Зворотній зв’язок при відмові в оформленні кредитної картки, спроба № 2
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При заповненні заявки через відділення мені не сподобалось, що запитували номери телефонів рекомендованих осіб — осіб, яким би «впарювали» продукти банку. Розумно було запрошувати інформацію після того, як я став би клієнтом банку (а не до цієї процедури), і вона повинна бути необов’язковою.
На цей раз свій результат опрацювання заявки банк повідомив повідомленням «Operatsiia z finansovym nomerom „Pidkliuchennia“ v statusi „Vidminena“. Chas 13:58:22. Dovidka za tel. 0800502030″». Правильніше було відправити повідомлення, що банк відмовив у оформленні кредитного продукту й повідомити строк, через який можна подати заявку повторно.
ps У мобільному застосунку «O.Bank 2.0» є можливість стати клієнтом банку, маючи в застосунку «Дія» закордонний паспорт громадянина України. Через відділення це можливо й для першого разу вимагають оригінали документів, а не зі застосунку «Дія».