×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Блокировка оплаты в интернет магазинах которая работает
Хотел бы отметить защиту в монобанке.
1. cvс2 код который можно установить на изменение каждый час
2. лимит на интернет оплаты, который блокирует покупку с любого сайта. К примеру в «привате» такой лимит не работает на покупки с алиэкспреса.
3. возможность временно держать деньги в «банке» а не на карте. В «привате» такой услуги уже нету
4. Заблокированую карту можно пополнять, а когда нужно оплатить то можно быстро разблокировать.
В «авале» время разблокировка карты 2 часа.
Комментарии (4)
+25% за подвійну конвертацію
Шахраї та й годі.
Комментарии (3)
Кредит
Разом з тим, хочемо звернути вашу увагу, що не буває зайвим мати «гроші про запас».
Не користуєтеся кредитним лімітом — нічого не платите.
Якщо вам терміново знадобляться гроші, то вони є у вас.
При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку: Головне меню — свайп вліво — Змінити кредитний ліміт, вказавши необхідну суму ліміту.
Після зниження, банк більше не буде централізовано підвищувати ліміт без вашого відома.
Комментарии (17)
Огромные очереди в отделение
Например, в отделениях других банков, где я забирал валютные депозиты (райфаззен, а-банк, кредо, укргаз)обычные очереди без какой-то паники
На поточний момент, крім Універсал Банку, можна отримувати валюту в А-Банку за наявності суми в касі
Сподіваємось на ваше розуміння у цей нелегкий час. Бережіть себе!
Комментарии (7)
Банк мошенник
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (8)
Замймаються рейдерством і кредитуються за гроші клієнтів
ЦЕ жах ні в якому разі не співпрацюйте з цим банком!!!
Зараз ще триває перевірка
Ми зв'яжемося з вами як тільки будуть нові дані
Комментарии (25)
Специалисты на точках продаж предоставляют фальшивую информацию
Для перевірки інформації, написали вам в особисті повідомлення
Написать комментарий
Складність отримання $ готівки
Коли оформлював депозит, розраховував отримати готівку в А-банку. Тепер цю можливість для всієї західної України відмінили (нема пунктів видачі/банків партнерів ніде, окрім Львову)
До найближчого відділення Універсал банку у Львові їхати 200 кілометрів (без перебільшення).
Поганий відгук за те, що заробивши (37.45 мінус курс купівлі у НБУ) на кожному депозитному доларі, не додумалися за 3 місяця підготуватися з логістикою для забезпечення наявності готівкової валюти. Це погано зроблена робота, і це потрібно виправити.
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Для перевірки замовлень у відділення банка-партнера, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (37)
Валютный депозит не отдают
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Колеги зробили нове замовлення в банк партнер для отримання валюти, зв'яжемося з вами як буде інформація
Комментарии (7)
Не выдают наличные доллары с депозита
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Нова заявка на замовлення суми у роботі, зв'яжемося з вами як буде інформація
Дякуємо за розуміння та терпіння
Комментарии (2)
Нав’язування послуг
Розумію що цю послугу нав’язують в розрахунку на те, що людина проігнорує/забуде/не дуже уважно до цього віднесеться і в якийсь час, можливо, витратить гроші з кредитного ліміту. А це заробіток банку.
Але мені не зрозуміло чому мені пропонують послугу, ЯКУ Я НЕ ЗАМОВЛЯВ? Адже на це є пряма заборона.
Такий підхід в будь-яких умовах вважаю абсолютно неприйнятним.
Разом з тим, хочемо звернути вашу увагу, що не буває зайвим мати «гроші про запас».
Не користуєтеся кредитним лімітом — нічого не платите.
Якщо вам терміново знадобляться гроші, то вони є у вас.
При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку:
Головне меню — свайп вліво — Налаштування лімітів — Знизити ліміт на карту. Ліміт буде знижений протягом декількох хвилин.
Комментарии (7)
Звонят с Монобанка по чужим задолженностям
Комментарии (6)
Позитивний відгук
Комментарии (1)
Моно-банк не выплачивает валютные допозиты!
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Заявка на замовлення суми у роботі, зв'яжемося з вами як буде інформація
Дякуємо за розуміння та терпіння
Комментарии (11)
Не рекомендую відкривати карту в моно банк
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank», а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати!
