Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Все курсы банка |
Отделение monobank: ул. Короленко, 1 (ТРЦ «Злата Плаза», Алло), Ровно
Адрес:
Ровно, ул. Короленко, 1 (ТРЦ «Злата Плаза», Алло)
Телефон:
0 800 205-205
Время работы:
Пн-Вс: 10:00-21:00
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Виталий Царук
30 августа 2024, 21:11
Працював офіційно ФОП протягом 3 років, працював з іншими банками і все нормально. Заманили хорошими відсотками і по результату воно того не варте. Ваші кошти заблокують, ви отримаєте нервовий зрив і не факт що отримаєте власні заощадження які збирали роками. Не рекомендую Монобанк, це останнє місце де варто реєструватись.
Комментарии (9)
Ответ банка
31 августа 2024, 9:47
Згідно з чинним законодавством України, банки зобов'язані перевіряти операції клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Питання з виведенням коштів в роботі.
Зв'яжемось коли буде нова інформація
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Питання з виведенням коштів в роботі.
Зв'яжемось коли буде нова інформація
12.02 та 13.02.2024 року з моєї картки було знято весь кредитний ліміт шахраями.Чому ваш банк не реагує на зняття коштів іншими особами? Чому банк не блокує гроші, коли заходять з іншого номеру і телефону? Коли шахраї міняють електронну пошту та номер телефону ваших клієнтів, вам всеодно хто знімає гроші??? Як взагалі можуть знімати гроші з моєї картки, якщо моя картка у мене??? Що у вас за банк? Я буду подавати позов до суду!
Комментарии (12)
Ответ банка
17 февраля 2024, 15:38
Ситуація дійсно дуже неприємна.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не будуть запитувати ваших особистих даних або просити будь-що натиснути або підтвердити у застосунку/банкоматі/електроному листі.
Якщо у клієнта виникають сумніви, що він розмовляє зі співробітником Банку, можна самостійно звернутися до Банку за номером, вказаним на карті.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не будуть запитувати ваших особистих даних або просити будь-що натиснути або підтвердити у застосунку/банкоматі/електроному листі.
Якщо у клієнта виникають сумніви, що він розмовляє зі співробітником Банку, можна самостійно звернутися до Банку за номером, вказаним на карті.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.