як закрити картку яку тільки відкрив?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 44
Читаешь некоторые отзывы. Диву даешься. Элементарная безграмотность и растерянность от этого.
А для чего служба поддержки?
Звоните на 0800205205 Абсолютно бесплатно.
Поясняете ситуацию.
И вам адекватные сотрудники быстро и просто пояснят как это сделать.
Я думаю все будет происходить так.
Звоните. Желаю закрыть карту.
Карта должна быть обнулена.
В течении по моему 45 дней. (во всех банках идет закрытие долго, может в каком то быстрее но не суть.) карта будет закрыта.
При желании можно получить справку о закрытии либо в электронном виде либо на новую почту справку с мокрой печатью.
Причем доставка справки равно как и сама справка абсолютно бесплатна.
Монобанк не крысит на платных поддержках, справках и даже доставках справки клиенту и это еще один огромный ему плюс.
По моему все происходит так.
Более подробную инфу уверен можно получить в поддержке по телефону, что я написал выше.
Все настолько элементарно, что просто диву даюсь автору.
А для чего служба поддержки?
Звоните на 0800205205 Абсолютно бесплатно.
Поясняете ситуацию.
И вам адекватные сотрудники быстро и просто пояснят как это сделать.
Я думаю все будет происходить так.
Звоните. Желаю закрыть карту.
Карта должна быть обнулена.
В течении по моему 45 дней. (во всех банках идет закрытие долго, может в каком то быстрее но не суть.) карта будет закрыта.
При желании можно получить справку о закрытии либо в электронном виде либо на новую почту справку с мокрой печатью.
Причем доставка справки равно как и сама справка абсолютно бесплатна.
Монобанк не крысит на платных поддержках, справках и даже доставках справки клиенту и это еще один огромный ему плюс.
По моему все происходит так.
Более подробную инфу уверен можно получить в поддержке по телефону, что я написал выше.
Все настолько элементарно, что просто диву даюсь автору.
Автор даже свой вопрос не смог сформулировать.
- +
- +5
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 13:28
- #
Читай заголовок, там питання
- +
- +29
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 10:04
- #
Автору даже лень прочитать ответ банка чуть ниже на подобную ситуацию.
Ответ банка 10 сентября 2019, 19:11
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Карта действительно закрывается в течении 3 дней. Счёт в банке закрывается спустя 45 дней, данная информация указана в условиях и правилах банка.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати
блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку.
Ответ банка 10 сентября 2019, 19:11
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Карта действительно закрывается в течении 3 дней. Счёт в банке закрывается спустя 45 дней, данная информация указана в условиях и правилах банка.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати
блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку.
- +
- +5
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 13:33
- #
Мені вистачило відгуків інших клієнтів, а не ваші липові )))
і взагалі вчить українську
і взагалі вчить українську
- +
- +28
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 14:54
- #
Не зрозумів, що тобі не подобається в моїй українській мові ? Або в моїй англійській чи німецькій? Якщо дуже хочеш можемо размовляти грецькою. Слово «ступор» хоч і має латинське походження в українській мові вживається в край рідко в медичних цілях. Більш вживаним є слово закляк, зацепенів. Слово «ступор» більш поширене в російській мові. Тому прошу в розмові не вживати медичні терміни та русизми.
- +
- +13
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 15:13
- #
Автору навіть ліньки прочитати відповідь банку на подібну ситуацію трохи нижче:
Відповідь банку (цитата) : 10 сентября 2019, 19:11
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Карта действительно закрывается в течении 3 дней. Счёт в банке закрывается спустя 45 дней, данная информация указана в условиях и правилах банка.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати
блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку. Можливо так клієнт хоть щось зрозуміє та позбавиться лінощів.
Відповідь банку (цитата) : 10 сентября 2019, 19:11
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Карта действительно закрывается в течении 3 дней. Счёт в банке закрывается спустя 45 дней, данная информация указана в условиях и правилах банка.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати
блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку. Можливо так клієнт хоть щось зрозуміє та позбавиться лінощів.
