Працівники банку - прекрасні! А в Кол-центр приймають одне ХАМЛО!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Tigran1401
- 20 апреля 2016, 14:40
- #
В отделении в Одессе, на люстдорфской дороге работает не вменяемая кассир Вербицкая Татьяна. Хамит, оскорбляет клиентов.
Не адекватный человек.
Начальник отделения Карелина Оксана, не решает проблему, а на оборот разжигает конфликт.
Не адекватный человек.
Начальник отделения Карелина Оксана, не решает проблему, а на оборот разжигает конфликт.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
А от що стосується кол-центру, то складається таке враження, що критерій вибору на роботу — хамство. Я неодноразово брала кредит в даному банку. Сплачувала регулярно, погашала достроково. Зараз теж маю кредит. Цього місяця нам затримали зарплату тому, порадившись з працівником банку, я сплатила лише частку необхідної суми, відповідно плануючи до кінця місяця доплатити другу частину + слідуючий платіж. Сьогодні мені подзвонила «працівниця» з кол-центру, яка з перших же слів хамським тоном, начебто я їй особисто щось повинна, читає мені нотації і розказує мені як правильно жити і яка я безсовісна. Дуже запам'ятались її слова: «Ви як підписували договір на кредит, там не було вказано, що затримка зарплати причина затримки платежу». Так і є! Але там також не було вказано, що працівники мають право хамити, при чому не маючи достовірної інформації.
Нажаль, була в такому шоці від розмови, що навіть не запамятала імені хамки. Є лише номер і час дзвінка. Хоча це не важливо, тому що з кол-центру окрім хамок ніхто не дзвонить. Знаю це тепер не тільки зі слів знайомих. Була в мене ситуація і така ж, як і в користувача Ira31 десь 6 місяців тому. Мені подзвонили з кол-центру ідея-банк. Вимагали погасити кредит на ім'я особи, яку я взагалі не знаю. Було сказано, що мій номер вказано як особистий номер позичальника. Я спробувала пояснити працівниці, що за даним номером вказаної особи немає і ніколи не було. І що я такої людини не знаю. Саме спробувала пояснити, оскільки мені навіть не дали договорити, перебивши мене звинуваченнями, що я приховую цю людину. Я в цей же день подзвонила на гарячу лінію, з надією натрапити на компетентного працівника, щоб вияснити дане непорозуміння. Мені сказали що більше не будуть турбувати з цього приводу. Та це були лише пусті слова!!! Мені надзвонювали по декілька разів на день доки я просто не викинула сім-картку. Коротше кажучи — БАРДАК
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Дату і час дзвінка із call-center.
4) Ім'я працівника, який до Вас телефонував.
Гарного Вам дня!