Курс валютв Кредобанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Отделение Кредобанка: Львов, пр-т Черновола, 57-А
Адрес:
Львов, пр-т Черновола, 57-А
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
18 октября 2024, 10:43
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Ответ администратора
3 декабря 2024, 20:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
Я Андрій був клієнтом Кредобанку, користувався дебетною Vip карткою.Одного разу поповнюючи картку стався технічний збій банкомату і зарахувалася більша сума чим я поповнював.Звернувшись в банк, мені сказали погасити заборгованість з відсотками.Пояснюючи чому я мушу платити відсотки, відповіді від працівника банку я не отримав.Некомпетентні спеціалісти банку ні в чому не розуміються, понабирали людей по оголошенню.Не рекомендую.
Написать комментарий
Ответ банка
27 марта 2023, 11:20
Дякуємо за зворотний зв’язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Банк Кредобанк сиситематически достаёт меня за кредит моего родственника, Ксензова Сергея. Имеются аудиозаписи с согласия представителей банка, также коллекторов вероятно этого же банка с угрозами и оскорблениями, также смс. Также поступают смс от банка Forward Bank.
Аудиозаписи, смс- готов предоставить, что и сделаю. Угрозы поступали с тел. 0933636372 представлялся Егор
На основании что Ксензов С. указал мой номер телефона когда брал кредит в городе Запорожье.
Со своей стороны сообщаю что в г.Запорожье я не был в 2009г, подписи не ставил в банках, кредиты не брал-такой вредной привычкой не страдаю.
Порешайте
О своем решении сообщите мне
Также выложите в соцсети решение чтоб подобный прецедент отсутствовал взагагали
Комментарии (1)
Аудиозаписи, смс- готов предоставить, что и сделаю. Угрозы поступали с тел. 0933636372 представлялся Егор
На основании что Ксензов С. указал мой номер телефона когда брал кредит в городе Запорожье.
Со своей стороны сообщаю что в г.Запорожье я не был в 2009г, подписи не ставил в банках, кредиты не брал-такой вредной привычкой не страдаю.
Порешайте
О своем решении сообщите мне
Также выложите в соцсети решение чтоб подобный прецедент отсутствовал взагагали
Звернувся в Кредобанк за рефінансуванням, то мене відправили всі договари принести по кредитах, по карточках, зробити довідки про закриття кредитів і ще оплатити свіжовзятий безвідсотковий кредит, який мені був дуже вигідний 16тис./24міс по 680/міс, в результаті забравши з дому всі гроші і оплативши даний кредит по рекомендації менеджера в результаті отримав відмову, не оплачені планові платежі та занесений в чорний список банків, без Миколайка дітей та без хліба сім'ю на Новий рік. Напевно якраз з такими банками людей доводять до самогубства
Написать комментарий
Вчора у п'ятницю ввечері я переказала гроші з свого рахунку ПП на свій рахунок фізичної особи, переказ здійснюється через онлайн систему iFobs. Вказана сума зникла з рахунку ПП але не надійшла на рахунок фіз. особи, а гарячі лінії цього «диво» банку працюють лише в робочі дні до 18.30. Виникає логічне запитання де зараз знаходятся мої кошти???
Який зміст робити онлайн банкінг якщо він не працює 24/7?
Комментарии (1)
Який зміст робити онлайн банкінг якщо він не працює 24/7?
Ответ банка
12 марта 2018, 11:21
Доброго дня! Для перевірки інформації надайте будь ласка у приватні повідомлення дату та час здійснення транзакції, а також Ваш ІПН.
Зранку 8 жовтня 2024 року прийшла смс — ваша картка заблокована. Пробую зайти в мобільний додаток — заблоковано. Дзвоню на гарячу лінію — відповідь — ми не знаємо чого вас заблокували. Зверніться через 7 днів. Дзвоню у відділення — теж нічого не знають. СЛАВА БОГУ що втримав мене від того, щоб внести собі на рахунок не 3 гривні а більше. Бо свої кошти я б не побачив довго.
Це дуже поганий банк. Не клієнтоорієнтований. Робить усе, щоб з ним не мати жодної справи.
Тепер треба з паспортом і ідентифікаційним їхати на відділення щоб написати заяву на закриття рахунків і припинення будь-якої співпраці.
Питання — воно мені треба було? Цей міненгіт?
Рахую що такі недобанки повинні банкрутувати й іти геть з ринку фінпослуг.