- +
- +5
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 13:27
- #
По перше питання було державною мовою, так що відповідь бажаю також почути українською, по-друге, яке з двох слів «закрити картку» не зрозуміло? в мене було одне бажання назавжди закріпити нульовий кредит, але банк відповів що не може такого гарантувати !?!?!, тому ризик отримати борги є, а беручи до уваги що це ті ж самі шахраї котрі розробляли аферу з «карткою універсальною», тому довіряти їм свої гроші я не буду, і пояснювати нічого не хочу, чомусь відкрити рахунок можна по фото документів а закрити так ні??? вони вважають що отримавши картку я заключив з ними кредитний договір!!!! і це мене не влаштовує, бо порушує мої права, я вже мав досвід з приватом.
і ще, рішення великої палати верховного суду України від 8 липня цього року, де ясно вказано що анкета-заява та правила та умови надання послуг не є кредитним договором і не може бути борговим зобов'язанням . тому у всіх є великий шанс виграти справу якщо вас зроблять боржником.
я ж не маю ніякого бажання працювати з шахраями і довіряти їм власні кошти, тому хочу закрити рахунок і мати на це юридичний документ, що чомусь викликає ступор в службі підтримки
і ще, рішення великої палати верховного суду України від 8 липня цього року, де ясно вказано що анкета-заява та правила та умови надання послуг не є кредитним договором і не може бути борговим зобов'язанням . тому у всіх є великий шанс виграти справу якщо вас зроблять боржником.
я ж не маю ніякого бажання працювати з шахраями і довіряти їм власні кошти, тому хочу закрити рахунок і мати на це юридичний документ, що чомусь викликає ступор в службі підтримки
> беручи до уваги що це ті ж самі шахраї котрі розробляли аферу з «карткою універсальною»
Не понятно зачем вообще было открывать карточку в банке о котором наперёд думаешь что он мошенник. Вопрос риторический.
> і мати на це юридичний документ
Цікаво, а як має виглядати такий документ? Договір про закриття рахунку? Так таких договорів не існує в природі. Єдине, що як мені здається, може надати банк — це «справку» про відсутність боргів на окрему дату.
Не понятно зачем вообще было открывать карточку в банке о котором наперёд думаешь что он мошенник. Вопрос риторический.
> і мати на це юридичний документ
Цікаво, а як має виглядати такий документ? Договір про закриття рахунку? Так таких договорів не існує в природі. Єдине, що як мені здається, може надати банк — це «справку» про відсутність боргів на окрему дату.
- +
- +11
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 15:56
- #
Так, бо борги можуть виникнути при такому відношені до клієнтів, бо є не тільки проплачені коментатори, а справжні, хто мав справу з шахраями монобанку, тому ретельно все вивчивши я прийняв рішення не мати з ними справи, але виявилось що закрити картку дуже важко)))) бо контора не має офісів, але є якийсь боти(інакше не назвати) котрим треба знову пояснювати ситуацію.
> Так, бо борги можуть виникнути при такому відношені до клієнтів
Якщо не користуватись кредитним лімітом — не можуть. Якщо складно втриматись від користування то можна встановити його равним 0.
> хто мав справу з шахраями монобанку
Мабуть таки повторю, вже не як риторичне питання. Якщо ти наперед знав що це банк шахраїв — нащо відкривав там рахунок і отримував картку?
> тому ретельно все вивчивши я прийняв рішення не мати з ними справи
На додачу до попереднього питання ще одне. Якщо так, то звідки в тебе картка Монобанку?
> контора не має офісів
Я не розумію як доросла людина може відкрити рахунок в Монобанку і при цьому не знати що банк немає офісів. Це крім сайту та реклами повторюється в повідомленнях яких показує застосунок під час реєстрації. Ти ж володієш українською, тому повинен був це прочитати до того як не тільки отримав картку, а до того як взагалі надсилав документи до банку.
Якщо не користуватись кредитним лімітом — не можуть. Якщо складно втриматись від користування то можна встановити його равним 0.
> хто мав справу з шахраями монобанку
Мабуть таки повторю, вже не як риторичне питання. Якщо ти наперед знав що це банк шахраїв — нащо відкривав там рахунок і отримував картку?
