Необґрунтоване підвищення кредитного платежу у квітні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Lyubomar Ko
- 9 апреля 2022, 12:50
- #
Не знаю, звідки взялася позначка, що проблема вирішена, але це неправда. Схоже, що банк не квапиться її вирішувати.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.6 |
Все курсы банка |
Оскільки я вже тривалий час грошей з кредитки не беру, і тіло кредиту стає меншим, то щомісячний мінімальний платіж, цілком природно, зменшується на якусь суму. Наприклад, до 11 лютого я мала сплатити 2306, 94 грн, до 11 березня — 2269,95 грн. Відповідно, було сплачено до 11 лютого 2500 грн. А березневий платіж я поділила на дві транзакції: спершу сплатила 24 лютого — 1300 грн, а згодом 4 березня ще 1000 грн. В сумі вийшло 2300 (нагадую, що мала сплатити до 11 березня 2269,95).
Цілком природно, що квітневий платіж мав би бути, принаймні, не вищим за березневий. Проте 4 квітня мені прийшло з банку СМС-повідомлення, що я маю сплатити до 11 квітня 3117,93 гривні.
Дзвінок на номер +380−342−591−321 (відповів менеджер Андрій) нічого не дав. Співробітник банку тричі мені намагався пояснити, що в березні була недоплата (сплачено лише 1000 грн). І тому грошей з того платежу забракло навіть на погашення тіла кредиту, не кажучи вже про відсотки. Про платіж за 24 лютого, який мав піти вже в березневе зарахування, він чомусь моїх доводів не почув. Зрештою замість того, аби пообіцяти мені, що розбереться з платежем, він просто перервав мій дзвінок.
У мене є власні міркування, чому так вийшло. Ймовірно, що з мене вирахували повну суму відсотків, як з лютневого платежу, так і з березневого окремо. Таким чином (після подвійного вирахування відсотків) переказаної двома платежами суми забракло для погашення тіла кредиту. Але в такому випадку це — або недосконалість банківської програми, або зумисне втручання в розрахунки, аби здерти з клієнта більше грошей.
Оцінку такій роботі не даватиму, здається вона очевидна. Але пояснень від банку вимагаю, оскільки зараз усім складно. Половина людей взагалі припинила сплачувати гроші за кредитами. А тут виходить, що сумлінних платників ще й намагаються за щось покарати.