Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Кредобанка: Белая Церковь, ул. Таращанская, 191-А, пом. 1

Адрес:
Киевская область, Белая Церковь, ул. Таращанская, 191-А, пом. 1
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
5 не засчитана
7 декабря 2024, 14:45
Був приємно вражений минулим візитом до банку.
Коли прийшов відкривати картки Craft Black,
— навіть поцікавилися чи я не змерз та зробили мені гарячу каву))!!!

Додатково проконсультували по всім моїм питанням та лімітам, бо НБУ навидумляв нам трошки складнощів (

Знову хочу подякувати співробітницям Білоцерківського відділення.
Змерз, але зігрівся :)
Дякую за найкращій сервіс!
Комментарии (1)
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
11 декабря 2024, 9:18
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
5
12 ноября 2024, 15:38
За 25 хвилин за допомогою Дії — і у мене є рахунок ФОП.

Дуже дякую співробітницям Білоцерківського відділення.
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
13 ноября 2024, 9:35
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
1
7 мая 2024, 15:08
Добрий день. Настала пора і мені розповісти про свою неприємну історію із цим банківським закладом, клієнтом якого я був останні 12 років. В один прекрасний день я не зміг зайти в додаток банку. Я відразу зателефонував на гарячу лінії. Оператор подивилася в системі і відповіла, що доступ в додаток та веб версію заблоковано банком, але сьогодні-завтра вам зателефонують і все вирішиться. Через годину мене набрала інша співробітниця банку і повідомила, що доступ заблоковано на постійній основі. Глава 6 п. 3. 24. пункти — всі (по якому конкретно блок не може назвати по їхнім внутрішнім правилам). На моє питання як мені перерахувати кошти з поточних рахунків на карткові, щоб мати змогу купувати чи знімати кошти з банкомату, мені відповіли, щоб я приїжджав у відділення і робив усі маніпуляції через них: перекази, зняття, переказ з рахунку поточного на картковий … (я майже всі кошти тримаю на поточних, а необхідні суми переказую на карткові, коли планую покупки чи зняття). Відділення цього банку з польським капіталом у моєму місці проживання не має. Потрібно їхати в інше місто, щоб зробити те, що можна зробити дистанційно за хвилину в інших банках. А якщо людині потрібні терміново її власні кошти, банк це не хвилює? Я наполегливо рекомендую усім діючим та потенційним клієнтам подумати чи варто мати діло з таким банком перш ніж відкривати там рахунок. Особливо тим людям, які є клієнтами банку та через війну змушені покинути свої домівки і виїхати за кордон (вам рекомендую або вивести чи зняти усі кошти, або у крайньому випадку тримати на картках, щоб була змога зняти гроші в банкоматі чи робити покупки). Відкривайте рахунки та користуйтесь послугами в інших, орієнтовних на клієнта українських банках. Наразі вибір є.
Комментарии (2)
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
9 мая 2024, 16:14
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, однак, звертаємо увагу, що керуючись Публічними правилами, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, Банк справді має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ клієнта до онлайн-банкінгу. Зокрема, у випадках:
— надання клієнтом банку будь-якої недостовірної інформації;
— втрати або компрометації простого ЕП клієнта;
— втрати мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок;
— втручання у роботу системи клієнта або третіх осіб;
— невиконання клієнтом вимог цих правил;
— за бажанням клієнта — на підставі письмового звернення клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями системи – вчиненням клієнтом відповідних дій у системі з метою добровільного блокування клієнтом можливості його подальшого доступу до системи;
— в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами.
4
3 октября 2023, 18:51
Замовив, дочекався що карти прийшли в банк.
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту

Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.

Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»

Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)

Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.

Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.

Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?

Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Написать комментарий
Ответ банка
Кредобанк
12 октября 2023, 11:48
Добрий день! Ми аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
без оценки
2 октября 2015, 21:24
Я працюю головним бухгалтером, наше підприємство одне із перших клієнтів «кредобанку». Личак Олена Федорівна- найцінніший працівник, це людина-на, якій тримається багато різноманітних операцій, які вона чітко знає і виконує, завжди йде на зустріч клієнтам банку, допомагає. Це правда. Вчора я дізналас, що хочуть іі звільнити. Це не справедливо. Прошу не звільняти цю людину, так як багато клієнті (моїх знайомих) відмовляться від продукції вашого банку, я також. ПРОШУ ПРИЙНЯТИ МІРИ!
Написать комментарий
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отделения и банкоматы Кредобанка в Белой Церкви 🏦 / Отделение Кредобанк: ул. Таращанская, 191-А, пом. 1, Белая Церковь

На странице собрана вся информация про отделение Кредобанка по адресу Белая Церковь, ул. Таращанская, 191-А, пом. 1.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Кредобанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Кредобанка  расположенном по адресу Белая Церковь, ул. Таращанская, 191-А, пом. 1- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.