> тому ретельно все вивчивши я прийняв рішення не мати з ними справи
На додачу до попереднього питання ще одне. Якщо так, то звідки в тебе картка Монобанку?
> контора не має офісів
Я не розумію як доросла людина може відкрити рахунок в Монобанку і при цьому не знати що банк немає офісів. Це крім сайту та реклами повторюється в повідомленнях яких показує застосунок під час реєстрації. Ти ж володієш українською, тому повинен був це прочитати до того як не тільки отримав картку, а до того як взагалі надсилав документи до банку.
- +
- +1
- Kuzja Pravosek
- 15 сентября 2019, 12:45
- #
Реклама да, обіцяли прості розрахунки а виявилось що взяв кредит, як вони казали, ви ж підписали договір? хоча це була тільки анкета-заява на отримання картки, але потім виявляється що це кредитний договір (п2 та п3)!!! тому вважаю що це шахраї, вже відома історія як за роки з копійок набігають штрафи у приват банку. А те що я не одразу розібрався, на це і розрахована реклама, спочатку всі пишуть який класний банк, інші коменти на інших сайтах, і побачив їх коли почав ретельно розбиратись після відповіді що мені не можуть гарантувати нульовий кредитний ліміт))) Розмовляв з другом який живе в сша, він в шоці від такого обслуговання, і одразу сказав що тут щось нечисто
- +
- +1
- Kuzja Pravosek
- 15 сентября 2019, 12:49
- #
Афера не вдалась і тому ви тут починаєте розбірати мою поведінку?)))) чому я відмовився?
- +
- +6
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 16:17
- #
Ні, ви брешете, ніякої інформації отримати не можливо, переводять на інших, ті обіцяють розібратися і пропонують чекати відповідь, хоча спочатку я просив зафіксувати нульовий кредит по картці, але мені відповіли що не можуть цього гарантувати, як це? я вже мав досвід коли в приватбанку на карті виникали якісь борги та великі штрафи на невідомо звідки заборгованості!!! тому щоб потім не витрачати час на суди хочу одразу це припинити
- +
- +28
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 15:32
- #
«тому хочу закрити рахунок і мати на це юридичний документ» - не вірно по змісту побудоване речення , не потрібно мати юридичний документ для виконання дії (закриття рахунку). Вам потрібен юридичний документ який би підтвердив виконання дії, тому українською це має звучати так: «тому хочу закрити рахунок та отримати документ про закриття рахунку завірений печаткою». Вчіть українську мову.
Не в курсі, що любий офіційний документ може вважатись «юридичним»… Якого *** чіплятись до слів? Ви самі собі не набридли — тошнотіки???
- +
- 0
- Toxa David
- 17 сентября 2019, 13:12
- #
Якщо не зрозуміли прочтіть ще раз. Питання було не до слова «юридичним» а до «не вірно по змісту побудоване речення» і до знання української мови « і взагалі вчить українську».
- +
- +1
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 15:57
- #
Те і малось на увазі, і не вам мене вчити
- +
- +28
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 16:05
- #
Оце ви маєте рацію, ось вам і відповідь на ваше Kuzja Pravosek 14 сентября 2019, 13:33 «...і взагалі вчить українську» — цитую: «… і не вам мене вчити» Toxa David
Вообще смешно получается.
Тут есть куча отзывов где народ жалуется что Монобанк не открывает им кредитную линию сразу после открытия счёта. Некоторым даже после активного года использования карты (с их слов конечно) - всё равно не открывает. Некоторым открывает, но потом анулирует. И их недовольство хотя бы можно понять.
Но приходит какой-то кузя и обвиняет банк в том что он ему открыл кредитную линию, а следовательно хочет загнать его в долги. На почве этой фантазии обвиняет банк в мошеничестве и требует от банка бумажку не предусмотренную ни законом о банках, ни просто гражданским кодексом - бумажку о том что счёт в банке закрыт.
Тут есть куча отзывов где народ жалуется что Монобанк не открывает им кредитную линию сразу после открытия счёта. Некоторым даже после активного года использования карты (с их слов конечно) - всё равно не открывает. Некоторым открывает, но потом анулирует. И их недовольство хотя бы можно понять.
