Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Порушення умов програми лояльності «Welcome-бонус» банком, відсутність відповіді на звернення клієнта та порушення термінів розгляду

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
DimaSDA 9 ноября 2023, 6:49
03 жовтня 2023 року звертався на гарячу лінію банку з приводу відсутності зарахування 500 грн за програмою «Welcome-бонус» за період з липня 2023 року по веречень 2023 року. Оператор повідомила, що мною було порушено пункт 3.1.3.1 умов програми лояльності протягом вересня 2023 року, проте ця умова була виконана 01 вересня 2023 року о 00:39 ночі. Оператор перевірив виконання умов та створив звернення до технічної служби. Повідомив, що звернення буте розглянуте орієнтовно до 12 жовтня 2023 року.

12 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку (дзвінка, СМС-повідомлення, Viber-повідомлення, PUSH-подвідомлення у мобільному застосунку) не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив, що звернення опрацьовуються у порядку черги, і що він залишив коментар з метою пришвидшити обробку звернення.

26 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку — не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив те саме і зробив те саме, що й попередній оператор під час дзвінка 12 жовтня 2023 року.

Сьогодні 09 листопада 2023 року. З момента першого звернення на гарячу лінію банку пройшло більше одного місяця. Порушені питання у зверненні не були вирішені. Про подовження терміну розгляду звернення клієнта не повідомляли. На данний момент банк порушив пункт 4.4 умов програми лояльності та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян».

Прошу банк невідкладно розглянути звернення клієнта від 03 жовтня 2023 року та виплатити грошові кошти відповідно до пункту 4.1 умов програми лояльності. Дані для ідентифікації мене як клієнта надам додатково.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 9 ноября 2023, 16:58
Добрий день. Вже перевіряємо викладену Вами інформацію. Постараємось якнайшвидше розібратись в ситуації, після чого обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝 / Порушення умов програми лояльності «Welcome-бонус» банком, відсутність відповіді на звернення клієнта та порушення термінів розгляду