Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Цьому не навчить Техпідтримка! Поможи собі сам.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
cutsak 29 февраля 2020, 12:09
Доброго дня усім клієнтам!
Вирішив і я поділитися своїм гірким досвідом «співпраці» із Монобанк. Насправді він не настільки «гіркий», можливо, як більшість «стандартних» проблем, про які щоденно розповідають тут невдоволені і деколи«ошукані» клієнти. Проте я сподіваюсь, що багатьом людям стане в пригоді прочитане. Тому і намагатимусь бути об'єктивним.
Отож…
Користувався послугами Монобанк до лютого всього близько 4-х місяців і був приємно здивований деякими «смачними фішками» продукту та в цілому був задоволений практично на 100% і навіть почав подумувати про перехід на Монобанк повністю і використання його в якості єдиного і основного, відмовившись від Приват. «Юзаючи» в середньому по своїй чорній карті 5-7 тис. грн./місяць отримав навіть перший кредитних ліміт і ліміт на розстрочку, що навіть здивувало і «примусило» ознайомитись і з цим видом послуг. І тут починається мій «хоррор»…
Чесно кажучи ніякої реальної необхідності в розстрочці в мене і не було, виключно цікавість і бажання максимально більше дізнатись про Монобанк. В першу чергу прошу звернути увагу представників Банку на опис послуги а саме на «1-й спосіб отримати розстрочку» і його пункти 1,2. Хтось може почати мене тролити, сказавши, що там все грамотно описано) Проте із опису складається враження, що замовивши переведення наступної витрати у розстрочку встановивши там значення 1000 грн. будь-яка наступна витрата понад 1000 грн. і в межах доступного ліміт буде повністю переведена у розстрочку (принаймні саме так там і написано) Тобто вказуючи сумму наприклад більше 1000 грн. ми лише встановлюємо нижній поріг (витрати починаючи з якого мінімального значення будуть переведені у розстрочку) Насправді це працює не так( Жодного слова про те, що різниця фактичної витрати і замовленної сумму буде знята з вашого основного рахунку і навіть за відсутності особистих коштів сервіс «ОВЕРДРАФТОМ» (в моїй історії мабуть ключове слово) спише кредитні кошти. Для розуміння — основні і найбільші мої фінансові операції пов'язані із сервісом eBay та PayPal. Все інше — комуналка, переводи, розрахунки в магазинах — мізерна доля і практично не важлива для мене складова. І ось, коли з'явилась необхідність здійснити чергову свою покупку на eBay, я вирішив протестувати розстрочку у всій ії красі (знав-би прикуп — жив-би в Сочі). Оплату треба було робити терміново (останній лот) тому наперед замовляю сумму розстрочки 1000 грн. і оформаляю покупку за реквізитами картки (прив'язувати напряму до PayPal на той момент не став через поспіх). Результат: при вартості товару у 1200+ грн. розстрочку було оформлено рівно на 1000 грн., а 200+ грн. тим самим овердрафтом і з рошифруванням «PayPal*Visa*eBay переказ на картку» списано з кредитного ліміту. Все б нічого — та після цієї покупки PayPal заблокував використання моєї картки (як потім вияснилось «з міркувань безпеки»). Що такого підозрілого у цій операції побачив eBay на пару з PayPal я можу лише припускати. Скоріше всього винуватцями стали відсутність на той момент особистих коштів і той самий злощасний овердрафт. Проте надалі, навіть уже особисті кошти я більше використовувати через PayPal не міг (ні добавити картку до PayPal аккаунта напряму ні оплатити за реквізитами картки не вдавалось) Щоб було зрозуміло: я користуюся PayPal і eBay з 2013-го року і маю 170+ позитивних фідбеків, жив за цей час в різних країнах і користувався різними банками (в тому числі і українськими) і жодного натяку на подібну проблему не було. Можливо повезло або просто так склалося. Тому, коли звернувшись до Техпідтримки і отримавши від них стандартне «з нашого боку все добре, шуруйте туди, де вам помилки видає», я сильно обурився. Як виявилося пізніше дівчата з Техпідтримки і справді не могли знати в чому корінь цієї проблеми( Виносив їм мозок майже весь день, і тролив і (прошу вибачення за це) десь навіть хамив — все стерпіли і були максимально ввічливі, але і допомогти не змогли абсолютно нічим, ніяких порад окрім «їдьте собі в Америку» (трішки знущаюсь зарас з них ;)))) не було. А коли я задав питання, що робити клієнту, коли трапляються нестандартні проблеми, і в тих випадках коли звичайний коло-центр безсилий, куди дзвонити чи звертатись — то виявилось, що більше нікуди. І на телефонні дзвінки і на всі мессенджери відповідає один і той самий відділ(((. Тобто, якщо питання не описано у стандартному «faq» коло-центру чи на якихось загально-доступних інтернет-сервісах (форумах), звідки ті ж самі оператори черпають свої відповіді — то таке питання ви можете вирішити лише самотужки!!! Враховуючи, що за день змінилося у переписці