Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Це якесь ДНО, а не банк — купа прихованих комісій

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Роман Коренчук 16 августа 2023, 11:46
Відкрив карту цього банку. Погано все. По порядку — від лайтових проблем до повної жесті.

1. Обрав категорії кешбеку — кафе та ресторани, зоотовари. Спробував розрахуватися у 4 різних закладах харчування. Всі транзакції позначені як «фаст-фуд», жодної копійки кешбеку не нарахували. Ну фіг з ним, це взагалі не проблема порівняно з тим, про що буде далі.

2. Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив. Ніякого кешбеку (ок, це все же сюрприз). Але фактично списалося на 95 грн більше за використання кредитних коштів. На екрані підтвердження платежу я цієї інформації не бачив. Підтримка сказала що ви робили переказ на карту. У виписці платіж позначений як переказ на карту. Але ж я не робив ніяких переказів, я просто оплатив товар як я це звик робити в інтернеті і ніколи раніше не сплачував за це додаткових комісій.

Але і це ще не все! Я користуюсь картою трохи більше тижня, захожу переглянути інформацію про кредитний ліміт і бачу що у мене нараховано 20 грн відсотків. Пишу в підтримку, отримую відповідь:
«Роман, нараховано відсотки на заборгованість не в пільговому періоді»

Що??? Пільговий же період «до 62 днів», а у мене ще 10 днів не пройшло. Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».

З мого боку ситуація виглядає так:
Я оплачую 1924,20 грн. У виписці показує цю суму. Фактично з мене списали ще 94,29 грн про які можна дізнатися тільки якщо зайти в інформацію про платіж. А через кілька днів я бачу, що «винен» банку ще 19,58 грн — ця інформація вже максимально прихована.

Якщо все порахувати — банк взяв майже 6% комісії за оплату в інтернеті. Це просто найгірші умови які я коли небудь зустрічав. Це просто пограбування. У підтримці тільки посилання на тарифи (+ вони тарифи виклали картинкою — спеціально щоб ви не змогли через пошук знайти потрібну вам інформацію)

Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей прикриваючись прихованими комісіями і заплутаними умовами обслуговування.

Комментарии - 4

+
+15
Три літри
Три літри
16 августа 2023, 15:37
#
Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив.

ти ж не оплатив, ти зробив пересказ і звісно ніякого кешеві не отримав

з ізібанком це ніяк не повʼязано, в інших буде те само:
* відсутність кешбеку при переказі грошей з картки
* комісія за переказ зроблений з кредитних коштів

Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».

так майже у всіх банках: пільговий період лише для оплат, а зняття готівки в банкоматі і перекази грошей йдуть відразу с нарахування відсотків

Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей

висновок однозначний — автор відгуку буде платити комісії у всіх банках бо не хоче розбиратись як працює кредитний ліміт і спішить перекласти власну віну на банк
+
0
Роман Коренчук
Роман Коренчук
18 августа 2023, 8:44
#
Дуже смішно)

Моя основна претензія не за кешбек (хоча нафіга вони його обіцяють і потім не видають? Розгляньте не зоотовари, а кафе/ресторани — я про це писав)

Тепер уважно, спеціально для вас — я не робив ніяких переказів на карту. Я оплатив товар на сайті. Банк міг під час підтвердження платежу показати мені суму яку спишуть. Замість цього вони показали 1924,20 грн (в додатку). Ну я і підтвердив оплату.

Те що це «переказ» я дізнався вже після списання грошей і комісії. Звісно я б не підтверджував переказ, якби знав це до здійснення оплати. Банк навмисно це приховав (якщо ви не розумієте — це буквально так і відбувається, у них сидять дизайнери і придумують екрани так, щоб не показати клієнту інформацію про комісії, це дуже сильно впливає на прибуток банку). Але керівництво банку трохи тупі - вони вкрали в мене 120 грн і все. А я теоретично міг користуватися їх карткою багато років і вони б заробили (а не вкрали) набагато більше. Це поведінка якогось гопника — 100 грн зараз замість багатьох тисяч, але трохи пізніше.

Те що ви пишете «майже у всіх банках» — я такими не користувався. Ізібанк — перший настільки поганий банк у моєму житті. Я не виключаю що є інші, але мені вони не зустрілися.
+
0
Три літри
Три літри
18 августа 2023, 8:53
#
Моя основна претензія не за кешбек (хоча нафіга вони його обіцяють і потім не видають?

ще раз: кешбек є при операціях оплати, а не при операціях переказа грошей

Тепер уважно, спеціально для вас — я не робив ніяких переказів на карту. Я оплатив товар на сайті. Банк міг під час підтвердження платежу показати мені суму яку спишуть. Замість цього вони показали 1924,20 грн (в додатку). Ну я і підтвердив оплату.

Ні, ти підтвердив переказ грошей, а не оплату. Банк показав тобі суму переказу. Комісія йде окремо оскільки ти платиш її банку. Можливо вона теж показується на тому екрані як це робиться при звичайних переказах з картки на картку.

Те що це не «оплата», а переказ я дізнався вже після списання грошей і комісії.

Виправив помилки у твоєму реченні.

Попередження про переказ скоріш за все показується на сайті самого Пром.УА. Принаймі на ОЛХ де «оплати» працюють так само це попередження є. В застосунку банка це теж с великою вірогідністю є. Якщо немає то у тебе повинні залишитись скріншоти на яких немає попередження про комісію і вже з ними ти можеш виставляти претензії банку. А зараз ти спираєшся лише на те що ти думав що це оплата, але банк не винний що ти був неуважний коли не прочитав попередження на сайті Пром.УА.
+
0
Роман Коренчук
Роман Коренчук
9 октября 2023, 14:22
#
Ви взагалі не читаєте мої коментарі:
Кешбек не нарахували у кафе та ресторанах. Інші банки в тих самих закладах нараховують кешбек, якщо обрана відповідна категорія (я особисто це перевірив з картою монобанку)

Але це все фігня — я не дуже переживаю, що ізібанк не нарахував мені кілька обіцяних гривень кешбеку, основна претензія в тому, що вони нарахували мені комісії максимально приховавши цей факт в момент нарахування. Звісно я б не скористався їх картою в той момент, якби знав про це наперед. І я на 100% впевнений, що вони це розуміють. Ви або такий самий шахрай, як і керівництво ізібанку, або ви взагалі нічого в цьому не розумієте.

Вони там в ізібанку сиділи і обговорювали, як зробити екран підтвердження платежу у додатку так, щоб клієнт не задумуючись підтвердив і не зрозумів, що йому нарахують ще 6% комісії. І я закрив свої рахунки не тому, що вони нарахували ці відсотки, а тому, що в них така політика — максимально обікрасти своїх клієнтів, щоб вони нічого не зрозуміли.

Я впевнений що є тисячі людей, які користуються картою ізібанку і не здогадуються, що банк їм постійно нараховую якісь комісії
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Це якесь ДНО, а не банк — купа прихованих комісій