Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ollalla 28 сентября 2021, 19:10
В то время, как большинство банков работают над созданием максимально комфортного и приятного клиентского опыта, Банк Львів о сервисе не слышал и в клиентах не нуждается.
Казалось бы, простая операция покупки валюты. Колл-центр предоставить «секретную» информацию о наличии валюты в отделении не может. Со второго звонка дают только надежду -«касса такую операцию выполняет».
На весь Киев одно отделение и номер телефона конечно же «засекречен», связаться по телефону нельзя.
Приезжаешь в отделение — валюты нет. Но не расстраивайтесь, Вас ждет поощрительный бонус — в пустом отделении три свободных сотрудника проведут Вам мастер-класс по общению с колл-центром «Что нужно спрашивать и как понимать». Уходя, не забудьте попросить прощение за беспокойство — Банк Львів в клиент не нуждается.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BlackDog36 5 августа 2021, 14:12
Є підозра, що банк перестав відправляти платежі.
Виправте мене, якщо це не так. Буду щасливий помилитися.
domogarov115 8 февраля 2021, 14:41
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Мазепы, 8
Зашел в отделение спросил можно ли купить доллар сказали что доллара нет странно всегда был пришлось идти в отделение другого банка далеко зато нет проблем с валютой!
Maria Zharko 5 февраля 2021, 14:42
Сьогодні прийшовши у банк Львів в м. Львів (Кінг Крос) мені потрібно було здійснити платіж на велику суму.У касі була тех перерва, поруч сиділа консультант, я спитала, чи я не здійсню оплати, вона відповіла …«я що вам сказала, що ви не проплатите?!»мене це здивувало, оскільки в ін банках до клієнтів ставляться принаймі без претензій!
Одразу за мною зайшов ще один клієнт, який хотів купити валюту, вона йому сказала, що в касі обід, а в неї немає такої суми,і ні привіт ні допобачення!
І тоді мене понесло,і я спитала, чи вона без настрою?
Клієнти приносять банку кошти, то будь ласка, будьте хоча б ввічливі!
В цей момент я відчула себе ніби в чомусь винною,і пішла без оплати тому що у мене не було паспорта, а авто права ні про не говорять!
Не рекомендую це відділення!
IvanMorohovich 23 января 2021, 15:27
Попав у складну ситуацію, яка пов’язана з онлайн-шахрайство. Дуже розчарований діями свого банку, в якому обслуговуюсь більше 10 років!!!
bobu 7 июля 2020, 14:30
Отделение по адресу: Ровно, ул. Кавказская, 2/1
Користуюсь років 6. Спочатку було добре. Ініціативні дівчата шукали вирішення питань, які, іноді, виникали.( м. Рівне). Набрали молоденьких дівчат і все стало погано. Роки три тому поклав валюту на депозит з можливістю поповнення. Коли забирав депозит, не то що відсотки не отримав, навіть мав би сплатити заборгованість, але мені «піший на зустріч » і заборгованість списали. Результат: що поклав — те і отримав, без відсотків. і на тому — дякую. Днями вирішив поповнити картковий валютний рахунок. Касирка -експерт 20 років сказала, що її купюра не сподобалась, хоч і детекторну апаратну перевірку пройшла. Критеріїв « не подобалась» не надала ( як міняло на ринку). Звернувся в чат підтримки на сайті банку Якась Ірина ( прізвища не назвала) надавала беззмістовні відповіді вигороджуючи некомпетентність працівників банку, а не намагаючись вирішити питання. Мабуть Іринка Якась дає банку добрий прибуток, або щось інше… але сприяє втраті клієнтів((( дуже сумно.
