Інтернет банкінг

Alexey89 Alexey89
25 апреля 2016, 18:32
3
Взяв кредит для побутових потреб. Через 2 тижня оформив Заявку Реєстрації Інтернет банкінгу на сайті. Консультат передзвонив і сказав, що відправляє дані для реєстрації в спеціальний відділ. Чекав 3 дні реєстрації, потім позвонив сам, консультант сказав, що треба їхати до відділення писати заяву(????) Я просто в шоці від такого відношення до клієнта. В банку є всі мої дані, на сайті ні слова про письмову заяву, розрекламовано так що ніби за 15хв я отримаю інтернет банкінг, а тут така морока, і ніхто не повідомить, поки сам не позвониш.
Ответ банка
Идея Банк
26 апреля 2016, 7:28
Доброго дня, шановний Alexey89!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли в Вас. Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua детальний опис ситуації, а також Ваші контактні дані.

Ваша ситуація буде на контролі у відповідального спеціаліста. Про результати ми повідомимо Вам додатково.

Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банк

Комментарии (1)

+
0
Alexey89
Alexey89
28 апреля 2016, 12:27
#
Спеціально для команди Ідея банку(команди брехунів) ссилка на сайт www.ideabank.ua/uk/private-clients/internet-banking/?video1 і внизу читайте Як розпочати роботу в системі «Інтернет-банкінг»:

1. Найшвидший спосіб підключити «Інтернет-банкінг» — Замовити по телефону!

2. Вам буде надано консультацію та СМС з даними для першого входу (логін, пароль)

3. Увійти на сторінку «Інтернет-банкінг» на веб-сайті Банку та здійснити вхід.

А мене насильно заставляють писати ЗАЯВУ без пояснення причини чого на сайті пише Одне а в Роботі Друге!!!
Таке відношення до клієнта ПРОСТО характерезує банк!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться