарии - 9

+
+53
JareJare
JareJare
7 апреля 2020, 13:16
#
Банк может не насчитывать пеню и штрафы в указанный период, однако, никто не отменял текущего обслуживания кредита и уж тем более каких-то заморозок, переносов контрольных дат и прочего, если это не предусмотрено Договором. И конечно же платить нужно всегда и всё в последний день.
+
+53
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
7 апреля 2020, 18:02
#
Интересно чем мать 2х детей возрастом до 5 лет руководствовалась собирая пачку купюр номиналом по 100-200грн на сумму 51тыс грн, во время карантина? Всем людям давно известно, что деньги это основной переносчик заразы!?

При этом заботясь об финансовом благополучии оттягивала платеж на последний день?
И при этом не поинтересовалась, будет ли отделение открыто?

Во всем этом конечно виноват банк!
+
0
Anrey12
Anrey12
9 апреля 2020, 13:00
#
Уточнение-он совсем не мать им, а рачительный отец, который не в состоянии мелкие купюры поменять на крупные или пополнить с карты другого банка...-))
+
0
Італій .
Італій .
7 апреля 2020, 21:20
#
Тянешь до последнего дня, ожидаемо попадаешь на какие-то внезапные проблемы. И если обычно проблемы это медленное прохождение банковского перевода который вместо часов вдруг идет дни, то тут все честно и банк упрекнуть не в чем.
+
+8
Andrey Koretsky
Andrey Koretsky
8 апреля 2020, 0:56
#
Позвони еще раз в поддержку монобанка и дави на то, что ты постоянный клиент и у тебя никогда не было просрочек. И напомни еще раз, что не смог внести деньги только из-за того, что отделение не работало. Основной аргумент - уйдешь в другой банк, им это очень невыгодно. Если пойдут в отказ - закрой там счет и найди другое место
+
0
Jokets
Jokets
8 апреля 2020, 16:01
#
Фигасе аргумент, тоисть автор не прав но ещё и давить
+
+23
Zhmunya
Zhmunya
8 апреля 2020, 7:24
#
Зачем было копить всю сумму и отлаживать на последний день погашение? Неужели так тяжело по мере поступления пополнять карту?
ТС вы предъявляете претензии банку по поводу проблем, которые сами себе и создали.
Каналов пополнения карты куча — с карты другого банка, терминалы Ibox, платеж по реквизитам, но вы выбрали тот, который не позволяет вам это сделать — интересно почему?
+
0
Італій .
Італій .
8 апреля 2020, 8:20
#
Пройдусь по выводам.


2. Немає можливості вести офіційну комунікацію із-за відсутності відділень і електронної адреси

Есть три канала общения: бот в телеграме и вайбере, телефон.

4. Невиконують постанови уряду по COVID 19, на запит змістити дату поповнення, погрошують спортити кредитку історію

Постановление не требует от банков менять условия оплаты кредитов, он лишь запрещает начислять штрафы помимо сумм которые клиент должен заплатить по кредиту. В данной истории никакого штрафа доначисленно не было, все суммы как при обычном пользовании кредитом.
+
0
Італій .
Італій .
8 апреля 2020, 8:22
#
Ошибочка.

Постановление => закон
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Після одного року активного користування монобанком отриманий негативний досвід