Тех. підтримка жахлива...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Так як CVV код змінюється автоматично, я здійснив декілька невдалих спроб оплати, потім в додатку прийшло сповіщення, що кількість спроб перевищена. Написав в ТП, мені пів години крутили голову про те шо то проблема в браузері, терба міняти браузер і без цього нічого не получиться навіть якшо іншу картку, інша картка запрацювала без проблем, дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні. Як би там не було навіть в тому місці де він писав що для іншої карти також необхідно чистити кеш / міняти браузер — вже помилка, бо інша карта привязалась без проблем. http://prntscr.com/rt2nt2
Ответ банка
monobankua
5 апреля 2020, 9:51
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками та виправитися. Написали вам в особисті повідомлення, для уточнення контактних даних
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 7
- +
- +41
- Сергей Руденко
- 4 апреля 2020, 23:48
- #
Ребята просто супер работают.не пишите ерунду,
у меня при переводе с альфы на моно повисли 50000 т за два часа ребята все нашли
у меня при переводе с альфы на моно повисли 50000 т за два часа ребята все нашли
Та нормальна в них підтримка.
Так, буває...проскакують заготовлені фрази, але в основному включають думалку.
Хочете живого спілкування? то не пишіть у месенджері, а зателефонуйте. Уникнете бота.
Так, буває...проскакують заготовлені фрази, але в основному включають думалку.
Хочете живого спілкування? то не пишіть у месенджері, а зателефонуйте. Уникнете бота.
А что в ответе поддержки не так?
дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні
Ты же сам пишешь что ввел неверный CSC.
дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні
Ты же сам пишешь что ввел неверный CSC.
Так в тому й то справа що в додатку вистрибує - перевищений ліміт, пишу в підтримку вони мені годину розповідають шо треба міняти браузер і читсити кеш... Навіть якщо іншу карту моно вбивати - всерівно треба кеш чистити чи міняти браузер. Я нічого не чистив і не міняв - інша карта без пробелм запрацювала. То все таки проблема в не в кеші і не вбраузері, то навіщо байки людям розповідати по 10 разів одне і теж, забирати купу часу, якшо сам некомпетентний менеджер.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.4852 |
EUR | 44.85 | 45.4401 |
Все курсы банка |