Но приходит какой-то кузя и обвиняет банк в том что он ему открыл кредитную линию, а следовательно хочет загнать его в долги. На почве этой фантазии обвиняет банк в мошеничестве и требует от банка бумажку не предусмотренную ни законом о банках, ни просто гражданским кодексом - бумажку о том что счёт в банке закрыт.
- +
- 0
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 16:30
- #
Тяжело общаться с человеком который сам не знает что хочет. Зачем открывал карту? — не понятно. Неужели не ознакомился на сайте с правилами банка или не видел фамилии разработчика проекта монобанк. Зато сейчас кузя определился — хочет закрыть счет и карточку и навсегда забыть об этом банке. Необходимо помочь. :-)
Но больше меня удивил Віталій когда начал общаться на украинском (уважуха). Мне то легче — я из Житомира.
Воли́нська губе́рнія (рос. Волынская губерния) — адміністративно-територіальні одиниці Російської імперії (1792–1917), Російської республіки, УНР, Української Держави (1918) та Української СРР(1919–1925). Розташовувалася на землях історичної Волині (територія сучасних Рівненської, Волинської, більшої частини Житомирської областей, а також північних частинах Тернопільської та Хмельницької областей (у північно-західній частині Української Держави, південно-західній частині колишньої імперії).
Протягом 1792–1795 років називалася Засла́вська губе́рнія(рос. Изяславская губерния). Адміністративними центрами губернії були міста Заслав (1792–1795), Новоград-Волинський (1795–1804), Житомир(1804–1925).
Но больше меня удивил Віталій когда начал общаться на украинском (уважуха). Мне то легче — я из Житомира.
Воли́нська губе́рнія (рос. Волынская губерния) — адміністративно-територіальні одиниці Російської імперії (1792–1917), Російської республіки, УНР, Української Держави (1918) та Української СРР(1919–1925). Розташовувалася на землях історичної Волині (територія сучасних Рівненської, Волинської, більшої частини Житомирської областей, а також північних частинах Тернопільської та Хмельницької областей (у північно-західній частині Української Держави, південно-західній частині колишньої імперії).
Протягом 1792–1795 років називалася Засла́вська губе́рнія(рос. Изяславская губерния). Адміністративними центрами губернії були міста Заслав (1792–1795), Новоград-Волинський (1795–1804), Житомир(1804–1925).
Піду до Дубілета та попитаю чи не збирається він мені додати 100 баксів до окладу проплаченого-бота-на-мінфіні — за те що володію українською :D
До слова про Житомир: в мене один з батьків народився неподалік від Бердичева.
До слова про Житомир: в мене один з батьків народився неподалік від Бердичева.
- +
- +28
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 17:06
- #
А меня в боты. Я тоже в боты хочу. :-) А если без шуток то надеюсь
Kuzja Pravosek — corsww, Віталій, и я Toxa David помогли вам в решении вашего вопроса (извините) у вирішенні вашого питання. Все інше залежить від вас і монобанку. Без образ.
Kuzja Pravosek — corsww, Віталій, и я Toxa David помогли вам в решении вашего вопроса (извините) у вирішенні вашого питання. Все інше залежить від вас і монобанку. Без образ.
- +
- +5
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 23:56
- #
Я відкрив карку по запрошенню друга, бо мені була потрібна картка для офіційної допомоги пораненим бійцям, але після спілкування з вами і почитав кілька відгуків в інтернеті, вирішив не мати справи з монобанком, бо гроші приходять не тільки від українців а від наших діаспор, і я не бажав щоб виникали проблеми бо це здоров'я та життя моїх побратимів. Це протези, ліки і різні залізяки, які коштують немало і оплатити їх треба вчасно. Тому я просив щоб не було ніяких кредитних лімітів, і мене вразила відповідь що мені не можуть цього гарантувати, хоч сьогодні нарешті коли я вимагаю закриття картки, мені почали обіцяти не підвищувати автоматично ліміт. тому я прошу закрити рахунок і надати довідку що я нічого не винен банку, що тут вас не влаштовує? чи мої вимоги незаконні?