00742260 28 апреля 2020, 0:16
Тримала депозит в цьому банку в Рівненському відділенні досить довгий термін. Коли наступила дата отримання депозиту 27.04.20р., чекала надходження коштів на картковий рахунок в цю дату на початку операційного дня, але кошти не надходили, що викликало потребу подзвонити на гарячу лінію банку, щоб отримати пояснення щодо цього. На гарячій лінії пояснили, що кошти надійдуть мені на картку аж в о 21.00 год. Отримавши кошти о 20.00 я виїхала з одного кінця міста в інший, де знаходиться один єдиний банкомат банку Львів в моєму місті, для того, щоб зняти свої кошти. Вставивши свою карту і почавши вводити свої дані, банкомат почав видавати інформацію про неможливість друку чеку по операціїї зняття готівки по технічним причинам, а потім взагалі завис, а на телефон прийшло смс повідомлення, що в операції відмовлено по причині «неверная операция». З другої спроби було теж саме. Після цього я захожу в інтернет-банкінг, і що я там бачу!!! В розділі «картки» взагалі відсутня інформація про залишки на моїх рахунках, тобто здійснити будь-яку операцію в інтернет-банкінгу зі своїми грошима на картках я не маю можливості, бо я нічого там не бачу. І цю ситуацію я спостерігаю не вперше. В інтернет-банкінгу банку Львів систематично з 21.00 декілька годин відсутня інформація по картках. Як то кажуть все і одразу. В мене запитання до шановного керівництва банку Львів «зі швейцарським власником»: 1) невже не можна в депозитному договорі чітко прописати час надходження коштів на рахунок клієнта, тобто не початок операційного дня банку, як це відбувається в інших українських банках, а майже в кінці доби, адже клієнт, мабуть, щось собі планує на рахунок своїх коштів, які він має отримати?; 2) невже не можна забезпечити нормальну роботу одного єдиного банкомату в м. Рівне в будь-який час доби?; 3) невже не можна нарешті налагодити нормальну роботу інтернет-банкінгу в будь-який час доби, а якщо у вас систематично проводяться якісь регламентні роботи, то, будьте ласкаві, завчасно попереджайте своїх клієнтів!!! Дякую за увагу!!!
Yuliasha Yuliasha 16 января 2020, 11:31
Отделение по адресу: Львов, ул. Кульпарковская, 200-А
Дуже задоволена обслуговуванням на відділенні по вул. Кульпарківській у м. Львів. Велике і просторе відділення. Приємні працівники. Швидко обслуговують на касі, дуже приємна касир. Гарний і якісний сервіс. Рекомендую!
Минфин
Ответ администратора
16 января 2020, 12:30
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 16.01.2020).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
скажіть будь ласка, для чого ви рекламу робите, що доступні кредити за 30хв? і навіть без довідки про доходи, паспорт і ID… я просив всього 26000грн, мені мозги парили 3 дні… в кінці кінців сказали щоб я привів жінку з паспортом і щоб вона була гарантом… Жінка відмовилась звісно… так, вона боїться, і це не дивно, вона має право… так якого милого ви мені парили 3 дні мозги… Не пишіть будь ласка що у вас проста форма кредитування… і на вашому сайті навіть нема де скаргу написати, тільки самі позитивні відгуки… так от я вам хочу сказати від щирого серця — « ЛАЙНО банк!»… де тільки буде можливість там і буду писати відгуки про ваш банк… доречі, написав відгук на сторінці «Банк Львів» в фейсбук, і як не дивно відгука немає… значить без толку писати в фейсбук… там все те що їм потрібно… короче, все фейк і розвод народа…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsello 3 июня 2019, 13:39
Їх не цікавить людина, Брехуни домовленості не дотримуються, банківські послуги не гідні, одна огида, зло і ганьба керівникові такої установи який навіть не спромігся прийняти людину, а вирішення питання тільки в їхню користь, для них справедливості не існує.
Не користуйтесь цією установою, це огидно
Минфин
Ответ администратора
5 июня 2019, 18:21
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.06.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
без оценки
OKTar 7 июня 2011, 15:30
Дуже цікавий логічний звязок від нового Голови Правління до повного хаосу. Улибнуло…
Голова Правління дійсно новий. Топ менеджмент переважно на місці. Ставки по кредитам на рівні 18-20% (тобто досить такі ринкові). Депозити мабуть на 0,5-1% вище ринку (14% річна гривня). Перед банком в цьому поставлено задачу суттєво наростити активи. Приміром за перших 5 місяців року отримано втричі більше комісійних доходів ніж за аналогічний період 2010-го.
Коротко кажучи йде нормальна робота банку. Дуже вдячний за провокацію. Наступного разу спробуй якихось конкретних даних зібрати перед тим як писати подібні речі.

Курс валют в Банке Львов на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 26.370 26.430
EUR 30.390 30.450
RUB 0.3600 0.3630
Все курсы банка

Курс валют в Банке Львов на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 26.370 26.430
EUR 30.390 30.450
RUB 0.3600 0.3630
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Львов 💰 / Отзывы о Банке Львов 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Банке Львов, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.