з десяток операторів і жодний не зміг навіть припустити про можливі причини блокування моєї картки PayPal'ом, наважуюсь припустити, що я або унікальний клієнт (і це десь може навіть радує), або просто у Монобанку наглухо відсутня систематизація нестандартних проблем і тим паче жодного індивідуального підходу. Я не вірю в свою унікальність, тому впевнений, що такі проблеми не одиночні і тим паче не унікальні. Просто мабуть, лише такий впертий і противний юзер як я вирішив розібратись самотужки, та ще й написати тут ціле оповідання для інших. На перший погляд мені можна легко заперечити, сказавши, що маєш проблему з іноземним сервісом — звертайся туди, а не мороч голову нашій Техпідтримці, і вони абсолютно коректно посилали мене в Америку)))
А тепер, хто має досвід вирішення проблем за допомогою переписки із Підтримкою eBay чи PayPal (наскільки це може бути довготривало і тяжко), мене зрозуміють і погодяться, що легше буде забити на Монобанк і їх картку і використати інший Банк. Але для мене це питання стало принциповим! Я впевнений, що сотні і тисячі клієнтів, просто забили і змінили Банк в такому випадку, коли Кол-центр не надходить відповіді у «довіднику». А тепер максимально коротко про вирішення проблеми…
Після звернення до eBay стало чітко зрозуміло, що всі питання виключно до PayPal (триває друга доба розслідування) :)Пишу туди, через добу відповідь, що з метою безпеки запити щодо блокування карток чи рахунків ітд не проводяться за допомогою листування, будь-ласка дзвоніть до нас (Ірландія) в робочі години))) А тепер достатньо для того, щоб 9 з 10 на моєму місті просто б заблокували свою картку і забули про Монобанк назавжди? Думаю так. Мало хто захоче дзвонити в Ірландію і щось там з кимось вияснити. А тепер лайф-хак для учасників: подзвонити можно недорого через Скайп, а якщо ти вперше користуєшся дзвінками на мобільні і стаціонарні закордон, то перший місяць шляхом не складних маніпуляцій можна отримати на халяву, головне потім не забути «відписатись», щоб не знімало гроші з картки. Як результат — подзвонив у Підтримку PayPal (повезло, що в школі улюбленим предметом колись була англійська), пояснив ситуацію, в режимі онлайн за допомогою оператора добавив горе-картку в свій аккаунт. Одразу перевірив і здійснив наступну покупку. Пройшло успішно. Після зайшов у додадоток і навіть зміг перевести цю покупку у розстрочку. Рекомендував би людям намагатися перевести оплату в розстрочку як в цьому випадку вже по факту купівлі. Проте декілька днів тому вияснилось, що наприклад покупку на OLX-доставка в 1000 грн. я не можу перевести в розстрочку, ба більше того у додатку і доставка і покупка проходять як оплата через сервіс «UAPAY» (аналогічно PayPal, лише український), але відправити собі квитанцію за доставку я можу, а за покупку в 1000 грн. — ні!!! Ну і апогеєм цього всього стало те, що підтримка знову не змогла пояснити в чому різниця між оплатою на картку за допомогою PayPal і UAPAY і чому таку витрату на іноземному ресурсі перевести в розстрочку я зміг, а аналогічну операцію на укр. ринку ні ((( Цитую відповідь: «Розумію ваше бажання користуватися послугою розстрочка максимально вигідно для себе. При цьому, банк може деяким Клієнтам пропонувати користуватися послугою розстрочка по інших типам витрат. Ви можете переводити в „Розстрочку“ ті витрати під якими є кнопка „Перевести в розстрочку“. Тобто лише Монобанк мені вирішує де і які „кнопки“ і при яких обставинах я зможу „натискати“
А тепер мораль: жодних претензій до Підтримки Монобанку я не маю, бо розумію, що „риба гниє з голови“. Це проблема вищої ланки керівництва, а саме повна відсутність систематизації нестандартних питань та бажання хоч трішки та іноді підходити до клієнта індивідуально.
Мені дуже подобається Монобанк, і я навіть надалі рекомендую його знайомим. Проте тепер я вже сумніваюсь, чи стану я використовувати його, як основний банківський продукт. Об'єктивно можна б було поставити 4 зірки, але лише 2… Можливо вдасться хоч якось привернути увагу на такі, для декого надзвичайно критичні, питання. Сподіваюсь був корисним і хоч хтось тепер знатиме як „розблокувати свою картку“. Ваш бізнес у Ваших руках, шановні;)
Дякую за увагу.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 февраля 2020, 18:16
Нам дійсно шкода, що сталася подібного роду ситуація.
Наші співробітники при консультації відштовхуються від інформації по картці клієнта. Також, ми можемо проконсультувати клієнта більш детально, спираючись на особистий досвід, і запропонувати те чи інше розв'язання питання, якщо воно не відноситься до внутрішніх процесів банку.
Ми ні в якому разі не виправдовуємося, можливо треба було більше уточнити інформації саме по даному випадку.
Дуже дякуємо вам, що ви вказали нам на це, будемо розвиватися і далі.

