Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня. Мене звати Галина. І я є клієнтом горезвісного Ідея банку. Додзвонитися до них практично неможливо. Якщо і передзвонюють, то може минути тиждень з моменту мого звернення. У відділенні банку працівники не можуть пояснити як нараховується процентна ставка. Кажуть, читайте договір і самі рахуйте. Все порахувала сама згідно до графіку внесення платежів. Передзвонила в банк довідатися інформацію, чому розбіжність у розрахунках більша на 19 509 грн. Тобто, клієнт банк відображає мені повну суму боргу до погашення більшу на 19509 грн, ніж це є зафіксовано у договорі. Чіткої відповіді я не отримала. Сказали, при здійсненні останнього платежу по кредиту треба зясовувати розбіжності, а не при поточних платежах. Але я як клієнт, маю повне право на отримання достовірної, щодо залишкової суми боргу по кредиту, нарахування відсотків по кредити, та погашення кредиту. Нічого з’ясувати в банку неможливо, сума боргу збільшується в тригонометричній прогресії, незважаючи на внесення місячних платежів, комунікація з клієнтом нульова. Проте, якщо ти не внесеш кошти на рахунок до вказаної дати, працівники банку достануть тебе, всіх твоїх знайомих, колег, навіть людей які вже померли. Тоді, така велика наполегливість у працівників банку проявляється тебе знайти протягом одного дня. Чому ця наполегливість спить, коли клієнт звертається до банку за інформацією. Я співпрацюю з різними банками, але такого поганого ставлення до клієнта і некомпетентного ставлення до роботи зустріла тільки в Ідея банку і Форвард банку.
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- natashaGra
- 15 ноября 2022, 12:24
- #
Звоните и пишите в НБУ
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться