Предварительно подав заяву на оформление нового продукта «Правильная карта» на сайте бенка, я получил звонок от представителя банка, в ходе которого уточнил все детали, условия и была назначена встреча в отделении для оформления 28.09.2021. Представитель банка заверил что оформление продукта займет не более 20−30 минут.
Подьехав в назначенный день в отделение, был очень разочарован тем, что оформление заняло 2 часа вместо обещаных 30 минут. И это еще в отделении не было очереди.
Соответствующая жалоба составлена в то же день:
Номер 1295 от 28.09.2021
Требования:
— извинениее от представителя банка за доставленные неудобства;
— наладить процесс, чтобы избежать повторения кейса в будущем;
— компенсация за доставленные неудобства (обман банком клиента);
Регламент — 30 дней (Обычно современные банки обрабатывают такие жалобы за 1−3 дня. Этот, похлже, будет тянуть до последнего…)
Курс валютв Кредобанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.46 | 44.09 |
PLN | 9.96 | 10.19 |
USD | 41.21 | 41.74 |
Все курсы банка |
Отделение Кредобанка: Львов, ул. Сахарова, 78
Адрес:
Львов, ул. Сахарова, 78
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
12 сентября 2024, 14:15
Добрий день. Відповідь надіслали Вам на електронну скриньку.
Ответ банка
8 октября 2021, 10:59
Добрий день! Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про банк та перепрошуємо за спричинені незручності. Ми проаналізували ситуацію, яка трапилась та працюємо над тим, щоб подбіне не повторювалось у майбутньому. Дякуємо за зворотний зв'язок.
Звернулась на відділення для заариття кредтної картки цього «чудового банку» заява підписанна, борг сплачений, сказали що на наступний день картка буде закрита.
При зверненні на гарячу лінію банку співробітники взагалі нічого пояснити не можуть, говорять шаблонами і не розуміють нарахування відсотків по картці. Картка не закрита досі, в чому проблема не розумію, адже в інших банках це справа 10-и хвилин, тут же не можуть закрити картку вже цілий день, співробітники контакт центру взагалі перекидують один на одного дзвінки і дезінформують говорять не вірні данні
Написать комментарий
При зверненні на гарячу лінію банку співробітники взагалі нічого пояснити не можуть, говорять шаблонами і не розуміють нарахування відсотків по картці. Картка не закрита досі, в чому проблема не розумію, адже в інших банках це справа 10-и хвилин, тут же не можуть закрити картку вже цілий день, співробітники контакт центру взагалі перекидують один на одного дзвінки і дезінформують говорять не вірні данні
Ответ банка
28 сентября 2021, 16:11
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку та повідомляємо, що стосовно викладеної Вами інформації банк проводить відповідну перевірку за результатами якої Вам буде надано відповідь на електронну скриньку.
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку та повідомляємо, що стосовно викладеної Вами інформації банк проводить відповідну перевірку за результатами якої Вам буде надано відповідь на електронну скриньку.
Відкрив рахунок Зарплатний в Кредобанку в 2017 році. Звільнивсяз з роботи в 2020р. картковий рахунок збирався закрити але з ситуацією карантину все небуло часу зайти до них. Після 2 міс після Звільнення з роботи мені зателефонували з банку і сказали щоб я погасив заборгованість (на зарплатній карточці). Я перепитав а що за заборгованість (зразу думки може за обслуговування картки… думав може 20-може 40 грн) Мені сказали що сума більша 5 тис грн. я чуть не вдавився від їхнього нагабства… як це на зарпалтній карті… з якої я знімав зарплату появився мінус. І це при чому що найбільше доходження це було 8 тис коли звільнився з роботи а так було до 4 тис надходження в місяц. Була в мене аплікаіія банку на телефоні де я моніторив кожен крок… всі витрати… тобто прийшло 2 тис… я зняв по 1тисячі на протязі тижня. Звідки взявся мінус то для мене Загадка.
Звернувся в банк… мені довго шось не змогли роздрукувати всі мої дебети і кредити… Але зробили це з початку коли в мене Заборгованість була 0.