Віталій
«Піду до Дубілета та попитаю чи не збирається він мені додати 100 баксів...» - пізно. Дубілет вже у Моно не при ділах. Але можемо разом сходити до Гороховського чи Рогальського - мене вже давно в боти Моно записували. А ще в боти Альфи і ПУМБа. А також в Укрзалізницю та у співвласники мережі терміналів «Easy Pay». І ніде за мою українську не доплачували... : (( . А я так старався... : ). Зрештою, мені простіше, я ж львів`янин...
«Піду до Дубілета та попитаю чи не збирається він мені додати 100 баксів...» - пізно. Дубілет вже у Моно не при ділах. Але можемо разом сходити до Гороховського чи Рогальського - мене вже давно в боти Моно записували. А ще в боти Альфи і ПУМБа. А також в Укрзалізницю та у співвласники мережі терміналів «Easy Pay». І ніде за мою українську не доплачували... : (( . А я так старався... : ). Зрештою, мені простіше, я ж львів`янин...
Дубілет зараз зайнятий. Краще до свого куратора зверніться...
Так Дубилет и есть мой куратор. Кому как тебе не знать об этом.
- +
- +13
- Toxa David
- 17 сентября 2019, 13:16
- #
Якщо хочеш дати пораду — порадь вислухаємо. Якщо настрій поганий — піди поспи і все пройде.
- +
- 0
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 16:54
- #
Ну уважуха уважухой но просьба о выдаче документа о закрытии счета в монобанке не без почвенна :существовании Ст. 545 ЦКУ Цивільний кодекс України (ЦКУ) в останній чинній редакції від 16 січня 2003 року.
Стаття 545. Підтвердження виконання зобов'язання
1. Прийнявши виконання зобов'язання, кредитор повинен на вимогу боржника видати йому розписку про одержання виконання частково або в повному обсязі.
или более свежее:
Стаття 545. Підтвердження виконання зобов'язання
1. Прийнявши виконання зобов'язання, кредитор повинен на вимогу боржника видати йому розписку про одержання виконання частково або в повному обсязі.
или более свежее:
- +
- 0
- Kuzja Pravosek
- 14 сентября 2019, 23:57
- #
+
- +
- +13
- Toxa David
- 14 сентября 2019, 16:55
- #
Затверджено Постанова Правління Національного банку України 23.03.2009 N 158
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 квітня 2009 р.за N 321/16337
Зміни до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах
13.4. Доповнити главу новим пунктом 20.6 такого змісту:
"20.6. Банк за наявності коштів на поточному рахунку, який закривається на підставі заяви клієнта, здійснює завершальні операції за рахунком [з виконання платіжних вимог на примусове списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою, перерахування залишку коштів згідно з дорученням клієнта тощо].
Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після проведення останньої операції за цим рахунком день. Якщо на поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в операційний час банку, то датою закриття поточного рахунку є день отримання банком цієї заяви.
У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви, дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного оформлення рахунку.
У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку".
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 квітня 2009 р.за N 321/16337
Зміни до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах
13.4. Доповнити главу новим пунктом 20.6 такого змісту:
"20.6. Банк за наявності коштів на поточному рахунку, який закривається на підставі заяви клієнта, здійснює завершальні операції за рахунком [з виконання платіжних вимог на примусове списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою, перерахування залишку коштів згідно з дорученням клієнта тощо].
Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після проведення останньої операції за цим рахунком день. Якщо на поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в операційний час банку, то датою закриття поточного рахунку є день отримання банком цієї заяви.
У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви, дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного оформлення рахунку.
У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку".
- +
- 0
- Kuzja Pravosek
- 15 сентября 2019, 0:01
- #
Тільки цікаво куди подати заяву, якщо банк не має відділень?
Відповідь очевидна: туди ж куди ти подавав заяву про відкриття рахунку.
Стій, так ти ж її вже подав про що сам написав.
Стій, так ти ж її вже подав про що сам написав.
- +
- 0
- Kuzja Pravosek
- 15 сентября 2019, 12:03
- #
Та ні, смс прийшло, заберіть картку, але потім виявляється я беру кредит дивись вище я описав це, я тільки з приватом з цього приводу розібрався, а тут ті ж самі пироги
Тобто ти не розумієш що кредит та кредитна лінія це не те саме?
- +
- 0
- Toxa David
- 15 сентября 2019, 19:33
- #
Програмне забезпечення для обох банків розробляла одна і та сама людина (або під керівництвом однієї людини) тому і не дивно що там і тут ті ж самі пироги. Тільки моно розрахованний для смартфону. А для закриття картки (хоч це ви робите даремно, бо кредитні лінії є в усіх картках різних банків) зробіть як рекомендує corsww 14 сентября 2019, 6:28 та зачекайте 45 днів, а потім на свій емейл закажіть довідку про закриття рахунку або зверніться в любе відділення Універсал банку за довідкою.
«зверніться в любе відділення» - пригадався Ющенко зі своїм суржиком.
Любе - був такий муз. гурт. Українською - будь-яке.
Любе - був такий муз. гурт. Українською - будь-яке.
- +
- 0
- Toxa David
- 17 сентября 2019, 15:46
- #
Дякую
- +
- +13
- Toxa David
- 15 сентября 2019, 19:51
- #
Https://www.monobank.com.ua/umovy
10. Заключні положення
10.4. Сторони, керуючись чинним законодавством України, дійшли згоди щодо закриття поточного рахунку та розірвання Договору здійснюється у наступному порядку, а саме:
10.4.1 Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін. Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку заяви про розірвання Договору.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку.
10. Заключні положення
10.4. Сторони, керуючись чинним законодавством України, дійшли згоди щодо закриття поточного рахунку та розірвання Договору здійснюється у наступному порядку, а саме:
10.4.1 Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін. Розірвання Договору за ініціативою Клієнта здійснюється шляхом подання до Банку заяви про розірвання Договору.
10.4.4. Сторони погодилися, що Банк закриває всі рахунки відкриті відповідно до умов Договору, а Договір вважається розірваним з дати закінчення 45–денного календарного строку, що рахується з дати блокування платіжної картки(–ок), за умови повного погашення заборгованості Клієнта перед Банком та відсутності залишку коштів на рахунку.
- +
- 0
- Kuzja Pravosek
- 15 сентября 2019, 23:13
- #
Дякую за пораду
Автор под каким банком нам ждать след. ваш отзыв о плохом банке?насколько понял ПБ уже был, теперь моно? Кто след? Если все банки такие ужасные просите деньги голубем отправлять
Там все сложно.
Человек получает карты даже не пытаясь прочитать условия по ним. Затем что то случайно обнаруживает, а обнаружить случайно можно на любой карте если не читаешь условия. НЕ, говорит. Нам не надо. И начинает выносить мозг всем окружающим лепя не к месту каких то раненых побратимов, хорошо если не на голову и прочую чушь. Типа ми герои тама а вы тут нам пива не доливаете.
Здесь всем по барабану как автор использует карту если он не нарушает при этом законы страны. Хоть в благородных целях, хоть проституток по вызову оплачивает. Но судя по активности автора в написании бреда (никого не слушаю пишу что в голову пришло) да, скоро услышим думаю про очередной банк.
Человек получает карты даже не пытаясь прочитать условия по ним. Затем что то случайно обнаруживает, а обнаружить случайно можно на любой карте если не читаешь условия. НЕ, говорит. Нам не надо. И начинает выносить мозг всем окружающим лепя не к месту каких то раненых побратимов, хорошо если не на голову и прочую чушь. Типа ми герои тама а вы тут нам пива не доливаете.
Здесь всем по барабану как автор использует карту если он не нарушает при этом законы страны. Хоть в благородных целях, хоть проституток по вызову оплачивает. Но судя по активности автора в написании бреда (никого не слушаю пишу что в голову пришло) да, скоро услышим думаю про очередной банк.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.71 | 42.1799 |
EUR | 43.3 | 44.0296 |
Все курсы банка |
Написав вам в особистому повідомленні, будь ласка, дайте відповідь на нього.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.