Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обслуговування клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sprr 7 декабря 2017, 20:02
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Доброго дня!
Для початку раджу всім оминати цей банк десятою дорогою! Перш за все хочу розповісти про досвід роботи з системою Ifobs, інтерфейс якої в 21 століття виглядає як з 90-х років, дана система не працює коректно, постійно невідомі помилки вибиває і зайти в осбистий кабінет можна лише з 3-4 разу якщо повезе звісно, ну і для того щоб зайти в цю «чудо» системо для початку потрібно скачати Java, про що працівники банку навіть не повідомили і не попередили, так до чого я це веду, хотів я перевести кошти з рахунку на карточку але так і не зміг розібратися, в цій «чудо системі», хоча працівниця банку сказала, що кошти будуть доступні автоматично на карточці, як тільки вони зявляться на рахунку в Ifobs.
Також хочу розповісти про «чудо» додаток, який я собі скачав на смартфон, але зайти в нього так і не вдалось, тому що там вибивало помилку «Невірний формат», хоча пароль я вводив 100% правильно, і після декількох спроб зайти мені зіблокували вхід зовсів в Kredodirect, після чого прийшлося йти в банк і відновлювати пароль, після того більше не резикував в цей «додаток» заходити, видалив його взагалі.
Третя цікава історія коли я робив карточку працівниця сказала, що підключення Овердрафту є обовязковим, в іншому випадку я не зможу виготовити карточку, але виявилось що це не так.
Кредобанк
Ответ банка
8 декабря 2017, 9:52
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності які виникли. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет банкінгу. Вам вдалось відновити доступ? Підключення послуги овердрафт не є обов'язковою умовою для відкриття рахунку. Просимо повідомити у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, ми проведемо розслідування та покараємо винних.
Минфин
Ответ администратора
11 декабря 2017, 12:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться