Курс валютв Кредобанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.06 | 49.38 |
| PLN | 11.55 | 11.82 |
| USD | 41.97 | 42.33 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Кредобанка: Киев, пр-т Берестейський, 96 (помещение 75)
Безбарьерное отделение. Дежурное отделение работает в условиях длительных перебоев с энергоснабжением.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Спустя 1год 6мес банк выставляет мне платёж в 8500, что аж в 2,5 раза больше чем обычно!!!
Я обратился на горячую линию для решения этого вопроса, оператором была создана заявка. Через пару часов платёж в приложении стал отображаться такой как обычно, НО на тело кредита было накинуто 6000грн, а на проценты 7500грн!!!
После чего была создана (через горячую линию) вторая заявка для решения вопроса-месяц игнора от банка и я поехал в отделение.
В отделении я пытался на протяжении 1 часа и 40 минут добиться ответа и разъяснений от девочки-работника как так вообще может быть, что к телу кредита накинулись 6000грн!!! то есть взял 90000, а должен отдать 96000грн (тело)+ проценты. Как так вообще может быть???
+ всё это время пытались мне внушить, что сумма выросла за счёт того, что были кредитные каникулы и образовалась просрочка платежа (о чем тоже никто на протяжении полутора лет не уведомлял).Сотрудники не знают элементарной терминологии.
На просьбу позвать кого-то более компетентного и знающего, получил ответ: «на жаль, зараз такої змоги не маємо»! И пустой взгляд в монитор…
Единственное, что получилось, это взять распечатку движения средств по счетам, где видно что каждый месяц у меня идёт небольшая переплата, а не «недоплата», как утверждали сотрудники банка.
Так что, беря кредит в Кредо банке, будьте готовы, что помимо процентов, вам ещё к телу кредита плюсуют пару тысяч просто так!!! А на ваши вопросы будут вам нести
ахинею!
Самый хре***ый банк, с каким когда-либо доводилось работать!!!
Персоналу даже газеты не доверил бы продавать!
В итоге что имеем:
— типа дали кредитные каникулы, но влепили пеню за несвоевременную оплату
— через 1год и 6мес просят заплатить «неоплату» во время кредитных каникул (со слов персонала банка)
— накинули 6000грн к телу кредита
— квалифицированный специалист в недоступности для клиента

Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку та перепрошуємо за спричинені незручності. Ми розберемось в описаній ситуації та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Слубжа безопасности как всегда на высоте как и сам банк!

Повідомляємо, що з метою попередження шахрайства, банком здійснюється моніторинг транзакцій за участю банківських платіжних карток банку в режимі реального часу. В ході моніторингу транзакцій, банк блокує операції по банківських платіжних картках, по яких виникла підозра на шахрайські дії з боку третіх осіб. Разом з тим, станом на сьогодні в банку впроваджено останню версію сервісу 3D Secure — технології, розробленої міжнародною платіжною системою MasterCard Worldwide (MasterCard SecureCode) для забезпечення клієнту максимально високого рівня захисту операцій, які здійснюються у мережі Інтернет з використанням банківської платіжної картки та мінімізації рівня шахрайства за такими операціями. Ця технологія передбачає перевірку здійснення операції з використанням банківської платіжної картки у мережі Інтернет, в т. ч. засобами інтернет-банкінгу, держателем банківської платіжної картки шляхом надсилання одноразового пароля на мобільний телефон Держателя, використання якого (одноразового пароля) є необхідним для підтвердження Держателем здійснення такої операції.
Я є клієнтом Кредобанку вже більше п’яти років. І от не так давно у мене з’явився персональний менеджер. Ірина Василівна Бикова. Я того не просив але.
Ірина не компетентний працівник. Тарифів не знає. Заміна карти у неї коштує 2000 грн. Хоча у її колег у тому ж відділенні для звичайних клієнтів заміна безкоштовна.
Але ці менеджери мене все-таки змусили піти до Ірини адже вона VIP менеджер і повинна хоч трішки розгружати загальну чергу.
У кабінеті у Ірини я чекав поки вона дослухає онлайн курс по роботі з клієнтами.
Слухав і я його разом з Іриною. Після 5−10 хвилин прослуховування все ж таки довелося попросити вимкнути курс і зробити мені квитанцію для зняття готівки.
Але і то не все.
Вже вийшов з відділення, їду по справах, а тут Ірина починає писати щоб я їй приніс оригінал виписки для якогось фіномону сьогодні. Що? Для чого? Ірина не може пояснити. Якщо виписка дійсно потрібна то чому не попередити завчасно?
Обслуговуватися як звичайний клієнт я не можу і змінити персонального менеджера також не можу.
Як написала Ірина «Маєте право змінити менеджера але і відділення теж … бо тут я одна віп».
Це відділення єдине зручне для мене. Їх тут не так багато. І дуже шкода але, то мабуть буде «але і банк теж… бо тут Ірина одна віп»

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке негативне враження про роботу співробітника нашого банку. Просимо у приватні повідомлення повідомити Ваші ПІБ, ІПН та дату візиту у відділення, щоб ми могли прийняти необхідні заходи задля виправлення ситуації.
В целом, это не сильно меня огорчило. Самой карточкой я довольна. Пользуюсь пока без проблем. Понравилась бесконтактная оплата. Перевод денег с карты на карту производится быстро, это тоже плюс. Маме на карту переводила, без проблем.
Посмотрим что дальше будет.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