Розказали мені що в мене автоматично підключився Овердрафт… і воно собі якось там жило своїм життям. Тобто нічого що я на телефоні бачив певну суму що є на картці… а виявляється з цієї суми Я вже міг бути 4 тис грн в мінусі… Це для мене загадка ..!!!
Аферисти — тут одне слово.
Написать комментарий
Звернувся в банк… мені довго шось не змогли роздрукувати всі мої дебети і кредити… Але зробили це з початку коли в мене Заборгованість була 0.
Розказали мені що в мене автоматично підключився Овердрафт… і воно собі якось там жило своїм життям. Тобто нічого що я на телефоні бачив певну суму що є на картці… а виявляється з цієї суми Я вже міг бути 4 тис грн в мінусі… Це для мене загадка ..!!!
Аферисти — тут одне слово.
Ответ банка
16 апреля 2020, 16:44
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи було у Вас підключено смс інформування, а також для перевірки інформації прохання надати у приватні повідомлення Ваш ІПН.
Подзвонила в приватбанк — один дзвінок, добрий день по імені прізвищу, питання «чи прийшов мені платіж» — відповідь. Все.
Подзвонила в кредобанк — «чи відправлений платіж» відповіді не дали, переключили на іфобс — дайте ід код (та, я так і хожу по вулиці з ід кодом, номером платіжки...), ні по імені, прізвищу, номеру телефона — ні. Платіж висить введений. Чому не проведений? Не знємо, ось вам номер відділення 032… дзвоню, за мої гроші з мого мобільного рахунку автоматичний голос розказує мені всяку фігню, з трудом додзвонилась, пояснюю ситауцію і…
мене ЗНОВ ПЕРЕКЛЮЧАЮТЬ. 4 дзвінки, щоб дізнатись що з платежем. Знов ід код. Що з платежем. У вас напевно недостатньо коштів. Ви це бачите. Ні, ми не бачимо. А чому ви дужмаєте, що недостатньо кощтів. Бо нам дзвонили інші клієнти і в них було недостатньо коштів. Я можу подивитись і змінити платіж з мобільного? Ні… зручність обслуговування!
Написать комментарий
Подзвонила в кредобанк — «чи відправлений платіж» відповіді не дали, переключили на іфобс — дайте ід код (та, я так і хожу по вулиці з ід кодом, номером платіжки...), ні по імені, прізвищу, номеру телефона — ні. Платіж висить введений. Чому не проведений? Не знємо, ось вам номер відділення 032… дзвоню, за мої гроші з мого мобільного рахунку автоматичний голос розказує мені всяку фігню, з трудом додзвонилась, пояснюю ситауцію і…
мене ЗНОВ ПЕРЕКЛЮЧАЮТЬ. 4 дзвінки, щоб дізнатись що з платежем. Знов ід код. Що з платежем. У вас напевно недостатньо коштів. Ви це бачите. Ні, ми не бачимо. А чому ви дужмаєте, що недостатньо кощтів. Бо нам дзвонили інші клієнти і в них було недостатньо коштів. Я можу подивитись і змінити платіж з мобільного? Ні… зручність обслуговування!
Ответ банка
6 марта 2020, 14:15
Доброго дня! Вибачте за незручності які виникли. Чи потрібна Вам ще допомога фахівця банку? Ми працюємо над вдосконаленням роботи наших сервісів, минулого року ми впровадили нову систему інтернет-банкінгу для фізичних осіб та розробляємо нову систему для юридичних осіб.
Банк не рекомендую.Все работники перекладывают ответственность друг на друга. Нет определенного человека с которым можно было общаться по текущем вопросам.
В августе брали кредит на машину в Киеве(сами с Одессы ), когда оформляли до кредитный договор, попросили менеджера открыть нам счет для того что бы мы могли в любое время положить сумму на несколько месяцев вперед, что бы банк мог списывать деньги по нашему графику погашения. Проблемы возникли в первый же месяц погашения. Мы положили деньги за 2 месяца, после первого месяца нам стали приходить смс. что у нас задолжность по кредиту. Начали звонить менеджеру, который оформлял нам кредит, сказал что это не в его компетенции и связал нас операционистом, который нам открывал счета.после недельных дебатов с представителями Киева за один месяц деньги списали. Когда подошел следующий месяц оплаты, ситуация усугубилась. деньги не могли списать недели 2 и еще начислили пеню. В Киеве обещали. что ее спишут. Во Львове — обещали разобраться и перезвонить. На третий месяц решили не рисковать и заплатили в Одесском отделении за один месяц. в итоге через неделю после даты списания платежа, приходит смс, что мы опять должны! На данный момент идут переговоры, звонят представители с Киева, Львова -все обещают разобраться и ни кто не перезванивают. Начальник Одесского отделения. вообще обвинила нас что мы неправильно открыли счет и поэтому деньги не списываются. С Киева предложили писать письмо и ждать в течении месяца ответа. У меня тогда возникает вопрос. а кто пеню будет платить?!.. И зачем мы тогда открывали счет и платили за него?
Написать комментарий
В августе брали кредит на машину в Киеве(сами с Одессы ), когда оформляли до кредитный договор, попросили менеджера открыть нам счет для того что бы мы могли в любое время положить сумму на несколько месяцев вперед, что бы банк мог списывать деньги по нашему графику погашения. Проблемы возникли в первый же месяц погашения. Мы положили деньги за 2 месяца, после первого месяца нам стали приходить смс. что у нас задолжность по кредиту. Начали звонить менеджеру, который оформлял нам кредит, сказал что это не в его компетенции и связал нас операционистом, который нам открывал счета.после недельных дебатов с представителями Киева за один месяц деньги списали. Когда подошел следующий месяц оплаты, ситуация усугубилась. деньги не могли списать недели 2 и еще начислили пеню. В Киеве обещали. что ее спишут. Во Львове — обещали разобраться и перезвонить. На третий месяц решили не рисковать и заплатили в Одесском отделении за один месяц. в итоге через неделю после даты списания платежа, приходит смс, что мы опять должны! На данный момент идут переговоры, звонят представители с Киева, Львова -все обещают разобраться и ни кто не перезванивают. Начальник Одесского отделения. вообще обвинила нас что мы неправильно открыли счет и поэтому деньги не списываются. С Киева предложили писать письмо и ждать в течении месяца ответа. У меня тогда возникает вопрос. а кто пеню будет платить?!.. И зачем мы тогда открывали счет и платили за него?
Ответ администратора
4 декабря 2018, 19:29
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Відділення має величезну проблему з комунікацією!!! В сучасних умовах більшість справ вирішується в телефонному режимі та іншими засобами зв'язку в тому числі системою Клієнт-банк. Але схоже, що це ніяк не стосується відділення на Сахарова, що у місті Львові. Для того щоб отримати довідку про рух коштів чи відсутність кредитів необхідно спершу скинути лист через Клієнт-банк, пізніше витрати масу часу на спроби дотелефонуватись до працівників і врешті-решт змирившись з тим, що це неможливо, поїхати у відділення і попросити особисто працівника щоб він перевірив повідомлення в системі Клієнт-банк. Після того виявляється, що ви не зможете забрати заповітну довідку, оскільки не має керівника і печатки. Таким чином, вам знову необхідно їхати в банк. І так щоразу!
Нещодавно надіслав Кредобанк лист з проханням заповнити опитувальник і надати інші документи для ідентифікації, однак бланк опитувальника не долучив. При тому, банк наголосив, що у разі ненадання документів він припинить проводити наші платежі. Спроба знайти бланк на сайті Кредобанку була безуспішна. Можливо, він там і є, але якщо я його не можу швидко знайти, то очевидно, що сайт незручний для пошуку інформації. На даний момент, я відправила на перевірку опитувальник працівнику, але за попередньою схемою, очевидно доведеться їхати в банк з проханням щоб працівник перевірив пошту(((((
Це те, що стосується останнього часу. Але раз я вже почала писати відгук, то не можу не згадати кінець 2016. Підприємство вирішило розмістити вільні кошти на депозит. Кредобанк був вибраний лише через те, що буцімто у них була можливість це зробити через Клієнт -банк (без необхідності керівнику їхати в банк). Нас мурижили кілька днів, працівник навіть не робив спроб нам допомогти розмістити депозит і це при тому, що у них були низькі ставки. Як на мене, недозволена розкіш. Не витримавши такого ставлення, ми зателефонували в інший банк, попередили, що не маєм можливості їхати до них у відділення. Так от, за 15 хвилин до нас в офіс прибіг працівник і ми швиденько все оформили. і на протязі пів року Кредобанк мав можливість спостерігати як з нашого кредобанківського рахунку гроші падали на депозит в іншому банку.
Єдиний плюс Кредобанку- це те, що платежі реально «літають», але цей плюс, дякуючи жахливій комунікації, щоразу стає менш помітним.
Написать комментарий
Нещодавно надіслав Кредобанк лист з проханням заповнити опитувальник і надати інші документи для ідентифікації, однак бланк опитувальника не долучив. При тому, банк наголосив, що у разі ненадання документів він припинить проводити наші платежі. Спроба знайти бланк на сайті Кредобанку була безуспішна. Можливо, він там і є, але якщо я його не можу швидко знайти, то очевидно, що сайт незручний для пошуку інформації. На даний момент, я відправила на перевірку опитувальник працівнику, але за попередньою схемою, очевидно доведеться їхати в банк з проханням щоб працівник перевірив пошту(((((
Це те, що стосується останнього часу. Але раз я вже почала писати відгук, то не можу не згадати кінець 2016. Підприємство вирішило розмістити вільні кошти на депозит. Кредобанк був вибраний лише через те, що буцімто у них була можливість це зробити через Клієнт -банк (без необхідності керівнику їхати в банк). Нас мурижили кілька днів, працівник навіть не робив спроб нам допомогти розмістити депозит і це при тому, що у них були низькі ставки. Як на мене, недозволена розкіш. Не витримавши такого ставлення, ми зателефонували в інший банк, попередили, що не маєм можливості їхати до них у відділення. Так от, за 15 хвилин до нас в офіс прибіг працівник і ми швиденько все оформили. і на протязі пів року Кредобанк мав можливість спостерігати як з нашого кредобанківського рахунку гроші падали на депозит в іншому банку.
Єдиний плюс Кредобанку- це те, що платежі реально «літають», але цей плюс, дякуючи жахливій комунікації, щоразу стає менш помітним.
Ответ банка
23 ноября 2018, 17:21
Доброго дня! Нам прикро що Ви отримали негативний досвід від співпраці з «Кредобанком», прийміть вибачення за незручності які виникли. Дякуємо за Ваш відгук, ми передамо його в профільний підрозділ для розгляду та врегулювання процесів у банку, з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Ответ администратора
23 ноября 2018, 16:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Дружина знімала в суботу ввечері напередодні Нового Року кошти з цілодобового банкомату на центральному відділенні у Львові, після операції охоронець через голосний зв`язок дав «команду»:
— Зняла гроші і вийшла.
Напевно, вирішив порозважатися. Найцікавіше, що відділ контролю якості «за результатом перевірки не виявив порушень» — тільки сьогодні отримав відвовідь на скаргу. От такий європейський банк. Тепер шукаємо інший))
Хоча «гаряча» лінія в них просто чудова (і це не іронія, реально)
Комментарии (2)
— Зняла гроші і вийшла.
Напевно, вирішив порозважатися. Найцікавіше, що відділ контролю якості «за результатом перевірки не виявив порушень» — тільки сьогодні отримав відвовідь на скаргу. От такий європейський банк. Тепер шукаємо інший))
Хоча «гаряча» лінія в них просто чудова (і це не іронія, реально)
Ответ банка
23 января 2018, 11:54
Ваше звернення було повторно перевірено. Відділ контролю якості дійсно не міг виявити порушень, оскільки вказане Вами приміщення не обладнане голосовим зв'язком. Таким чином, описана ситуація просто не могла відбутися.
Ответ администратора
18 января 2018, 20:30
Відгук підтверджено «Мінфіном» (на 18.01.2018).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Решил положить деньги на недельный депозит с 11-09-2017,
утром 15-09-2017 четко получил проценты, на этом четкость закончилась!
Согласно договора должен был еще получить основную сумму также в тот же день!
Но сегодня уже понедельник, а денег все нет!!!
Звоню на горячую линию:
1- оператор (Юля) — почему то сбросила звонок как только не смогла объяснить ситуацию, ладно может что то техническое сбой на линии…
2- оператор (не расслышал имя) — очень удивительно не увидела депозита, странно правда,
— да ведь он закончился его в системе уже нет. Но я то не увидел своих денег — поэтому и позвонил.
Звонок был в 10,45 — но почему то девушка не смогла связаться с целым отделом занимающимся депозитами!!! Обещала перезвонить когда узнает судьбу моих денег. Странно насколько сложно посмотреть историю проводок по счету?
Интересно мне снова нужно идти в банк и искать там свои деньги? Зачем тогда КредоДирект?
Мне интересно каким то образом можно нормально организовать работу, НБУ тут бывает?
Комментарии (1)
утром 15-09-2017 четко получил проценты, на этом четкость закончилась!
Согласно договора должен был еще получить основную сумму также в тот же день!
Но сегодня уже понедельник, а денег все нет!!!
Звоню на горячую линию:
1- оператор (Юля) — почему то сбросила звонок как только не смогла объяснить ситуацию, ладно может что то техническое сбой на линии…
2- оператор (не расслышал имя) — очень удивительно не увидела депозита, странно правда,
— да ведь он закончился его в системе уже нет. Но я то не увидел своих денег — поэтому и позвонил.
Звонок был в 10,45 — но почему то девушка не смогла связаться с целым отделом занимающимся депозитами!!! Обещала перезвонить когда узнает судьбу моих денег. Странно насколько сложно посмотреть историю проводок по счету?
Интересно мне снова нужно идти в банк и искать там свои деньги? Зачем тогда КредоДирект?
Мне интересно каким то образом можно нормально организовать работу, НБУ тут бывает?
Ответ банка
18 сентября 2017, 12:03
Добрий день! Прохання повідомити у приватні повідомлення дату та час дзвінка, а також Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Провел несколько платежей после 16,00
В том числе перечисление по так называемой зарплатной ведомости.
Вижу по журналу, что документы принимались и обрабатывались, но на карточку денег я так и не получил.
Позвонил по телефону 800 500 703 — автоматом кидает трубку так как уже не рабочее время?
Деньги со счета сняты по балансу их уже у меня нет. Где они? Это моя проблема?
Или когото кто не закончил проводки «увалил» домой?
Дальше, у меня есть овердрафт который я планировал закрыть, кто будет платить проценты за ближайшие дни?
Комментарии (3)
В том числе перечисление по так называемой зарплатной ведомости.
Вижу по журналу, что документы принимались и обрабатывались, но на карточку денег я так и не получил.
Позвонил по телефону 800 500 703 — автоматом кидает трубку так как уже не рабочее время?
Деньги со счета сняты по балансу их уже у меня нет. Где они? Это моя проблема?
Или когото кто не закончил проводки «увалил» домой?
Дальше, у меня есть овердрафт который я планировал закрыть, кто будет платить проценты за ближайшие дни?
Ответ банка
7 августа 2017, 10:10
Добрый день! Для проведения проверки по ситуации, которая возникла сообщите на ящик pr@kredobank.com.ua Ваше ФИО и номер телефона.
Як розповідають співробітники банку, — «ви мали самі просити його зняти», і — «не всі клієнти хочуть знімати це обтяження, тому самі ми це не робимо, потрібно залишати заявку»
Тобто, понад два роки в мене нема ніяких боргів перед банком, але я все ще не можу повноцінно розпоряджатись своїм авто, і навіть мало того, після того, як я звернувся до банку, вони залишать заявку на якийсь інший відділ і той відділ, в порядку черги вже буде це робити. В ПОРЯДКУ ЧЕРГИ, два роки пройшло. Це знущання.