Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

monobank горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
lrgolyk
lrgolyk
30 марта 2022, 15:14
Добрий день!
Оформила заяву на одержання 6500 грн.
Заявка прийнята, але вже більше 14 днів статус не змінюється.
Коли очікувати отримання допомоги?
Дякую!
monobank
Ответ банка
30 марта 2022, 21:18
Для уточнення, написали вам в особисті повідомлення
Figgigv
Figgigv
29 марта 2022, 22:49
И
Оформила 6500грн дней 14 назад на карту е-підтримка, до сих пор нет, что делать?
monobank
Ответ банка
30 марта 2022, 21:16
Написали в личные сообщения
AlexanderSe
AlexanderSe
29 марта 2022, 20:02
Олександр
Хотілось би запитати, чи можливо якось повторно стати клієнтом банку якщо в минулому мені відмовили у обслуговуванні?
monobank
Ответ банка
30 марта 2022, 21:14
Для уточнення, написали вам в особисті повідомлення
Intolmacheva
Инна Валериевна Толмачева Толмачева
29 марта 2022, 19:04
Инна Валериевна Толмачева, Харьков
Доброго дня!
Підкажіть будь ласко, як отримати гроші від родича із Канади.
Прошлого разу була змога отримати гроші через Western Union на картку Монобанк.
Я живу у Харкові всі банковські відділення зачинені.
Однак після получення переказа банк написав таку відповідь:
Попробуйте, пожалуйста, сейчас получить перевод, мы со своей убрали ограничения на 1 перевод
Трудность возникает из-за того, что ранее была получена информация от МВС или ДМС о том, что в их базах числится документ
Так как сейчас данные ресурсы не работают, у нас отсутствует возможность проверить и актуализировать информацию :(
На будущее рекомендуем использовать переводы MONEY GRAM или RIA, так как при их зачислении не происходит проверка документа на актуальность
— Банк Канади не працює с MONEY GRAM або RIA, тільки Western Union та PayPal.
Допоможіть в вирішинні цього питання.
monobank
Ответ банка
29 марта 2022, 19:19
Можна отримати кошти за допомогою PayPal, в цьому місяці реалізували таку можливість
dracheva
dracheva
29 марта 2022, 14:55
Добрий день. Я подала заявку на отримання 6500. Досі не має. В чому питання?
monobank
Ответ банка
29 марта 2022, 19:18
Доброго дня
Написали вам в особистому повідомленні
skabpetro83
skabpetro83
29 марта 2022, 9:03
Доброго дня, подав заявку 09.03.2022 на отримання допомоги 6500, а кошти досі не нараховані, (картка для коштів е-підтримки відкрилась в Дії автоматично), в чому проблема?
monobank
Ответ банка
29 марта 2022, 12:31
Доброго дня
Написали вам в особистому повідомленні
valintort80
Валентина Конопацька
26 марта 2022, 21:52
Валентина
Добрий вечір!
Чоловік видалив карту є підтримка, подав за яку на допомогу 6500 грн, як відновити картку?
monobank
Ответ банка
27 марта 2022, 21:38
Написали вам d особисті повідомлення
monobank2022
monobank2022
26 марта 2022, 15:29
Руслан
Доброго дня, зареєструвався на дебутову карту але не забрав її, того що хочу кредитну карту з кредитним лімітом.То я зможу пізніше зареєструватись на кредитну карту?
monobank
Ответ банка
26 марта 2022, 18:09
Написали вам особисті повідомлення
Realler
Realler
26 марта 2022, 12:36
Доброго дня, шановні, в монобанку а мене відкрита карта і вже давно, але сталася халепа у вашому банку — я ( може більше вже ) місяць назад витратив через віртуальну катрку 1000 грн на білети для родини, так тоді три неділі назад я подав у дію на допомогу на 6500грн і виявив, що в мене перестав працювати додаток на телефоні я звернувся до вашої технічної служби, обговорювали, перевстановлювали с техніками, нічого вони так і не змогли вирішити але вияснили що я користуватись навіть наявною карткою теж не можу, на віртуальній карті лежить кошти якими я теж скористатись не можу!!! Майже Кожного дня мені співробітники монобанку кажуть що проблему вирішують якнайшвидше, але Шановні я з техніками пройшов всі перевірки і лиця і паспорту і індифікаційного коду, Терпіння вже вривається -мені потрібні мої власні кошти з віртуальної картки ( не можете технічно вирішити проблему — переведіть мої 6500грн на будь яку картку іншого банку ( хоч і Приватбанку ) і Дайте мені у письмовому форматі чітку відповідь, це обов'язково — з яких причин я не можу користуватись своїми коштами, яка технічна із зазначенням проблема і коли, якого числа, місяця, року, вона буде вирішена — ще раз нагадую, що ви можете зробити перерахування з моєї віртуальної карти моно на карту чи приватну чи востоку, а тоді вже вирішуйте поломки у вашому монобанку.
