Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нарушение банком закону про защиту прав потребителей

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexeyBeley 18 февраля 2022, 10:59
В продолжение истории про блокировку карті привожу диалог с службой поддержки, выводы делайте сами:
👋 вітання, Олексій! служба підтримки izibank, мене звати Іван!
Добрий день! Виходячи з ситуації що ви продовжуєте утримувати примусово мої гроші по картці 2951 вже після того як получили розгорнуте обгрантування кожного переказу на картку я рахую, що тим самим ви порушаєте закон про захист прав споживачів, а саме:
1. Надавання недостовірної інформації про причини блокування карти- ви добу говорили, що карта заблокована за шахрайський переказ по скарзі споживача.
2.Надання недостовірної інформації при відкритті картки- вами була представлена інформація що ліміт переказів по картці 75000 гривень. між тим ви заблокували карту коли загальна сумма переказів за 2 дні була 52636 гривень.
3.Обгрантування терміну перевірки 30 днями законом про звернення громадян, який до цього випадку не має ніякого відношення оскільки я до вас не звертався і любі обставини блокування клієнта до доступу к його грошам без рішення суду або відповідних органів повинні розглядатися терміново.
4.Виходячи з ваших слів, максимум що може бути поганого після цієї перевірки- це припинення обслуговування та переказ моїх коштів на інший рахунк. отже виходячи з того зміст тої перевірки-перевірка відповідності мене до вимог банку. Одже я прийшов до висновку що ваш банк не відповідає моїм вимогам і хочу закрити рахунрок і забрати свої гроші, тобто повернути товар/послугу у термін 14 днів згідно з законом про захист прав споживача, у чому мені було відмовлено.
Виходячи з того я подаю скаргу на порушення вашим банком закону про захист прав споживача до Нацбанку України і Офіс Генерального Прокурору України, а також прошу вас надати мені електрону поштову адресу відповідної особи з Керівництва вашого банку для відправки ій скарги на ваші дії, згідно с Законом про захист прав споживача ви мусити ії мені надати.
Ваші дії відповідно до чинного законодавства будуть розглядати інші органи, а відмова надати адресу особи з керівництва банка, яку ви мусити мені дати буде ще одним пунктом до скарги в нацбанк та Генерального Прокурора.
Прошу також взяти до уваги що відмова службої підтримки від спілкування зі своїм клієнтом і ненадання розгорнутої обгрунтованої відповіді по кожному його запитанню- це теж порушення Закону про захист прав споживача, тобто порушення чинного законодавства.
-Олексій, ваша ситуація вирішується, очікуйте на зворотній зв’язок
-Олексій, щоб розглянути відповідь яку ви надали потрбіний час, очікуйте
-якщо виникнуть додаткові запитання, будемо раді допомогти! ми завжди на зв’язку 🙌
Я з вами зараз не сперечаюся не прошу і не спілкуюся, а ВИМОГАЮ надати мені адресу відповідної особи з керівництва банку який я можу принести скаргу на ваші дії- згідно с законом про захист прав споживача ви мусити мені ії дати. також попереджаю що всі наші розмови і ваші відповіді а також ваші не відповіді на мої запитання фіксуються моїм адвокатом для надання скарги в нацбанк і офіс Генерального прокурора України на порушення вами закону про захист пра споживача. отже ви відмовляєте мені в праві получити адресу особи з керівництва банка для надання скарги на ваші дія. я так розумію?
-на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати
Так что как видите отказ предоставить информацию для принесения жалобы и ни одного ответа по поставленным вопросам. Делайте сами выводы что это за банк который просто кидает своего клиента на деньги и отказывается давать информацию!

Комментарии - 7

+
0
Три літри
Три літри
18 февраля 2022, 11:51
#
Послугу нельзя повернути.
Банкивський рахунок не товар і теж не підлягає поверненню.

