Курс валютв monobank |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| USD | 42 | 42.5007 |
| EUR | 48.9 | 49.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение monobank: ул. Давида Ойстраха, 32, (ТЦ «City Center Котовский», на 2м этаже за эскалатором, напротив салона M.Street), Одесса
Адрес:
Одесса, ул. Давида Ойстраха, 32, (ТЦ «City Center Котовский», на 2м этаже за эскалатором, напротив салона M.Street)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-21:00
Отзывы об отделении:
есть мгновенный перевыпуск карты
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
tatanatiora
11 июля 2025, 14:53
Завжди звертаюсь до Олени, дуже приємна дівчина, зажди допомогає з будь якими питаннями! Залишайтесь такими, які ви є! Оленка супер!!!
Написать комментарий
Ответ банка

11 июля 2025, 15:42
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Ответ администратора
14 июля 2025, 9:00
Відгук не зарахований (на 14.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Приємно вражена відданою роботою співробітника Олени у місті Одеса. Дуже привітна, уважна та компетентна. Допомогла розібратися з певними питаннями. Швидко та комфортно. Дякую за професіоналізм та доброзичливість.
Написать комментарий
Ответ банка

Ваш відгук мотивує нас надавати ще кращі послуги. Дякуємо!
Дякую Олені з міста Одеса, торгівельний центр сіті центр. Відкрили сьогодні картку, підключили картку АТБ. Дізналась дуже багато корисної інформації, буду із задоволенням користуватись!
Написать комментарий
Ответ банка

4 июня 2025, 9:21
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Хочу подякувати Олені з мого Сіті центр Котовський за допомогу у поясненні та налаштуванні кешбеку та оплату частинами. Думав, що кредитні кошти — то щось страшне, але Олена дуже добре пояснила та заспокоїла.
Написать комментарий
Ответ банка

Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Ответ администратора
5 июня 2025, 9:02
Відгук не зарахований (на 05.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Отличный банк с профессиональным обслуживанием —особливо дуже вдячний Олені з Одеси за допомогу у вирішенні питання, рекомендую!
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Хочу подякувати Валерії з ТЦ Сіті Центр, Одеса за надану кваліфіковану допомогу в оплаті комунальних послуг за допомогою додатку монобанк. Дякую!
Написать комментарий
Ответ банка

Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Ответ администратора
7 февраля 2025, 11:42
Відгук не зарахований (на 07.02.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Отличное обслуживание, всегда подскажут и помогут, если вдруг возникнут вопросы! Консультант Валерия всегда в хорошем настроении и с улыбкой на лице, что не мало важно🙂 Не один раз, когда возникали проблемы в картой, помогала с их устранением 🫶
Написать комментарий
Ответ банка

23 января 2025, 9:23
Дуже дякуємо за відгук! 🙂
Валерія — один з найкращих консультантів, з якими я спілкувався за весь час! Ввічлива, компетентна, все доступно пояснила, паралельно підтримувала розмову на тему мистецтва і культури в цілому! Отримав величезне задоволення!
Комментарии (1)
Ответ банка

15 января 2025, 18:07
Дуже дякуємо за відгук!
Доброе утро, хочу рассказать о ситуации с моно банком
06.12.2024 с карточки, а банк я перевела себе на моно банк 5000 т грн
Деньги с карты ушли, А банка, но на баланс моно банка так и не упали, хотя прийшло уведомление что счёт пополнился на 5000 т грн и в приложение пришло уведомление о получении срецтв с а-банка, но на балансе так они не появились в поддержке уверяли что в скором времени решат проблему.
На следующий день 07.12.2024 денег на карте не оказалось и я снова пишу в поддержку моно банка отвечают они конечно очень долго, и на ответ когда будут деньги они пишут что ситуация будет решаться до понедельника
Кто хочет остаться без денег ласкаво просимо до моно банку!
08.12.2024 на карту деньги не пришли скинула со своей карты 5000 т грн на свою же карту моно банка.
08.12.2024 оператор ответил что по данному вопросу специалисты смогут вам ответить в понедельник.
Максимально не рекомендую этот банк так как можно остаться без денег.
Написать комментарий
06.12.2024 с карточки, а банк я перевела себе на моно банк 5000 т грн
Деньги с карты ушли, А банка, но на баланс моно банка так и не упали, хотя прийшло уведомление что счёт пополнился на 5000 т грн и в приложение пришло уведомление о получении срецтв с а-банка, но на балансе так они не появились в поддержке уверяли что в скором времени решат проблему.
На следующий день 07.12.2024 денег на карте не оказалось и я снова пишу в поддержку моно банка отвечают они конечно очень долго, и на ответ когда будут деньги они пишут что ситуация будет решаться до понедельника
Кто хочет остаться без денег ласкаво просимо до моно банку!
08.12.2024 на карту деньги не пришли скинула со своей карты 5000 т грн на свою же карту моно банка.
08.12.2024 оператор ответил что по данному вопросу специалисты смогут вам ответить в понедельник.
Максимально не рекомендую этот банк так как можно остаться без денег.
Ответ банка

Нам дуже прикро що виникла така ситуація з переказом.
Ми передали запит фахівцям, щоб детально розібрати ситуацію.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації стосовно поповнень картки.
Додатково ми також передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів для покращення нашої роботи.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння
Ми передали запит фахівцям, щоб детально розібрати ситуацію.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації стосовно поповнень картки.
Додатково ми також передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів для покращення нашої роботи.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння
Я не могла розплачуватися і знімати кошти зі своєї картки, але консультант Валерія мені допомогла і тепер все добре, дякую їй☺️
Написать комментарий
Ответ банка

Ваші слова мотивують нас надавати ще кращі послуги. Ми завжди готові зробити все можливе, щоб ваша співпраця з нами була максимально комфортною.