monobank
Ответ банка
26 марта 2022, 18:09
Доброго дня
Передали колегам ваш запит на офіційну відповідь.
dragonfly35
dragonfly35
26 марта 2022, 2:54
Здравствуйте. Удалила карту е-пiдримка после использования 1000 грн.
Подала заявку на помощь в 6500 грн.
Будет открыта новая для получения средств?
Спасибо за ответ
monobank
Ответ банка
26 марта 2022, 18:03
Написали вам в личные сообщения, для проверки данных
OlegBrenko
OlegBrenko
25 марта 2022, 12:25
Олег Бренько, Днепр
Добрый день!
При оформлении пенсии через Дию требуется справка об открытии счета в банке. Где и как получить ее в Моно?
SwetLana2022
SwetLana2022
25 марта 2022, 12:02
Светлана, Харьков
Как узнать о зачислении 6500 на карту Monobank?
monobank
Ответ банка
25 марта 2022, 15:25
Вам поступит уведомление в приложение моно
Также, средства будут отображаться на карте єПідтримка
ckurtol
Cергей Скуртол
24 марта 2022, 12:20
Cергей, Черноморск, Одесская область
Через monobank оформил «Дію», в карточке плательщика налогов неправильно отображен номер РНОКПП, как изменить и сделать правильно?
Спасибо.
monobank
Ответ банка
24 марта 2022, 17:13
Написали вам в личном сообщении
Soleil87
Soleil87
24 марта 2022, 11:14
Добрий день.
Отримала 6500 від держави на карту е підтримка, як ці кошти перевести на свою основну чорну карту?
В меню карти е-підтримка відсутній переказ як такий зовсім.
monobank
Ответ банка
24 марта 2022, 17:10
Доброго дня
Оновіть, будь ласка, мобільний додаток до останньої версії й буде можливість здійснити переказ на іншу картку
TolikCode
TolikCode
23 марта 2022, 22:49
Доброго дня, як перевести кошти з картки е підтримка 6500грн на основну (чорну)? в меню картки пункта переводу коштів взагалі немає
monobank
Ответ банка
24 марта 2022, 17:10
Доброго дня
Оновіть, будь ласка, мобільний додаток до останньої версії й буде можливість здійснити переказ на іншу картку
0979258258
0979258258
23 марта 2022, 14:36
Подавали заявку на 6500 ще 9 березня, досі грошей немає
monobank
Ответ банка
23 марта 2022, 21:12
При подачі заявки повідомляється про термін 10 робочих днів.
Бачимо ваше питання вже вирішено
Denisdub
Денис Дубовик
23 марта 2022, 8:24
Добрый день, зашли деньги 6500 грн как перевести на основную(чёрную карту) пишет не активно, хотя деньги на карте епидтримка есть?
monobank
Ответ банка
23 марта 2022, 21:18
Добрый вечер. Написали вам в личные сообщения
Yuliya06
Yuliya06
23 марта 2022, 7:42
Добрый день! Получил 6500 тисяч, как перевести на основную карту?
monobank
Ответ банка
23 марта 2022, 21:09
Добрый день
Через пункт — Перевести на карту
ViolettaY
ViolettaY
22 марта 2022, 18:09
Violetta
Добрый день. Получила 6500 грн поддержки. Но не дает перекинуть с карты поддержки на карту белую или другого банка. Можно узнать почему? Согласно программы можно эти деньги перекинуть и снять любыми способами. Спасибо!
monobank
Ответ банка
22 марта 2022, 20:25
Для проверки данных, написали вам в личные сообщения
sashokb
sashokb
22 марта 2022, 14:48
Здрастуйте!
Для оформлення карты онлайн не работает селфи фото, пишет что не видно меня, хотя освещение при этом идеальное а фото не снимает, как быть?
monobank
Ответ банка
22 марта 2022, 20:56
Здрастуйте.
Во время селфи используется биометрическое распознавание лица, снимок делается автоматически.

Как легко сделать фото:

1. Стать напротив источника света.

2. Навести на себя камеру так, чтобы лицо полностью поместилось в рамку на экране.

3. Приложение попросит вас моргнуть

Всего 3 простых шага и практически во всех случаях вы сможете успешно сделать селфи.

Если все пункты выполнены, но фото сделать не получается — попробуйте продолжить регистрацию на другом устройстве. Некоторые смартфоны технически не поддерживают селфи с биометрическим распознаванием.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка