Добрый вечер! Начну с того что 02.03.2022 вступила в силу постанова о снятии ареста со всех счетов. Звоню в службу поддержки и мне говорят, как мы узнаем какую то информацию, мы вам перезвоним. Никто мне ни разу не перезвонил. Или же говорят, мы активно решаем этот вопрос. С момента постановления прошло уже 9 дней. Служба поддержки не дает абсолютно никакой конкретики. Счет заблокирован до сих пор.
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Курс валютв Кредобанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.41 | 43.99 |
PLN | 10.13 | 10.49 |
USD | 41.81 | 42.24 |
Все курсы банка |
Отделение Кредобанка: Винница, пр-т Коцюбинского, 58
Адрес:
Винница, пр-т Коцюбинского, 58
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
6 мая 2022, 12:10
Добрий день!
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Ответ банка
14 марта 2022, 11:15
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Я постійно працюю ззакордоном, щоб переказувати кошти вирішила відкрити валютний рахунок в Кредо банку.
11 вересня моя агенція переказала мою заробітну плату і до сьогодні мої рідні не можуть зняти кошти.
Я писала, дзвонила на гарячу лінію (тільки впусту викинула кошти на роумінг, оператор по пару хвилин, щось виясняла, а потім не могла дати чіткої відповіді)також замовляла відеодзвінок, і нічого.
А також про хамське відношення до моїх дітей, коли ті зверталися з запитаннями в відділенні.(стояли і плакали, просили щоб хтось пояснив, чому пише що кошти є, а банкомат кредо банку не видає кошти)
Тому, одразу коли приїду закрию рахунок.
Комментарии (2)
11 вересня моя агенція переказала мою заробітну плату і до сьогодні мої рідні не можуть зняти кошти.
Я писала, дзвонила на гарячу лінію (тільки впусту викинула кошти на роумінг, оператор по пару хвилин, щось виясняла, а потім не могла дати чіткої відповіді)також замовляла відеодзвінок, і нічого.
А також про хамське відношення до моїх дітей, коли ті зверталися з запитаннями в відділенні.(стояли і плакали, просили щоб хтось пояснив, чому пише що кошти є, а банкомат кредо банку не видає кошти)
Тому, одразу коли приїду закрию рахунок.
Ответ банка
26 октября 2021, 12:34
Написали Вам у приватні повідомлення
Обслуговувався в цьому банку як ФОП і фізична особа. На валютному рахунку ФОП в мене була деяка сума в доларах. Так як наше прекрасне законодавство не дає можливості зняти валюту напряму, а лише з конвертацією в гривню, я не спішив їх знімати, аж поки не отримав 4.02.2021 повідомлення від банку про нову послугу «Зберігай курс».
Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.
Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.
Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."
«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях
Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Комментарии (2)
Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.
Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.
Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."
«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях
Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Ответ банка
10 марта 2021, 10:47
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.
И так в чем суть. Любой клиент КредоБанка имеет возможность поставить приложения для отслеживания баланс, пересылаем денег ну и ещё несколько достаточно скудных опций, но тем не менее.
Суть мошеннической схемы кредобанка которую я лично обнаружил когда пользовался услугами банка за границей. Как работаем схема обмана КредоБанка.
Снимаю деньги в Польше понятное дело с гривневой карты, при курсе НБУ 28.04 в 6,58 за один злот Кредобанк списывает 6831 грн за 1000 злот. Ну показалось мне адекватно для банка, заработать 20 копеек на 1 злот. Курс системы MasterCard на этот день была 6,61. Но КредоБанк придумал схему, которую сейчас активно применят всем без исключения своим клиентам, рассказывая об «очень большим» скачках курса платежных систем, которые меняются каждый день и очень сильно. Так вот через 3 дня я случайно обнаруживаю отрицательный баланс на карте почти в 6000 грн, при том что все мои траты за границей были около 60 000 грн. 10% Карл!!! Что делает конкретно КредоБанк, он считает конвертацию валюты через несколько дней по своему! Своему! Завышенному курсу который у меня примерно получился 7,5 грн за 1 злот. Горячая линия банка мне очень сильно пытались объяснить «мы не причём» это курс так менялся у платежных систем. Сам КредоБанк мошенники, искусственно подымает курс как ему вздумается и зарабатывает на таких операциях до 10% чистой прибыли. Ну что КредоБанк? Ответить есть что? Я жду что вы одумаетесь и вернёте мне мои деньги которые вы в военное время украли у моей семьи!