Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Лояльність

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Taras Kobernyk 1 февраля 2018, 11:42
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Я ФОП і обслуговуюсь в кредобанку вже більше 3-х років, але правила по збільшенню кредитного ліміту (overdraft) жосткіші, ніж до інших клієнтів.
1. Overdraft розраховується автоматично, але чомусь не у моєму випадку, раніше працівники банку пропонували збільшити, але зараз не можуть, кажуть все обчислюэться автоматично, можна подати заявку, але і тут не без підводних каменів.
2. Щоб подати заявку, треба більше документів, ніж для готівкового кредиту (Хоча готівковий видавався без проблем). Крім договору з моїми партнерами по бізнесу працівник банку попросив «лист, що договір дійсний». Тобто якщо, я принесу дійсний договір, я маю ще принести лист, що він дійсний?
3. Також працівник банку сказав, що у мене «не регулярні надходження». Мені здається, що для ФОП це цілком типова ситуація. Але як це відноситься до overdraft-у, якщо відсотки по ньому нараховуються поденно?
В мене хороша кредитна історія у вашому банку та лояльність з мого боку (привів кілька клієнтів), а відношення, як відношення. Ну гаразд, ні то, ні.

Комментарии - 2

+
0
pen
pen
1 февраля 2018, 11:56
#
Поддерживаю! Также имею договор с партнером в котором сказано, договор автоматически «ПРОЛОГИРУЕТСЯ». Но от меня так же вымогают «справку про справку». Хотя кредиты получил без проблем. 3 раза поднимал вопрос ОВЕРДРАФТА, всегда ссылка на отсутствие справки про действительный договор. Хотя деньги то в банк поступают с постоянной ссылкой на договор. Получается что работники банка между собой «не дружат» и юристы не могут проанализировать, что договор все еще действующий.
Интересно кто нибудь из банка понимает, что таким образом они теряют не маленькие деньги…
+
0
tarasok
tarasok
1 февраля 2018, 13:58
#
Така сама ситуація. Хотів підключити овердрафт, сказали що якись там місяць не було надходжень. Я обурений їхніми специфічними правилами стосовно овердрафту! Інші банки самі дзвонять і навязують більші суми і вигідніші умови, мабуть все ж таки треба їх розглянути (хоча я не прихильник мати 100500 рахунків у різних банках).
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться