Курс валютв Кредобанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Отделение Кредобанка: Винница, ул. Пирогова, 78-А
Адрес:
Винница, ул. Пирогова, 78-А
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
maestro5
26 сентября 2024, 13:03
Моя заявка на продаж валюти, як ФОП, була оброблена 25.09.2024 по курсу 41.16. Мінімальна ціна купівлі на міжбанку за 25.09.2024 — 41.18, як можна було продати за 41.16? Я так розумію, що банк придбав цю валюту собі, по своєму власному курсу, та ще й взяв з мене комісію за дану операцію — чудово! Дякую що не по курсу 8 грн./долл. продали!
Комментарии (1)
Ответ банка
9 октября 2024, 13:03
Добрий день.
Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Ответ администратора
18 октября 2024, 12:02
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Оформил месяц назад правильную карту и пока доволен. Бесплатное обслуживание карты, плюс за пополнение и перевод проценты не снимаются, это круто. Онлайн приложение удобное, я сразу разобрался, что и куда нажимать. Снимать деньги можно в любом банкомате без комиссии, что тоже круто.
Написать комментарий
Ответ администратора
27 октября 2021, 18:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Винница, Пирогова, 78.
Открыла в банке счёт в злотых в январе, по акции цена 200 грн. Менеджер Катерина сказала, через 2 недели прийти в банк за картой.
Я пришла за картой, а она мне сказала, что карту дала вместе с договором. Смотрит прямо в глаза и нагло врёт!!!
Я обратилась к заведующей отделением,
бесполезно, что либо выяснять.
Меня обвинили, что я потеряла… что я ещё дома найду… ну да! большой, оранжевый конверт, который мне забыли дать! А новая карточка стоит 100 грн., открывайте!
НЕПРИЯТНО и ПРОТИВНО быть клиентом Кредобанка!!!
Обходите этот банк, есть огромный выбор, куда вкладывать деньги!
Написать комментарий
Открыла в банке счёт в злотых в январе, по акции цена 200 грн. Менеджер Катерина сказала, через 2 недели прийти в банк за картой.
Я пришла за картой, а она мне сказала, что карту дала вместе с договором. Смотрит прямо в глаза и нагло врёт!!!
Я обратилась к заведующей отделением,
бесполезно, что либо выяснять.
Меня обвинили, что я потеряла… что я ещё дома найду… ну да! большой, оранжевый конверт, который мне забыли дать! А новая карточка стоит 100 грн., открывайте!
НЕПРИЯТНО и ПРОТИВНО быть клиентом Кредобанка!!!
Обходите этот банк, есть огромный выбор, куда вкладывать деньги!
Ответ банка
5 марта 2021, 13:01
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, описану у Вашому відгуку. Для цього, надайте, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону аби ми могли вжити заходів та недопустити повторення подібної ситуації у майбутньому.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, описану у Вашому відгуку. Для цього, надайте, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону аби ми могли вжити заходів та недопустити повторення подібної ситуації у майбутньому.
Шокована відгуками. Мене все влаштовує. Працівники чемні, компетентні. Не було проблем ні з кредитом, ні з обслуговуванням, ні з iFOBSом. Якщо й бувають черги до каси, то напевно не банк винен, що так багато людей їде на заробітки…
Написать комментарий
Ответ банка
25 июня 2020, 13:49
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Нам приємно співпрацювати з Вами.
За 1,5 року до повного завершення автокредит у влаштували маски-шоу дружині з дитиною, заблокували автомобіль, хотіли забрати авто через двс!!! Без попереджень, без листів, без дзвінків! Просто захотіли і все, намалювавши просрочки в минулому році!!! І це при тому що я платив гроші навіть в карантин!
Уважно читайте договір. Ви відповідаєте не лише заставним майном, а й й усім своїм майном!
У них 2 онлайн кабінету, і ні в одному цифри не сходяться. В новому пишеться: оплатити 36 тис, мені 3, до сплати 83 тис!!!
Це при тому що тиждень тому ми були в банку взяли доступа щоб взнати точну суму пені і оплатити. Говорили з начальником відділення, який казав що забирають авто лише у злісних хто не платить по 3 міс.
А заманили на показ авто по договору і влаштували справжню спец операцію, хоча ми ні від кого не ховалися і самі дзвонили в банк!
Зрозуміли в чому суть? Коли ти майже виплатив кредит, начальник служби безпеки разом з двс вже поділили твоє авто, конфіскують, продадуть за безцінь, а на тебе повішають борг!
Не вляпуйтесь!!! Я вас прошу, не беріть тут кредит!!! Як би не хотілось нове авто, не беріть! Будете бомжем, і без авто.
Комментарии (1)
Уважно читайте договір. Ви відповідаєте не лише заставним майном, а й й усім своїм майном!
У них 2 онлайн кабінету, і ні в одному цифри не сходяться. В новому пишеться: оплатити 36 тис, мені 3, до сплати 83 тис!!!
Це при тому що тиждень тому ми були в банку взяли доступа щоб взнати точну суму пені і оплатити. Говорили з начальником відділення, який казав що забирають авто лише у злісних хто не платить по 3 міс.
А заманили на показ авто по договору і влаштували справжню спец операцію, хоча ми ні від кого не ховалися і самі дзвонили в банк!
Зрозуміли в чому суть? Коли ти майже виплатив кредит, начальник служби безпеки разом з двс вже поділили твоє авто, конфіскують, продадуть за безцінь, а на тебе повішають борг!
Не вляпуйтесь!!! Я вас прошу, не беріть тут кредит!!! Як би не хотілось нове авто, не беріть! Будете бомжем, і без авто.
Ответ банка
23 июня 2020, 15:54
Доброго дня, за Вашим запитом було проведено перевірку. Вичерпні роз'яснення та пропозиції банку Ви можете отримати у відділенні, де оформлявся кредит.
Посоветовали Кредобанк, как надежный иностранный банк, решила открыть кредитную именную карту. Давно пользуюсь услугами различных банков, поэтому условия этого банка привлекли мое внимание. Но после того, как воспользовалась кредитной картой, обратилась в отделение Кредобанка ул. Пирогова, 78а г. Винница, 21009, туда, где открывала карту. Так как я первый раз должна была попольнять карту, я зашла в отделение и попросила мне помочь. Молодой человек, сотрудник банка, с пренебрежением начал указывать, что я иду не к тому банкомату, потом что-то быстро набирать на другом боксе. Я попросила показать как работать на банкоматах Кредобанка, потому что интерфейс отличается от других, потом пошел речитатив: давайте номер договора, номер инд. код. Когда наконец мне удалось вставить слово, мне показали как работать. Но программа пополнения счета кредитной карты очень не удобная, так как почему-то я должна помнить сумму, которую нужно погасить. И тут началось самое интересное, вместо того, чтобы помочь мне узнать сумму задолженности на другом боксе банкомата, ваш сотрудник начал воспитывать меня, что он не будет ждать когда я найду смс в телефоне, потому что он замерз ( в закрытом помещении) и, вообще, я могу проплачивать любую сумму, излишки будут моими личными средствами, развернулся и ушел! Но, извините, это мне решать держать личные средства на карте или нет! Всю сцену, так называемого, обслуживания можно увидеть на видео, благо, камер напичкано много. Так как мне нужно было все же погасить кредитку, я успокоилась, поработала с одним банкоматом, потом с другим. И вспомнила, когда получала карту этого банка, одну старушкой, к «футболили», потому что она просрочила выплаты из-за болезни дочери и ушла не узнав как решить свою проблему. Сейчас я десятому закажу, чтобы обходил этот банк сторой. И чтобы прохого не говорили об остальных банках, но в них сотрудников не то что учат, а дрючат не хамить клиентам и не отпускать клиента не решив их проблему, в этом банке клиент нужен до момента оформления кредита, а потом, чем больше он должен, тем лучше! И, при этом, виноват всегда клиент! Почитав отзывы, я понимаю что меня может ожидать проблема с закрытием карты. Посмотрю как быстро смогу закрыть карту, потому что лучше буду работать со старыми проверенными банками, чем с Кредобанком.
Написать комментарий
Довелось користуватись системою інтернет банкінгу 2 рази, а я її вже ненавиджу!
Якому генію прийшло в голову логіном робити якийсь код з договору я не уявляю, чому не можна зробити як в приват24 — номер телефону? Для чого мені вчити якусь не зрозумілу комбінацію із 8 цифр, як мені зайти в систему якщо немає договору під рукою?
Ввів декілька раз не правильний пароль — заблокувало в системі. Щоб розблокувати — їдь відділення, а відділенні працює тільки в будні дні?! Тепер мені потрібно відпрошуватись з роботи і їхати в іншу частину міста… Чому не можна зробити хоча б ОДНЕ відділення яке працює в суботу, хоча б пів дня?
Я вже мовчу про ідеотизм з відновленням в системі, чому немає механізму з відновленням онлайн? При відкритті картки я давав номер телефону, паспортні дані, придумував відповідь на секретне питання. Чому не можна просто спитати телефон, потім задати питання і прислати посилання в смс на відновлення паролю/розблокування в системі, в крайньому випадку запросити фото паспорту. Цього було б абсолютно достатньо для забезпечення безпеки облікового запису.
Висновок — якщо вам важливо щоб була система інтернет банкінгу, щоб було більше чим декілька відділень на все місто з зручним часом роботи — обходьте цей банк десятою дорогою.
Написать комментарий
Якому генію прийшло в голову логіном робити якийсь код з договору я не уявляю, чому не можна зробити як в приват24 — номер телефону? Для чого мені вчити якусь не зрозумілу комбінацію із 8 цифр, як мені зайти в систему якщо немає договору під рукою?
Ввів декілька раз не правильний пароль — заблокувало в системі. Щоб розблокувати — їдь відділення, а відділенні працює тільки в будні дні?! Тепер мені потрібно відпрошуватись з роботи і їхати в іншу частину міста… Чому не можна зробити хоча б ОДНЕ відділення яке працює в суботу, хоча б пів дня?
Я вже мовчу про ідеотизм з відновленням в системі, чому немає механізму з відновленням онлайн? При відкритті картки я давав номер телефону, паспортні дані, придумував відповідь на секретне питання. Чому не можна просто спитати телефон, потім задати питання і прислати посилання в смс на відновлення паролю/розблокування в системі, в крайньому випадку запросити фото паспорту. Цього було б абсолютно достатньо для забезпечення безпеки облікового запису.
Висновок — якщо вам важливо щоб була система інтернет банкінгу, щоб було більше чим декілька відділень на все місто з зручним часом роботи — обходьте цей банк десятою дорогою.
Ответ банка
20 января 2020, 17:29
Доброго дня! З 11 січня діє новий онлайн банкінг — https://kredobank.com.ua/internet-banking/online-banking. Для реєстрації не потрібно відвідувати відділення.
Г. Винница три дня назад назначили день и время для выплаты по фонду гарантирования вкладов, приехал просидел в очереди два часа, после этого сообщили, что денег нет будет через два часа, звоню опять сообщают денег нет надо опять регистрироваться по новой через два дня. Всё это время они пользуются моими деньгами на шару!
Написать комментарий