При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримала на пропозицію підтвердити свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення…
В результаті заблокована карта таким методом була в мене, ще в мого батька так само заблокували карту і від знайомих чула що теж такі випадки в багатьох були …залишок з рахунку службою підтримку був звісно повернутий.
…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а від тебе блокують карту без конкретних пояснень
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (12)
Удержание денег
Но Моно Банк присылает уведомление о том что ваш платеж на проверки банком, это занять может до 24 часов. Им абсолютно все равно какие были планы у человека, отправитель, отправляет, теряет большой процент по Вестерн Юнион только для того чтобы я быстрее получил деньги. Но Банк удерживает незаконно. При получение Вестерн Юнион вы можете получить перевод на третий день и если Банк по считает нужным. Сейчас война в Украине, боевые действия.Возможно человеку нужно уехать, возможно человеку нужно пойти в магазин купить продуктов пока нет сирены и т. п. На все вопросы, отвечают ожидайте, как только деньги поступят мы уведомим вас.Это при каждом получение Вестерн Юнион всегда проблемы у банка такие. Я понял сегодня была последняя транзакция по этому банку с переводами.Не рекомендую.
Написать комментарий
Переказ доллара
Оскільки на сьогодні НБУ ввів заборону на купівлю валюти, кошти автоматично зараховуються лише на гривневу картку.
При переказі в додатку є попередження про зарахування у гривні
Скрін з додатку: https://prnt.sc/Y-JtzQitP0cW
Комментарии (7)
Дурна система
Звернувся в підтримку амазону з питання повернення коштів. Сказали, що вони без відправлення товару ніяких коштів не отримують, гроші заморожує банк.
В підтримці моно мені відповіли, що так, все вірно, гроші утримані банком до вимоги магазину. І навіть якщо я надав їм всі скріншоти про скасоване замовлення, всю переписку з підтримкою, всі виписки, якийсь Settlement Verification Code, який, як стверджують в амазоні мав би допомогти зняти заморозку, то все одно гроші треба чекати 12 днів.
Чи може я в економіці не розбираюсь, чи лижі не їдуть, але для чого розрахована ця система і чому ніяк не можна вирішити питання я не розумію. І як вберегти себе від подібного також.
Будемо сидіти без світла, без акумулятора і без грошей, дякую.
Крім цієї ситуації ніяких проблем з банком не мав, і, сподіваюся, не буду.
Комментарии (4)
monobank скатился до уровня дна.
«monobank, [11/17/2022 4:54 PM]
На даний момент сума за вашою карткою знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує ТТ/у якому зареєстрована ТТ (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу картку на 12 день.
monobank, [11/17/2022 4:55 PM]
Різниця сум через подвійну конвертацію не повертається :("
То-есть списания нет, но денег с моего счета они всё равно получат. Я не поддерживаю кидал и мошенников, в каждом банке просят у них вести ФОП счет — вы что думаете я буду это терпеть? С***дили 158 грн на ровном месте? Потеряли клиента с крупнымы оборотами. Молодцы.
P. S. «Резерв» денег с депозита больше чем за месяц — это тоже жесть.
Торгова точка виставляє рахунок у гривні для вашої зручності. Безпосередньо списати суму в гривні з гривневої картки немає можливості, оскільки торгова точка — закордонна, тому оплата відбувається шляхом конвертації гривня-долар-гривня.
Тому у деяких інтернет-магазинах оплата проходить через подвійну конвертацію. У таких випадках з вашої картки може списатися сума більша, ніж показує магазин у момент оплатити.
Ви можете дозволити проводити платежі з подвійною конвертацією або відключити цю функцію, тоді наступного разу такий платіж здійснити не вдасться.
Для цього в головному вікні потрібно зробити свайп вліво і трохи нижче вибрати «Налаштувати подвійну конвертацію»
Також ми розглядаємо кожне питання індивідуально. За вашим питанням колеги передали запит. Зв'яжемося з вами як буде інформація
Комментарии (2)
Банкомат Райффайзен банк не видав готівку
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
Далі банк — еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Спочатку суми (після спроби зняття) були в резерві, тому ми рекомендували очікувати повернення.
Оскільки ми отримали запит на взаєморозрахунок та суми вже були списані, то банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Ми сформували документи на повернення коштів і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося
Комментарии (20)