З приводу оформлення розстрочки. Щоб оформити розстрочку, потрібно лише подати заявку в додатку — просто вводите суму, яка вам необхідна, від 1 000 грн. І обираєте зручний термін погашення від 3-х до 24-х місяців.
Тобто мінімальна сума оформлення розстрочки 1 000грн, максимальна сума залежить від вашого ліміту на розстрочку.

В розстрочку не оформляються грошові перекази і зняття готівки, оплата страховки, покупка цінних паперів, покупка і продаж іноземної валюти, квазі-кеш; покупка дорожніх чеків. Також в розстрочку не оформляються оплати на АЗС і СТО, в готелях і мотелях, транзакції по азартних ігор.

Комментарии - 4

+
+27
Італій .
Італій .
29 февраля 2020, 13:29
#
Прочитал и нифига не понял.

В рассрочку можно перевести только существующую операцию. Переводится она целиком если влазит в лимит рассрочки. При этом сама сумма оплаты сразу же возвращается на карту полностью и первая выплата в рамках рассрочки будет аж через месяц.

При чем тут кредитный лимит, о каком разделении суммы речь?
+
0
Andriy76
Andriy76
29 февраля 2020, 19:36
#
Если честно так до конца ничего и не понял. Возможно ошибаюсь, но к PayPal вроде можно привязать только карту Привата.
+
+12
R Юрий
R Юрий
29 февраля 2020, 22:35
#
Я и Альфа-банк привязывал. Но весь текст особо не понял. Все эти зарубежные платежные системы имею свои нюансы в пользовании, а тем более те ,которые не хотят работать в Украине.
+
0
Jokets
Jokets
1 марта 2020, 22:10
#
Вообщем я понял лишь одно, что вы звонили и морочили голову сотрудникам банка( сами понимали это) хотя со стороны банка проблем не было. Пользовалась безнаказанностью положением клиента моно, к тому же ещё пользуетесь халявой другими сервисами( Скайп, как вы сказали успеть отписаться в чем я сомневаюсь) Слишком уже люди наглыми стали и безнаказанными
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Цьому не навчить Техпідтримка! Поможи собі сам.