Текст з претензією на юридично виверену скаргу насправді є набіром маніпуляцій різними нормами законів що не мають жодного відношення до цієї проблеми.
+
0
Три літри
Три літри
18 февраля 2022, 11:55
#
А потім такі от люди скаржаться що їх гороховський десь там забанив. Не несіть пурги, не притягуйте за вуха бредові претензії - і тоді якщо навіть банк гівно, то хочам б читачи відгуку будуть підтримувати. А так … поки що колір глини має не банк, а відгук.
+
0
AlexeyBeley
AlexeyBeley
18 февраля 2022, 11:59
#
Мені взагалі здається що ви у всіх банків на зарплаті
+
0
Три літри
Три літри
18 февраля 2022, 12:11
#
Мені сумно що серед відвідувачів сайту така велика кількість людей без мізків.

Здавалось 21 сторіччя, час електроники, 60 років тому Гагарин полетів до космосу, сама читаюча країна (була).
А ні, досі нарід ніц не читає, оцінює накволишне з позиції «чи буду я мати з того зиск» і якщо не дай боже ні то все — то вороги закляті.
+
0
AlexeyBeley
AlexeyBeley
18 февраля 2022, 18:08
#
И финал истории — в конце концов после всех отзывов тут мне ответил финмониторинг и предложил закрыть счета. Девочка из чата прислала анкету и предупредила что перерахунок грошей на карту монобанка будет стоить 0.5% от суми. хотя переводы с карты изи банка бесплатны. Что ж, вас обязывают закрыть счет принудительно и перевести деньги , при этом получают свою прибыль, то есть в данном случае это навязанная услуга. Тот же альфа банк в подобном случае не взял с меня ни копейки. И прошу не трудится проплаченых комментаторов что я ничего не понимаю и банк сделал все правильно и берет с меня деньги вместо того чтоб дать спокойно перевести деньги с карты на карту, я закрываю эту тему и остаюсь при своем мнении- худший банк с которыми я работал. И еще…я везде где можно описал случившееся и вместо 30 дней проверки получил ответ через сутки. ЛЮДИ! НЕ СЛУШАЙТЕ ИХ ИДИОТСКИЕ ОБОСНОВАНИЯ ПОЧЕМУ ОНИ ВАС ЛИШАЮТ СВОИХ ДЕНЕГ! БОРИТЕСЬ ЗА СВОИ ПРАВА! ВСЕМ УСПЕХА!
+
0
AlexeyBeley
AlexeyBeley
24 февраля 2022, 13:30
#
История про уродский банк продолжается. После того как в 21.02.2021 г. в 12.49 была зарегестрирована заявка на закрытие счетов и перевод денег, сотрудник поддержки уверил что деньги будут переведены в течении 3х дней. Сегодня уже четвертый и каждый день крмят завтраками, а сегодня вообще сказали что не могут даже приблизительно сказать когда переведут. Обьясняешь что в стране война, на карте ВСЕ имеющиеся деньги и в случае чего не за что просто купить хлеб, все ***! Интересно почему если деньги были на карте нельзя просто дать колиенту который уже написал заявление на закрытие просто перевести деньги с карту на карту? Уродский банк, пользуется ситуацией в стране чтоб увеличить свою ликвидность за счет граждан!
+
0
AlexeyBeley
AlexeyBeley
24 февраля 2022, 13:42
#
При этом не смотря на то что мои деньги продолжают оставаться на карте и мне в приложение приходят какие то уведомления мне заблокироали без предупреждений вход в приложние что я даже не могу видеть что мои деньги действительно все еще на карте и не могу взять квитанции и информацию по проведенным операциям! Это воровство- вам говорят что деньги в сохранности и лежат на вашей карте при этом блокируют вам вход в приложение (интересно зачем если карта все равно заблокирована) и вы не можете вытащить никакой информации про баланс на счете и взять необходимые квитанции по операциям!!! *** КОНЧЕННЫЕ!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Нарушение банком закону про защиту прав потребителей