Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк приховує нарахування відсотків в мобільному додатку .Вводить в оману клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OlegMar 3 мая 2022, 12:42
Найгірші відгуки для Izibank.
І це об‘єктивна оцінка.
Банк у період військового стану наживається на своїх клієнтах і не повідомляє їм, якщо карта вийшла за межі пільгового періоду, точно можу сказати -не було висвітлено жодної інформації про це в додатку, що проводиться нарахування відсотків і карта не у пільговому періоді. Я знаходжусь на тимчасово окупованій території України, відповідно виникли проблеми з вчасним погашенням кредитної карти через дані обставини (відсутність банківських відділень на даній території та можливості внесення коштів через військові дії). Дана фінансова установа через свій мобільний додаток не повідомила мене заздалегідь, що карта вийшла за межі пільгового періоду ніяким чином, нараховуючи відсотки, які не відображались у додатку ніде, тим самим вводячи мене в оману, що відсотки не нараховуються і сума боргу не змінювалась. Я розумію є договір з банком, який передбачає нарахування відсотків і комісій, але я як клієнт мав знати про кожен день, що карта за медами пільгового періоду.Це порушення моїх прав. Мене ніхто не повідомив будь-якими каналами зв’язку про те що карта за межами пільгового періоду і в такий важкий час я не мав технічної змоги погашення вчасного кредитної карти.Відсотки списали заднім числом без інформування про їх нарахування заздалегідь. З огляду на дані події, розглядаю дані дії як свого роду шахрайство і маніпуляції з приховуванням даних.
Найгірші рекомендації!!!

Комментарии - 4

+
0
Три літри
Три літри
3 мая 2022, 14:03
#
не повідомляє їм, якщо карта вийшла за межі пільгового періоду

информация об этом есть в приложении
+
0
OlegMar
OlegMar
4 мая 2022, 20:35
#
Мне не чем заняться, как писать здесь неправду.
Я говорю как было на самом деле.
Была только сума долга показана, и дата внесения платежа до 30 .04
Про начисления процентов или информации про то, что карта не находилась в льготном периоде — не было высветлено в приложении при просмотре баланса -исключительно сумма долга без процентов и дата погашения.Они(сотрудники call-центра ) ссылались только на условия договора.Переписка в телеграмме есть скрин, где фактически они признают, что высветлено не было информации и фактически скрыто, а только ссылаются на договор, хотя нарушения предоставления кредитных услуг фактически было с их стороны.Я не требую возврат денег, обратите внимание, я говорю про недобросовестный банкинг.
Поэтому слова про наглую ложь можете оставить при себе.
Я рад, что у вас нет таких проблем.
+
0
Три літри
Три літри
10 мая 2022, 6:51
#
Я говорю как было на самом деле.

На самом деле у всех клиентов одно и то же приложение и если я вижу в своём приложении минимальный платёж и сумму долга — то и ты можешь видешь эту информацию в своём.
+
0
OlegMar
OlegMar
4 мая 2022, 20:38
#
Мінфін не зарахував мій відгук,заснований на об'єктивних фактах. Вбачається ваша заангажованість з цього приводу .Жаль .
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Банк приховує нарахування відсотків в мобільному додатку .Вводить в оману клієнта