Оформлення кредитної карти.

Ljuba61 Ljuba61
9 июня 2016, 22:17
2
Хотіла оформити кредитну карту в цьому банку на «величезну»суму в розмірі 2000 гривень. «Купилась» на рекламу на сайті банку, про що пошкодувала згодом. Отже, хронологія. Звернулась вчора у відділення в м. Ужгороді. Працівник Мар«яна самого відділення, яка оформляла заявку справила враження компетентного, витриманого працівника. До неї у мене немає жодних зауважень. Вона заповнила заявку, відсканувала мої документи і відіслала сканкопії в центрофіс для перевірки. Цікавіше почалося в процесі дзвінків мені та заявленим довіреним особам з перевірками в телефонному режимі вказаних мною особистих даних з центрального офісу. Не буду розповідати про всі ті запитання, які задавалися моїй колезі, родичам і мені також, бо знову відчуваю почуття роздратованості та згадую намагання клерків мене цими допитуваннями принизити. Єдине про що шкодую, що стрималася, а не послала куди подалі одразу. Коли сьогодні мені подзвонила Мар»яна і повідомила, що центрофіс відмовив у видачі цієї картки на таку «значну» суму, оскільки вони не змогли додзвонитися на роботу. Припускаю, що саме банк встановив такі дурнуваті правила та запитання потенційному позичальнику, і ці юні (чи не юні) клерки гралися в детективів частково не по своїй волі. Але чому зразу не можна затребувати довідку про доходи з місця роботи? Є дані з бюро кредитних історій, чому не користуватися ними? Я дуже розчарована, однозначно більше в цей банк не звернуся, знати про нього не хочу та іншим не раджу. Непокоїть тільки те, що там залишилися сканкопії моїх документів, та особиста інформація. В порядність банку в стосунках банк-клієнт після всього цього мало віриться
Ответ банка
Идея Банк
13 июня 2016, 17:59
Доброго дня, шановна Ljuba61!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли у Вас у відділенні банку. Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua детальний опис ситуації, дату, а також Ваші контактні дані.

Ваша ситуація буде на контролі у відповідального спеціаліста. Про результати ми повідомимо Вам додатково.

Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться